אנשים ומכוניות: 5 סיפורים על חובבי רכב והמכוניות המיוחדות בחייהם

יאן
צילום: יאן נירנברג

 

ליקטנו לכם 5 סיפורים מרגשים / מעניינים על אנשים שרכב בשבילם הוא הרבה יותר מגלגלים שלוקחים אותך ממקום למקום…

 

 

בשם הסב: אחרי 30 שנה יעקב רונדל חוזר לאהבה הישנה – הסיוויק של סבא

אנשים ומכוניות

 

הסיפור שלי מתחיל ב-1993 כשנולדתי, אולי קצת התחיל קצת לפני, כבר ב-1991, כשסבא שלי עליו השלום, קנה את דגם הסיוויק הראשון של הונדה שנחת אז בארץ. שנתיים אחרי, נולדתי, ובגלל שההורים עבדו סביב השעון, אני ואחי נשארנו תמיד עם סבא ז”ל וסבתא שלנו. מגיל קטן היו קונים לי מכוניות צעצוע קטנות (חלקן עוד אצלי, כחלק מאוסף דגמים מכובד), וכבר שם החלה האהבה הגדולה שלי לתחום הרכב.

 

החיפושית הראשונה של אורן והאהבה הגדולה שלו עד היום

 

חיפושית אספנות

לפעמים אני תוהה ביני לבין עצמי, מה אנחנו מחפשים? אנחנו, האנשים הבוגרים, חוץ מכסף, עבודה טובה, בריאות מספקת וחיי משפחה טובים. מה מכניס לאנשים “דרייב”, את הפאן המיוחד הזה? חקרתי קצת את הנושא בפייסבוק, בשיחות עם אנשים…שמתי לב, שיש אנשים מבוגרים שמדברים איתך עם “ברק בעינים”, על איזו גרוטאה או אופנוע 50 סמ”ק שהיה להם שהיו בני 16. או איזה פורד ברנדה שהיה להם אחרי הצבא… וחרשו איתה את כל הארץ. אצלי הג’וק התחיל מוקדם, בגיל 3, אמא שלי אומרת שידעתי לזהות כל רכב לפי הסמל (לא שהיו יותר מידי, אני יליד 80).

 

הפרויקט של עדין טופילד – שיפוץ מאזדה 323F

 

שיפוץ רכב

 

“תמיד חשבתי שמכוניות זה מגניב ויפה, אני לא זוכרת באיזה גיל נכנס לי הג’וק הזה. גדלתי בבית עם שלושה אחים ותמיד אהבתי צעצועי Hot Wheels שהיו לנו בבית כילדים. אני זוכרת שלברבי שלי היה ג’יפ. מתישהו בחטיבת ביניים, בהיותי כבר אז גיקית של סרטים וסדרות, נחשפתי לסדרה “טופ גיר” דרך אבא שלי ונשאבתי עוד יותר עמוק לתוך העולם המופלא של רכבים.

 

הרופא שמכר את הלאון שלו: מסיאט-לאון לטסלה מודל 3 LR

 

לקוחות טסלה
טסלה VS סיאט לאון

 

מאז הגעת טסלה מודל 3 לישראל, אנו עדים לפוסטים ושיתופים של בעלי הטסלות החדשים, שמעלים ברשת את תחושותיהם, וחוות הדעת שלהם על הרכב, וגם על השינוי שעשו במעבר מרכב בנזין לרכב חשמלי. אחד מהפוסטים הוא זה שלפניכם, של ד”ר אביעד פורמן, שמכר את הסיאט לאון שלו ורכש טסלה מודל 3 LR. הרגשות היו מעורבים בהתחלה, אבל נראה שמי שמחפש את הכוח והריגוש, ימצא אותם גם בטסלה, ובעיקר בדגם המדובר – LR.

נא להכיר – יאן “לוחיות רישוי יפות”

לוחית רישוי מיוחדת
המירוץ אחר לוחיות רישוי מיוחדות

 

יאן נירנברג בן 37, נולד בליטא (ברה”מ לשעבר), עלה לארץ ב-1991, שירת בקרבי, והיום הוא עובד כמנהל טכני בחברה שמספקת שירות לערוצי טלוויזיה. נשמע כמו בחור סטנדרטי, עד שנכנסים לעמוד הפייסבוק שלו ומגלים תמונות מנקרות עיניים של רכבי ספורט שיאן מצלם ועורך בכישרון רב, ומלא תמונות של לוחיות רישוי מיוחדות ויפות, שלא בטוח שמישהו מלבד יאן הצליח להיתקל בהן.

 

יש לכם סיפור מרגש או מעניין עם מכונית שקרובה לליבכם? כתבו לנו ונפרסם את הסיפור שלכם 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *