חוזרת לשיווק: קיה סיד סטיישן (בנזין 1.5 ל) ב-152,900 שקלים
חברת טלקאר, יבואנית קיה מודיעה על חידוש שיווק הדגם קיה סיד בגרסת סטיישן עם יחידת הנעה Mild-Hybrid, עם מנוע טורבו בנזין 1.5 ל’, 160 כ”ס ב-152,900
חברת טלקאר, יבואנית קיה לישראל מחדשת את שיווק קיה סיד סטיישן עם יחידת הנעה בטכנולוגית Mild Hybrid המאפשרת ביצועים טובים יותר לצד פליטת מזהמים נמוכה.
מנוע טורבו בנזין 1.5 ל’ T-GDI MHEV
יחידת ההנעה העדכנית של קיה סיד סטיישן כוללת מנוע עם הספק של 160 כ”ס ב-5,500 סל”ד ומומנט של 25.8 קג”מ בין 1,500-3,500 סל”ד.
מערכת היברידית קלה – Mild Hybrid 48V
מערכת EcoDynamics+ Mild Hybrid 48V כוללת מנוע חשמלי וסוללת Lithium-ion Polymer 48V המאריכה את תזמון כיבוי המנוע בעזרת סטרטר/גנרטור (MHSG) המחובר לגל הארכובה. תיבת הילוכים DCT7 כפולת מצמדים.
המערכת מאפשרת 2 מצבים, מצב “מנוע” בו המערכת ההיברידית מסייעת למנוע הבנזין להפחתת עומס תחת תאוצה ומצב “גנרטור” לטעינת הסוללה בעת גלישה כאשר מנוע הבנזין כבוי.
בנוסף, מנוע הטורבו בנזין החדש מצויד במגוון טכנולוגיות מתקדמות המסייעות לביצועים משופרים ופליטת מזהמים נמוכה כגון Continuously Variable Valve Duration (CVVD) המשנה את תזמון השסתומים, כמו גם מערכת מחזור גזי פליטה בלחץ נמוך (LP-EGR) ועוד.
מחיר:
קיה סיד סטיישן 1.5 ל’ טורבו בנזין MHEV אוטומטית – 152,900 ש”ח
מפרט קיה סיד סטיישן
לפני חצי שנה כשהייתי צריך לבחור רכב מהעבודה נסעתי גם על קיה וגם על פורד פוקוס אקטיב סטיישן.
שניהם MHEV. שניהם בותו מחיר. רק צריך לבחור.
לצערי קיה פחות טובה ופחות איכותית בכל פרמטר שתבחרו.
מי שמחפש “קצת” יותר איכות והרבה יותר מרכב טכנאי של יס ממליץ על אקטיב סטיישן.
וכן: 1.0 בפורד מרגיש יותר חזק מ-1.5 בקיה.
למשל בעליות או בעקיפות.
מחכה לגירסה הבאה של סיד ומקווה שיצליחו לשפר איכות חומרים וביצועים.