רכב מקושר: קרסו מוטורס מרחיבה את פלטפורמת השירות הדיגיטלי ללקוחותיה
קרסו מוטורס מרחיבה את פלטפורמת השירות הדיגיטלי ומציגה את פרויקט ה”רכב המקושר”
קבוצת קרסו מוטורס יבואנית רנו, ניסאן, דאצ’יה ואינפיניטי, משיקה בימים אלה את פרויקט ה”רכב המקושר”. מדובר בהרחבת חווית השירות הדיגיטלי באמצעות התקן המתחבר למחשב הרכב ואפליקציה ייעודית לסמארטפון הכוללת מגוון כלים, תכנים ושירותים בהתאמה אישית לצרכי הנהג, ומידע מפורט אודות הרכב לשימושו.
“הרכב המקושר” יספק לנהג נתוני דרך, מידע ואבחון תקלות (דיאגנוסטיקה) מרחוק ללא צורך בהגעה למוסך, מידע ותזכורות לביצוע טיפול תקופתי, אפשרות הזמנת טיפול ישירות מהאפליקציה, היסטוריית טיפולים, כולל צפייה בטיפולים שעבר הרכב במוסכים, היסטוריית נסיעה, סטטיסטיקות נהיגה ומידע אודות צריכת הדלק.
בנוסף, השרות יכלול מעקב אחר תאונות באמצעות תקשורת לחיישן תאונה המותקן ברכב ודיווח מידי למוקד החברה למתן סיוע (גרירה, חילוץ, רכב חלופי מידי ועוד ) – 24 שעות ביממה.
האפליקציה מהווה פלטפורמה לתקשורת והנגשה בין הלקוח לכלל שרותי היבואן בלחיצת כפתור כגון: הצעות להחלפת הרכב ושדרוגו, תזכורת על מועד פקיעת הביטוח והרישוי, הצעה לחידוש ביטוח הרכב באמצעות קרסו ביטוחים, השכרת רכב והצעות ליסינג באמצעות חברת ליס 4 יו ועוד.
אמיר בלכר, סמנכ”ל החטיבה העסקית של קרסו מוטורס: “הרחבת מעטפת השירות הדיגיטלי שלנו, הכוללת את שירותי “הרכב המקושר”, מספקת עידן חדש וטכנולוגי המקשר בין הנהג הרכב, ושרותי וממשקי היבואן השונים, תוך הנגשת השירות לקשר ישיר קל ונוח ללקוח. בימים אלה אנו עובדים על הרחבת השירותים, תוך דגש של שירותים חדשניים ייחודים ועם הטבות ללקוחות קרסו מוטורס, ביניהם שרותי תדלוק, הסדרי חנייה, שטיפת רכב , ועוד”.