אופל קורסה 2024 (מתיחת פנים) מנוע 1.2 ליטר מ-132,990 שקלים 

 

opel corsa 2024
אופל קורסה 2024

 

אופל קורסה המחודשת זכתה לעדכוני עיצוב שכוללים שינוי בחזית הכולל את הווייזור החדש של דגמי אופל, מערכת מולטימדיה חדשנית וגדולה יותר, מושבים משופרים, תוספות אבזור ועוד. מחיר האופל קורסה GS עם מנוע 1.2 ל’, החל מ-132,990 שקלים 

 

קבוצת לובינסקי החלה בשיווק אופל קורסה 2024 לאחר שעברה עדכון של אמצע החיים. הדור השישי לקורסה הפופולארית הושק בישראל בפברואר 2020 ומאז נמסרו מעל ל-3,000 יחידות, הן עם מנוע בעירה פנימית והן עם הינע חשמלי. 

אופל קורסה משווקת עם מנוע 1.2 PureTech אשר מפיק 130 כ”ס ב-5,500 סל”ד וכן 23.4 קג”מ ב-1,750 סל”ד וזה משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. יחד יאפשרו האצה מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 8.7 שניות, מהירות מרבית של 208 קמ”ש ונתון צריכת דלק משולבת מוצהרת על ידי היצרן, של 17.5 ק”מ לליטר, לפי תקן WLTP.

אופל קורסה החדשה מגיעה לישראל אחרי שעברה עדכון לעיצוב החיצוני, עם חזית חדשה לגמרי – חזית הוייזור החדשה של אופל, בדומה לשאר דגמי החברה החדשים שמעניקה לה נראות מודרנית. בנוסף, עודכנו גם יחידות תאורת ה’לד’, פסי העיצוב בצדי הפגוש ורשת השבכה. גם סמלי אופל עודכנו ומגיעים כעת בצבע שחור, לצד כיתוב CORSA בשחור גם כן, לרוחבו של תא המטען.

 

אופל קורסה 2024 מתיחת פנים (1.2 ל’) סקירה וחוות דעת 

opel corsa INTerior
אופל קורסה החדשה/מחודשת תא נהג

opel corsa 2023

 

תא הנוסעים של אופל קורסה השתדרג במסגרת העדכון, וכולל מסך מולטימדיה בגודל 10 אינץ’ במרכז הדשבורד. מסך מגע מתקדם הכולל ממשק חדש לגמרי ובו שבעה צבעים לבחירה, חמישה מסכי בית הניתנים להגדרה אישית, קישוריות ל-Apple Carplay ו-Android Auto אלחוטיים (למכשירים תומכים) וכן מערכת ניווט מקורית מבית TOMTOM.

בתחתית הדשבורד ישנו כעת משטח טעינה אלחוטי (למכשירים תואמים) בנוסף לשלושה שקעי USB-C מלפנים ומאחור. גם מסך התצוגה שמאחורי ההגה (7 אינץ’) מציע ממשק חדש לחלוטין עם תצוגה מגוונת לנתוני הנסיעה. עוד בתא הנוסעים, ניתן למצוא את מושבי אופל הידועים, עם ריפוד חדש, כולל דוגמת צבע אפורה וספורטיבית במרכזם. גם גלגל ההגה קיבל עיצוב מחודש – עוביו ומרקמו נעימים מאוד לאחיזה ולשימוש בנסיעות ממושכות, הוא כולל שלל מתגי תפעול למערכת השמע ובקרת השיוט האדפטיבית ואף פונקציית חימום. 

 

OPEL CORSA GS
אופל קורסה GS

 

אופל קורסה המחודשת תוצע ברמת אבזור אחת וגבוהה – GS, שכוללת רשימה מכובדת של אבזור נוחות: כמו כניסה והתנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, חימום לגלגל ההגה, חיישני אור וגשם, מראות צד חשמליות מתקפלות הכוללות הפשרת אדים, תאורה פנימית מלפנים ומאחור ‘לד’, ספוילר אחורי, חבילת עיצוב ספורטיבי, גימור דמוי קרבון לדשבורד, גג שחור הכולל גג זכוכית פנורמי, חישוקי 17 אינץ’ ועוד.

 

אופל קורסה החדשה
עיצוב חיצוני מעודכן. אופל קורסה 2024
אופל קורסה 1.2 בנזין
מנוע 1.2 ל’. אופל קורסה החדשה

 

בנוסף ל-6 כריות אוויר ושלל מערכות ייצוב, בלימה, תאורה מקוריות, אופל קורסה כוללת רשימה ארוכה של מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות ומערכות עזר לנהג אשר העלו את ציון הבטיחות ל-6 (4 עד כה) וביניהן:  

  • בקרת שיוט אדפטיבית כולל יכולת עצירה מלאה וזינוק מעמידה
  • מערכת בלימת חירום אקטיבית כולל זיהוי רכב דו-גלגלי
  • מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת התרעת סטיה ותיקוני היגוי אקטיביים
  • מערכת זיהוי תמרורי נסיעה והמלצה לשינוי המהירות בבקרת השיוט, כולל התראת מהירות מופרזת
  • מערכת התרעת סכנת התנגשות מלפנים
  • בקרת ערנות לנהג
  • מערכת התראה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות

 

מחיר: אופל קורסה GS 1.2 ב-132,990 שקל

אחריות: 4 שנים או 120,000 ק”מ

אופל קורסה 2024 מתיחת פנים (1.2 ל’) סקירה וחוות דעת

 

10 Replies to “אופל קורסה 2024 (מתיחת פנים) מנוע 1.2 ליטר מ-132,990 שקלים ”

  1. שכרתי כזה באוסטריה, אוטו מדהים, מנוע נעים וגמיש, חסכוני בטירוף, איבזור עשיר יחסית לסגמנט, נהניתי ממנו מאוד.

  2. אם זה המנוע 3 צילינדרים,שפיגו בעלת אופל,נטלה אחריות על נזק עולמי,לא לגעת

  3. רכב נחמד מאוד, אופל חברה טובה, המחיר פשוט בדיחה.
    רכב כל כך קטן ב – 133,000 ש”ח, אתם חיים בסרט. שווה 80,000 ש”ח אולי כולל ביטוח לשנה הראשונה במתנה.
    מי שמשלם שקל מעל זה, פשוט פראייר.

  4. זוכר את התקלות של אופל אסטרה ואופל ויקטרה.
    בחיים לא קונה עוד מהמותג הזה

  5. בחיים לא נהגתי על רכב שהגיע למוסך כולכך הרבה פעמים (עוד בזמן האחריות!)
    כשמכרתי את האוטו, הוא נמכר ב10000₪ מתחת למחירון כי אין להם שוק

  6. היי קראתי את הכול וגם את התגובות בעד ונגד ואני ממש רוצה לקנות, אבל מבולבל, מכוון שבתיאור נכתב מה יש ברכב, לא ניכתב מה אין ומאוד חשוב לדעת מה אין, כי עם מה שיש אני מסתדר, אם מה שאין יהיה מאוד קשה להסתדר…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *