אלפא רומיאו ג’וליה תלתן ירוק במהדורה מוגבלת – Quadrifoglio Super Sport

אלפא ג'וליה 2024
מנוע 2.9 ל’ עם 520 כ”ס במחיר 810,990 ש”ח

 

אלפא רומיאו מוציאה מהדורה מיוחדת בינלאומית המוגבלת ל-275 יחידות ל-Giulia ו-175 יחידות ל-סטלביו בלבד, מחווה לניצחון הראשון של אלפא רומיאו במרוץ ה-Mille Miglia. חיה רעה עם מנוע טורבו-בנזין בתצורת V6 בנפח 2.9 ליטר המפיק 520 כ”ס ודיפרנציאל מוגבל החלקה מכני. לישראל הגיעו שתי יחידות שנמכרו במחיר התחלתי של כ-810,990 ש”ח

 

סמלת, יבואנית אלפא רומיאו בישראל, לארץ הגיעו לשיווק שתי יחידות בלבד של אלפא רומיאו ג’וליה Quadrifoglio Super Sport, גרסאות חדשות ומיוחדות בייצור מוגבל. זהו פרק חדש בהיסטוריה הבלתי נשכחת של סמל התלתן, המייצג את הספורטיביות האיטלקית האצילית שמאז היוסדו, בשנת 1923, הוא מזוהה עם שאיפה מתמדת למצוינות טכנית המיושמת במכוניות המרוץ ובמכוניות בייצור הסדרתי.

גרסאות ה- Quadrifoglio Super Sport של הג’וליה ושל הסטלביו מיוצרות במהדורה מוגבלת לשיווק גלובאלי – 275 יחידות בלבד לג’וליה ו-175 יחידות בלבד לסטלביו. בסך הכל מדובר ב-450 יחידות, המהוות את תמצית הטכנולוגיה והספורטיביות האייקונית של שני הדגמים, שתמיד מוקמו בראש הקטגוריה שלהם במונחים של התנהגות כביש ויחס הספק/משקל, אשר סיפקו חווית נהיגה ייחודית, מערבת וישירה כמו שחווים באלפא רומיאו אמיתית. 

 

אלפא רומיאו ג'וליה מחיר
אלפא ג’וליה מהדורה מוגבלת

 

עיצוב הלוגו תלתן של אלפא רומיאו

 

על מנת להפוך את הסדרה המוגבלת והמיוחדת הזו לייחודית לחלוטין, וכדי לחגוג את הקשר החזק והמזוהה עם עולם המרוצים, מרכז העיצוב של אלפא רומיאו עבד על פרשנות מחודשת לסמל התלתן, סמל המזוהה באופן מובהק עם הביצועים הטובים ביותר בקטגוריה. לראשונה, מזה למעלה ממאה שנות היסטוריה של הלוגו, המשולש הלבן המשמש כרקע של התלתן הירוק בעל ארבעת העלים, מפנה את מקומו לצבע שחור, צבע שנותן נועזות ועוצמה ללוגו האייקוני. בשנה שעברה, לרגל יובל המאה שלו, לוגו ה-Quadrifoglio זכה למסגרת מוזהבת ובציון התאריכים 1923-2023, שמגדירים מאה שנים של תשוקה לספורט, לביצועים ולמרוצים.

 

Quadrifoglio Super Sport
ג’וליה Quadrifoglio Super Sport

 

סדרת ה-Super Sport בייצור מוגבל של גרסת התלתן

גרסאות ה- Quadrifoglio Super Sport של הג’וליה ושל הסטלביו הן תוצאה של רדיפה בת מאה שנה אחר מצוינות טכנית המיושמת בעולם מרוצי המכוניות ובמכוניות בייצור סדרתי. מנוע ה-2.9 ליטר בתצורת V6 מספק 520 כ”ס, והוא מעביר את הכוח לזוג הגלגלים האחוריים באמצעות דיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני. כתוצאה מכיול ספציפי, שנלקח מה-Giulia GTA, הפתרון הטכני והמשמעותי הזה תורם לשיפור התנהגות הכביש ואחיזת הכביש של המכונית על ידי אופטימיזציה של העברת הכוח המובילה להגברת היציבות, הזריזות ומהירות הפנייה.

עיצוב ספורטיבי המשדר עוצמה כולל את הלוגו החדש של התלתן גל גבי רקע שחור לצד שימוש נרחב בסיבי פחמן, שאותם ניתן למצוא בגג המכונית (אופציה בתשלום בג’וליה), ב-V שבשבכה הקדמית ועל גבי מראות הצד. חישוקי סגסוגת קלה ספורטיביים בגימור מוברש בעלי חמישה חורים, בגודל “19 לג’וליה ובגודל “21 לסטלביו עוטפים קאליפרים ספורטיביים חדשים בצבע שחור. הסדרה החדשה זמינה בצבעים Rosso Etna תלת שכבתי, Nero Vulcano מטאלי ו-Bianco Alfa  (לדגם הג’וליה בלבד).

החזית מציגה יחידות תאורה אדפטיביות “3+3” חדשות מסוג Full-LED מטריקס, הכוללות טכנולוגיה נגד סנוור, שמספקות תאורה אופטימאלית בכל תנאי ראות. יחידות התאורה האלו מבטיחות חיסכון באנרגיה, שיפור נרחב בבטיחות והפחתת העומס על העיניים.

 

אלפא רומיאו ג'וליה
אלפא רומיאו ג’וליה תלתן ירוק סופר ספורט

 

מאפיינים ספורטיביים נוספים ניתן למצוא גם בתא הנוסעים, שם הגימור התלת-ממדי של סיבי הפחמן האדומים מוצג לראשונה בלוח המחוונים, בקונסולה המרכזית ובחיפויי הדלתות. משענות הראש הקדמיות מעוטרות בתפירה אדומה של לוגו ה-“Super Sport” ובמספר הסידורי של המכונית בצבע שחור, כחלק מהייחודיות של הסדרה הבלעדית בייצור מוגבל. גלגל ההגה עטוף בעור ובאלקנטרה, והוא כולל תפרים בצבע שחור ואלמנטים של סיבי פחמן.

התנהגות הכביש המובילה בקטגוריה היא תוצאה של משקל נמוך המושג באמצעות שימוש בחומרים קלים במיוחד כגון אלומיניום במנוע וסיבי פחמן בגל ההינע, במכסה המנוע, בספוילר ובחצאיות הצד. ב-ג’וליה האווירודינמיקה נותרה אקטיבית באמצעות מסיט רוח קדמי דינאמי העשוי מסיבי פחמן: באמצעות התנועה שלו הוא שולט בזרימת האוויר מתחת לרכב, על מנת להגביר את היציבות והביצועים. אחרונה חביבה, מערכת הפליטה מבית Akrapovič מספקת צליל מנוע שלא ניתן לטעות לגביו.

העיצוב הייחודי והטכנולוגיה העדכנית, שכוללת קישוריות מובנית, מספקים את חווית הנהיגה המוכרת של אלפא רומיאו. לוח המחוונים מציג עיצוב “טלסקופי” היסטורי, הכולל מסך TFT דיגיטלי בגודל “12.3, שמאפשר גישה לכל נתוני המכונית ולהגדרות מערכות הנהיגה האוטונומית. בתלתן, בנוסף לשלושת מצבי התצוגה המוצעים בכל גרסאות אלפא רומיאו – Evolved Relax ו-Hitage, מוצע גם מצב תצוגה “Race” הבלעדי.

 

@queenoftheroad.il אחת המכוניות היפות בשוק הרכב הגיעה אלי אחרי מתיחת פנים: שינויי עיצוב קלים ביחידות התאורה, לוח מחוונים חדש. עדכון של רמות הגימור, עם אותו הספק 280 כ”ס (הנעה כפולה), ואותם ביצועים מהנים שעם עומס הדגמים החדשים הספקתי לשכוח. החל מ340 אלף שקלים #alfaromeo #alfaromeogiulia ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש


מצב “Race” מציג על גבי המסך המרכזי שבלוח המחוונים את כל המידע החיוני שהנהג זקוק לו על מנת להיות בשליטה: מד סל”ד, מד מהירות, וחיווי המורה על הצורך בהעלאת הילוך (Shift Light) לטובת נהיגה במצב ידני. התצוגה ניתנת להתאמה אישית באמצעות הוספת מידע נוסף בסרגלי הצד, כולל תצוגה של ביצועי המכונית. 

גרסאות ה- Quadrifoglio Super Sportשל הג’וליה ושל הסטלביו מציעות ממשק אדם-מכונה (HMI) חלק ואינטואיטיבי, על מנת להנגיש את כל תכונות המכונית לקצות אצבעותיו של הנהג.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *