איפה החשמל? ב.מ.וו חושפת את רב המכר שלה BMW X3 החדשה

 

bmw x3 2024
ב.מ.וו X3 דור חדש 2024-2025

 

ב.מ.וו חושפת את הדור הרביעי לדגם הכי נמכר שלה – BMW X3. ה-SUV התחדש בלוק מעניין (תגידו אתם) ומרענן, מערכת מולטימדיה חדשה וזוג מנועים חדשים. אלינו היא תגיע בתחילת 2025

 

לוק חדש

ב.מ.וו X3 החדשה, כיאה לכל הדגמים החדשים שב.מ.וו מוציאה בזמן האחרון, מקבל לוק מודרני וחדשני שבא לידי ביטוי בגריל חדש עם קווים אנכיים קלאסיים לב.מ.וו, בנוסף לקווים אלכסוניים, שבהחלט משפרים את הלוק. רגע, לפני ההתלהבות, אותם קווים הם כבר לא “גדר” בין מערכת הקירור לעולם החיצוני, אלא פשוט פלסטיק חלק עם הדפס, סטייל רכב חשמלי. האם זה מוסיף? הזמן יגיד את שלו.

בגרסת הפרפורמנס – M50, הרכב יגיע עם גריל שונה, גם הוא עשוי פלסטיק, אך מקבל את הלוק של BMW M עם קווים מאוזנים, ולוגו “M”, שבהחלט מוסיפים למראה הקרבי של הרכב. מאחור, הרכב עוצב במראה שמזכיר את האחוריים של ה-BMW XM, קווים ישרים וצורה מרובעת, בשילוב פנסים שפולשים לדלת הבגאז’, וספויילר קטן בחלק העליון, מה שמאד מחמיא לרכב.

מבחינת ממדים, ב.מ.וו X3 החדשה תגיע ארוכה בכ-32 מ”מ ורחבה בכ-27 מ”מ מהדגם היוצא, אך נמוכה ב-23 מ”מ.

 

ב.מ.וו iX3 קרוסאובר חשמלי 100% יוקרתי – נהיגה ראשונה

 

ALL NEW BMW X3 2025
יחידות תאורה בכל מקום. ב.מ.וו X3 תא נהג

 

פנים הרכב

ב.מ.וו לא חוסכים כלל וכלל בתאורת אווירה. הדבר הראשון שרואים כשמסתכלים על הקוקפיט, הם חלקי תאורת אווירה רחבים ובולטים שנמצאים בכל מקום – עוטפים את ידיות הדלת, מתחת למסך המולטימדיה, מסביב לכפתורי בקרת האקלים, ומקיפים את משטח הטעינה האלחוטי. תאורת אווירה היא לא דבר חדש בתחום הרכב, ובטח לא זרה לב.מ.וו, אבל זו פעם ראשונה שאנחנו עדים לגודל כזה של פסי /יחידות תאורה. זה נחמד מאד, ומוסיף לרכב, אבל איך אומרים? על טעם וריח…

הב.מ.וו החדשה מתחדשת גם במסך חדש וקעור בגודל מרשים, שמשתלב יחד עם לוח המחוונים הדיגיטלי. המהנדסים לא וויתרו על גלגלת וכפתורי השליטה של מערכת המולטימדיה, הממוקמים במרכז הקונסולה, יתרון גדול בהתחשב בנוחות התפעול. ההגה מגיע בעיצוב M קלאסי ויפה, עם כפתורי שליטה ושיפטרים מאחורי ההגה להחלפת הילוכים. מאחור, הנוסעים ייהנו מבקרת אקלים משלהם וכפתורי שליטה, ושקעי טעינת USB C.

 

ב.מ.וו דגמים ישראל
דור חדש ל-X3
BMW 2025
אצלנו בתחילת 2025. ב.מ.וו X3

 

יחידות הנעה – איפה החשמל?

ב.מ.וו מציגה את ה-X3 עם 2 יחידות הנעה – xDrive30 היברידית, ו-M50 חזקה וקרבית:

גרסת הבסיס, xDrive30, תגיע עם מנוע בנזין 2.0 ליטר טורבו עם 4 צילינדרים, לצד סוללת 48 וולט ויחד הם מפיקים 255 כ”ס, 37 כ”ס יותר מהדגם היוצא. הגרסה הזו תאיץ מהמקום ל-100 קמ”ש תוך 6 שניות, ובמקביל, טוענים שצריכת הדלק תשתפר (אך אין נתונים מדוייקים).

גרסת הקצה, M50, תגיע עם מנוע 3.0 טורבו, 6 צילינדרים, שנעזרת באותה מערכת היברידית, עם הספק של 393 כ”ס אימתניים, והאצה ל-100 קמ”ש תוך 4.4 שניות.

רגע, לא חסר לנו משהו? בזמן שרוב יצרניות הרכב בעולם מפציצות אותנו בדגמי SUV חשמליים ומציגים את זה כאילו המציאו את הגלגל מחדש, ב.מ.וו משאירה מאחור את ה-IX3 ולא מציגה אותו כחלק מהדור חדש. האם זה סופו של עידן?

 

X3 מידות
המידות השתנו, ה-X3 ארוך ונמוך יותר

 

טכנולוגיות חדשניות

כמו בכל רכב יוקרה חדש, יש מערכות סיוע בנהיגה ובחניה, החל משמירה על הנתיב ועד לזיהוי רכב בשטח מת. בנוסף, ישנה חבילת Parking Assistant Professional החדשה כאופציה, שלוקחת בחשבון רכבים אחרים, סימוני דרך ומדרכות, כדי לזהות את גבולות מקום החניה.

ב.מ.וו גם חשפו שבעזרת אפליקציה, יהיה אפשר להזיז את ה-X3 קדימה ואחורה במהירות נמוכה, יעיל מאוד באזורים של חנייה צפופה. מעניין אם נקבל את התוספת הזו בארץ.

 

לסיכום

הדור החדש של ב.מ.וו X3 מביא עימו רעננות ושדרוגים משמעותיים, עם לוק עדכני ומודרני, מערכת מולטימדיה מתקדמת ומנועים חזקים יותר. ב.מ.וו דואגת לשמור על החוויה היוקרתית ולא מעט כוח זמין, מה שמבטיח שברי המזל שינהגו בה ייהנו על הכביש.

 

לישראל ב.מ.וו X3 צפויה להגיע בתחילת 2025

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *