איסוזו D-MAX החדש הטנדר הפופולרי בישראל – החל מ-194,990 ש”ח

איסוזו D-MAX החדש הטנדר הפופולרי בישראל - החל מ-194,990 ש"ח
איסוזו D-MAX החדש הטנדר הפופולרי בישראל – החל מ-194,990 ש”ח

 

איסוזו D-MAX החדש בישראל: קבוצת UMI תחל בשיווק איסוזו D – MAX החדש, הטנדר הנמכר בישראל, החל מ-194,990 ש”ח

 

איסוזו D-MAX מצויד במנוע הטורבו דיזל המוכר והמוצלח בנפח 1.9 ליטר שמפיק  163 כ”ס ו- 36.7 קג”מ שעוברים לגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית או ידנית בעלת 6 הילוכים והילוך כח בדגמי 4X4. ה-  D – MAX החדש מציג את נתון הגרירה החזק בקטגוריה – 3.5 טון ונתון העמסה של 1.1 טון. סביבת הנהג החדשה משופרת וחדשה לחלוטין ומשלבת חומרים איכותיים, רכים ואיכות גימור והרכבה יוצאי דופן בקטגוריה. תא הנהג החדש כולל מסך מולטימדיה – 9” עם ממשק אנדרואיד אוטו’ ואפל קאר פליי,  ריפודי עור וכיוון חשמלי למושב הנהג, פתחי מיזוג מאחור, שלט חכם לכניסה לרכב ללא מפתח, התנעה בכפתור, הגה בציפוי עור ועוד.

הטנדר החדש ישווק בישראל לאחר שהשיג 5 כוכבי בטיחות במבחן הבטיחות של EuroNCAP ועם אבזור בטיחות אקטיבית בכל רמות הגימור ובכל צורות המרכב, הכולל מערכת התראה מפני התנגשות חזיתית, בלימת חירום אוטונומית במהירות נמוכה, מערכת התראה לזיהוי הולכי רגל כולל בלימה אוטומטית בעת הצורך, מערכת לזיהוי רכב דו גלגלי כולל בלימה אוטומטית, מערכת התראה ותיקון לסטייה מנתיב. התרעה על עייפות נהג ושליטה אוטומטית על אורות גבוהים למניעת סנוור. בקרת יציבות בזמן גרירה – TSC, הגברת כוח בלימה בחירום – EBA ועוד.

 

  • היחיד בקטגוריה בעל אבזור בטיחות אקטיבי מלא בכל רמות הגימור
  • איכות חומרים ואבזור נוחות יוצאי דופן בקטגוריה
  • נעילת דיפרנציאל ויכולות שטח משופרות
  • מרווח טיפולים מורחב- 20,000 ק”מ או שנתיים

 

איסוזו דימקס מוצע עם גיר ידני/אוטומטי במרכב קבינה כפול, 4X2 או 4X4 ובשלוש רמות גימור
איסוזו דימקס מוצע עם גיר ידני/אוטומטי במרכב קבינה כפול, 4X2 או 4X4 ובשלוש רמות גימור

 

איסוזו די מקס דשבורד
איסוזו די מקס תא נהג

 

איסוזו D-MAX החדש בעל יכולות נהיגת שטח משופרות בזכות נעילת דיפרנציאל, מערכת עזר לזינוק בעלייה, Hill start assist ,מערכת Hill Descent Control – מניעת הידרדרות בירידות ויכולת לעבור במעברי מים של 80 ס”מ עפ”י נתוני היצרן

אור קליין סמנכל מכירות ומוצר קבוצת UMI“הפעם האחרונה שהדימקס עשה כזאת קפיצת מדרגה הייתה ב- 2012 , הדגם החדש של הדימקס מגיע עם יכולות שטח טובות יותר, אבזור נוחות וטכנולוגיה עשיר יותר ומערכות בטיחות מתקדמות לכלל רמות הגימור כסטנדרט, נתון שלא קיים בסגמנט. בנוסף לכל התוספות והחידושים אין פשרות ביכולות של הדימקס כ”סוס עבודה” אמין. בתוך כך,  אנו בטוחים בהצלחתו של הדימקס להמשיך להוביל את סגמנט הטנדרים כפי שעשה ב 16 השנה האחרונות” 

 

רמות גימור ומחירים:

הדי מקס יימכר עם גיר ידני או אוטומטי במרכב קבינה כפולה 4X2 או 4X4 בשלוש רמות גימור (S, LSE, LS, ) ובמרכב חד קבינה 4X2 או 4X4.

חד קבינה, רמת גימור S ידני- 194,990

קבינה כפולה רמת גימור S 4X2 ידני- 204,990

קבינה כפולה רמת גימור S 4X4 ידני – 229,990

קבינה כפולה רמת גימור S+ 4X4 אוטו’- 247,990

קבינה כפולה רמת גימור LS 2X4 אוטו’- 232,990

קבינה כפולה רמת גימור LS PREMIUM 4X4 אוטו’- 265,990

קבינה כפולה רמת גימור LSE PREMIUM 4X4 אוטו’- 266,990

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *