עוד פחות מעשרה ימים נפרדים מהקטנטונת שלנו – הטויוטה אייגו בגרסת הגג נפתח. זמן טוב לדבר על ה… גג
אני אספר לכם בסוד, שכבר שלושה שבועות (מחר), אני נוהג בקבריולט. נכון, זו לא באמת קבריולט, אבל זה הדבר הקרוב ביותר שאפשר לרכוש בתוספת של 6,000 שקלים לדגם הבסיס של האייגו. עד כמה הגג הזה נפתח? עד כדי כך שכל מי שנוסע בכביש – מסתכל עליכם בקנאה, כאילו נפלתם מהירח. ומתי? תתפלאו אבל אני פותח את הגג גם בכביש המהיר – בהרבה מאוד מצבים. למה? כי זה בהחלט מכניס חדוות נהיגה, כי באופן מפתיע הרוח לא ממש מפריעה (נסעתי ברכבים עם חלון גג סטנדרטי שמציק יותר בנסיעה), ותמיד אפשר להפעיל חימום בחורף, כדי לאזן.
לחיצה עם הכפתור (מחזיקים) וגג הקנבס השחור (דו שכבתי – יש שכבה נוספת בצבע הגג הפנימי (אפורה) – מתחיל להתקפל כמו הרמוניקה. אני סתם מדבר הרבה… פשוט ראו בעצמכם כמה זה כיף – הכי קרוב לרכב קבריולט שהיה לי לאחרונה.
לשאלתכם, גג הבד עמד בגאווה ברוחות, גשמים והסופות של השבוע האחרון, ללא שום נזילה או תחושה שמדובר ברכב עם גג לא קשיח. גג נפח זה עדיין שימושי, וזה כיף. וזהו, עוד פחות מעשרה ימים אני והטויוטה אייגו נפרדים.
אם אין לה מספיק כוחות סוס, והיא לא אמריקאית, הוא יעדיף אופני הרים. בים, הוא דווקא מעדיף צרפתיות, 40 פיט בערך, ברוח צד. אבל לא משנה איפה, העיקר שיהיה אוכל טוב וחברים.
כל הפוסטים של אדם כץ