מותג בצמרת: זיקר השלימה מסירת 2000 מכוניות חשמליות (X ו-001)

זיקר 001 מחיר
זיקר 001 קריפטון

 

ZEEKR, מותג הפרימיום-טק החשמלי (שבבעלות קבוצת Holdings GEELY), שהושק בישראל בתחילת שנת 2024, השלים השבוע את מסירת הרכב ה-2,000. בכך, עברה יבואנית המותג בישראל, גיאו מוביליטי מקבוצת יוניון, את יעד המסירות השנתי והתברגה בצמרת מותגי הפרימיום בישראל.

נתוני המסירות מתייחסים לשני הדגמים של ZEEKR בישראל נכון להיום: ZEEKR X, קרוסאובר אורבני, שמחירו ההתחלתי – 184,990 ש”ח, והוא כולל מפרט טכנולוגי עשיר, גרסת הנעה כפולה עם הספק של 428 כ”ס, תאוצה של 3.8 שניות מ-0 ל-100, וטווח עד 425 ק”מ בגרסת ה-Long Range, ומערכות בטיחות ומולטימדיה מתקדמות.

הדגם השני, ל-ZEEKR 001, ספינת הדגל של המותג בעיצוב “Shooting Brake” ובסיס גלגלים של כמעט 3 מטרים, עם 3 רמות גימור ומחיר התחלתי של 279,990 ₪. ה-001 הטכנולוגי אף הוא, כולל סוללות מדור חדש, עם טווח עד 620 ק”מ (לפי תקן WTLP) ברמת גימור Long Range.

 

זיקר סניפים
זיקר חיפה
זיקר סוכנות רכב
מתחם / סוכנות זיקר בחיפה

מתחם ZEEKR בצפון

 

במקביל, מותג הפרימיום-טק החשמלי חנך מרכז חוויה חדש, השלישי בישראל, במתחם ההייטק בכניסה לחיפה, במרחק הליכה קצר ממשרדי Google, Amazon ו-Qualcomm. מרכז החוויה הוקם בפארק עופר כרמל של חברת מליסרון, בתוך מתחם מת”מ שמאכלס כמה מענקיות הטכנולוגיה שבחיפה. המרכז משתרע על-פני 350 מ”ר וכולל מספר רכבי תצוגה, מתחם למסירת רכבים, ונסיעות מבחן שוטפות על שני הדגמים המשווקים.

במתחם זיקר ZEEKR בתל אביב, חנך המותג קומה נוספת למרכז החוויה המרכזי שלו בקמפוס WIX ת”א, וכעת גודל המתחם הוא כ-700 מ”ר. כל מרכזי החוויה של ZEEKR – בקמפוס WIX תל-אביב, בשערי מגדלי מילניה בראשל”צ ובמת”מ חיפה – מעוצבים בסגנון טכנולוגי אינטראקטיבי.

בימיפ אלה, יבואנית ZEEKR בישראל השלימה מספר מהלכים לטובת שיפור מעטפת השירות וחווית הלקוח, שהתחייבה בתחילת הדרך להעניק ללקוחותיה, כחלק מתפיסת הפרימיום של המותג. בין המהלכים האלה נוספה אפליקציית My ZEEKR, אפליקציה חדשה, לניהול מידע מרגע ההזמנה ועד קבלת הרכב, שליטה ברכב מרחוק, לצד ניטור מצב הסוללה, הפעלת מיזוג אוויר מרחוק, זימון תור לשירות, בחירת עמדת טעינה במסלול, איתור הרכב במגרשי חניה גדולים ועוד.

מהלך נוסף עליו הצהירה זיקר בתחילת הדרך – הקמת מרכז שירות ייעודי לרכבי ZEEKR הכולל מעבדת סוללות מתח גבוה. המרכז שיקום בחודשים הקרובים באזור השרון, ייתן מענה לרכבים שכבר עלו לכביש, ואלה שעתידים לעלות לכבישי ישראל.

 

זיקר X מחיר
זיקר X

 

החיבור ההדוק של ZEEKR עם ענקיות טכנולוגיה גלובליות ושחקניות מרכזיות בתחום האוטו-טק, כמו מובילאיי, CATL וקוואלקום, מביא להטמעת פיתוחים מתקדמים ברכבים; ולהצבת רף גבוה בתוך הקטגוריה הצפופה. בחודש אוגוסט זיקר פרסמה שהצליחה להטעין סוללה מ-10% ל-80% בתוך 10 דקות וחצי בלבד – מדובר בסוללת LFP בקיבולת של 75 קוט”ש במתח עבודה של 800V, שהותקנה בדגם ZEEKR 007, מכונית הסדאן של ZEEKR. עוד פורסם שזיקר הציגה צמיחה של 81% במכירות 2024 (ינואר-אוגוסט) אל מול התקופה המקבילה אשתקד.

 

עמית הראל, מנכ”ל ZEEKR ישראל: “אנו גאים בהישגי המותג בתקופה מאתגרת זו, ומודים ליותר מ-2000 הלקוחות אשר בחרו ב-ZEEKR כרכבם האישי. אנו ממשיכים לדבוק במחויבות להעניק חוויית שירות ובעלות יוצאות דופן. לאורך תקופה של כ-9 חודשים בלבד, הוכחנו לא רק שאנו יודעים לספק במחיר הוגן את רכבי הפרימיום-טק המתקדמים בישראל – אלא גם לייצר פתרונות טכנולוגיים חדשניים ושירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. ההתפתחויות האחרונות, מהישגי המכירות והשקת האפליקציה החדשה, דרך השלמת ביצוע עדכוני OTA משמעותיים ועד להקמת מרכזי חוויה ושירות בפריסה ארצית, מדגימות את מחויבותנו להעניק ללקוחותינו את החוויה הטובה ביותר האפשרית.”

 

חמישה כוכבי בטיחות לזיקר X ו-001 במבחני ריסוק אירופאיים רשמיים

1000 מכוניות ב-100 ימים: זיקר כבשה את לב הצרכן הישראלי

מלכת הכביש: זיקר X – המכוניות הטובות של השנה 2023-24

הסיני הכי אירופאי שנחת פה: זיקר 001 – סקירה וחוות דעת

אולמות תצוגה של ZEEKR יפתחו בקמפוס WIX ובמתחם ה-1000 בראשון

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *