מקסוס חוזרת: מותג MAXUS פותח אולם תצוגה מרכזי בהרצליה פיתוח

 

מקסוס רכב חשמלי 2025
מקסוס. השקה מחודשת עם אולם תצוגה חדש ושני דגמים חשמליים

 

לקראת השקת המותג בסוף השנה, MAXUS פותחת אולם תצוגה מרכזי בהרצליה פיתוח. במהלך 2025 יוקמו אולמות תצוגה ומכירה נוספים ברחבי הארץ

 

רגע לפני ההשקה המחודשת של מותג הרכב החשמלי הסיני MAXUS בישראל, חושפת היבואנית הרשמית אוטו חן, מקבוצת בליליוס, כי אולם התצוגה המרכזי של המותג ייפתח בהרצליה פיתוח, ברחוב המנופים 12. האולם, שישתרע על שטח של כ-400 מ”ר, ישמש להצגת דגמי הרכב הפרטיים, הכוללים בשלב הראשון את ה-MIFA 7 וה-MIFA 9 רכבי פנאי חשמליים גדולים המציעים 7-8 מושבים, וכוללים טווחי נסיעה חשמליים של עד 480 ק”מ בנסיעה משולבת, לפי תקן WLTP האירופאי וחמישה כוכבי בטיחות במבחני Euro NCAP.

במהלך ספטמבר האחרון הודיעה אוטו-חן כי MAXUS, יצרנית הרכב החשמלי מסין, בחרה באוטו חן כיבואנית הרשמית שלה בישראל. ההסכם שנחתם בין יצרן הרכב SAIC MAXUS לבין אוטו חן, הוא לכלל דגמי המותג – בהם שני דגמי פנאי ממשפחת ה-MIFA וארבעה דגמים מסחריים ממשפחת ה-eDeliver, כולם חשמליים ומתקדמים, בתקינה אירופאית מלאה, עם טווחי נסיעה משופרים וציוני בטיחות גבוהים. 

 

מקסוס 7-8 מקומות
רכב חשמלי 7-8 מקומות. מקסוס 

 

טל ברין, מנכ”ל פעילות הרכב הפרטי והמסחרי בקבוצת בליליוס: “אנו גאים להיות השותפים של MAXUS בישראל ולהוביל את ההשקה המחודשת של המותג המצוין בשוק המקומי. אולם התצוגה בהרצליה פיתוח הוא רק הצעד הראשון. בכוונתנו להקים אולמות תצוגה ומכירה נוספים ברחבי הארץ, כדי להנגיש את הרכבים החשמליים הפרטיים והמסחריים של MAXUS לקהל הרחב ולעמוד בביקוש הגובר לרכבי פנאי ורכבי עבודה חשמליים איכותיים. הלקוח הישראלי צמא לפתרונות שבעה מושבים וכלי רכב מסחריים חשמליים איכותיים ובמחירים נגישים, שאותם אנו נספק, תוך מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר. ההשקה המחודשת של המותג מקסוס בישראל, עם מגוון רחב של דגמים חדשים, מודרניים ומצוינים, תהווה נדבך משמעותי בפעילות אוטו חן לשנים הבאות”.

 

אודות MAXUS

חברה בת בבעלות מלאה של קבוצת SAIC, שהוקמה ב-2011. מקור שם המותג הוא בדגם LDV Maxus, וואן מסחרי שיוצר על-ידי יצרנית הרכב הבריטית LDV Group, שהקניין הרוחני שלה נרכש על-ידי SAIC ב-2010.

מאז הקמתה, מכרה החברה למעלה ממיליון כלי רכב, כאשר בשנת 2023 הגיעה למכירות שיא של יותר מ-200 אלף כלי רכב. כבר משלבי הקמתה, שמה החברה דגש אסטרטגי הן על השוק הסיני והן על שווקים בינלאומיים. בשנתיים האחרונות, הכפילה החברה את מכירותיה בשווקים בינלאומיים, העומדות כיום על כ-50% מסך המכירות. החברה מייצאת ל-73 מדינות, כשעיקר מכירותיה הן לשווקים מפותחים כגון אירופה, אוסטרליה, ניו זילנד ומקסיקו. יותר מ-90% מהייצוא עד כה היה לשווקים מפותחים, ולמעלה מ-80% מהייצוא לאירופה הוא של כלי רכב חשמליים.

כחברה גלובלית, מקסוס משקיעה רבות בפיתוח דגמים מתקדמים לשווקים מפותחים וכן בתקינה הנדרשת לשיווקם. מגוון המוצרים של החברה לשוק האירופאי כולל כיום שש משפחות דגמים, כולם חשמליים, עם תקינה אירופאית מלאה וציוני בטיחות גבוהים במבחני ה-Euro NCAP המחמירים. 

 

מקסוס איוניק 6 (euniq) קרוסאובר חשמלי 5 מקומות – סקירה

מותג הרכב החשמלי מקסוס חוזר עם דגמי 7-8 מקומות ומסחריות

טנדר חשמלי חדש ממותג MAXUS בדרך אלינו – מקסוס T90 EV

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *