אפליקציית Cello משיקה רשת טעינה ותשלום ב-1,000 תחנות בישראל

 

אפליקציית Cello
רשת טעינה ותשלום ביותר מ-1,000 תחנות

 

“Power” מבית Cello, רשת טעינת הרכבים החשמליים החכמה יוצאת לדרך. רשת טעינת הרכבים מאגדת מעל 10 מפעילי טעינה שונים בפריסה ארצית עם 370 מיקומים ומעל 1,000 תחנות. באמצעות הרשת ניתן יהיה לתכנן בקלות את מסלול הנסיעה ולכלול בו את עמדת הטעינה האטרקטיבית ביותר בקרבת נקודת היעד ולשלם בקלות ובמקום אחד.

על פי נתוני משרד האנרגיה והתשתיות, מספרם של הרכבים החשמליים צפוי לעלות בכל שנה. כבר ב-2025 לבדה יעמוד מספר הרכבים החדשים על 70,000 רכבים חדשים נוספים. רשת Power החדשה מבית Cello, רשת טעינת רכבים חשמליים חכמה, נועדה לספק מענה לאתגרים המרכזיים כיום בתחום הטעינה לבעלי רכבים חשמליים, ביניהם: 

  • חוסר הוודאות לגבי מיקום תחנות טעינה בדרך והחשש להיתקע עם רכב לא טעון, צורך שעד כה נענה באמצעות הורדת אפליקציות טעינה מרובות עבור כל ספק טעינה בשוק. 
  • מענה לחוסר הוודאות לגבי זמינות התחנות ומחירי החשמל המשתנים בין תחנות שונות. 
  • חוסר השקט הנפשי שחווים כיום בעלי ובעלות רכבים חשמליים בהקשר של טעינת הרכב.

הטעינה ותשלום יהיו זמינים באמצעות אפליקציה אחת בלבד, אפליקציית Cello, ביותר מ-1,000 תחנות שונות ברחבי הארץ בצורה חכמה, וקלה. 

 

טעינת רכב אפליקציה
אפליקציה לטעינת רכב חשמלי ותשלום. CELLO

 

משתמשי אפליקציית Cello יוכלו לראות על גבי מפת האפליקציה את כל תחנות הטעינה בישראל לפי נתוני משרד האנרגיה והתשתיות ובמקביל לראות את התחנות הרלוונטיות לתשלום ברשת Power. המשתמשים יוכלו להיחשף לעלות הקוט”ש בכל אחת מתחנות רשת הטעינה המוצגות באפליקציה, לדעת האם התחנה מאפשרת טעינה מהירה והאם היא פנויה או לא פנויה באותה נקודת זמן. כך יתאפשר לתכנן בקלות נסיעה ולכלול את תחנת הטעינה האטרקטיבית ביותר עבורם על פי מגוון שיקולים לפני היציאה לדרך. עוד תאפשר האפליקציה ניווט ישיר וקל לכל תחנה ולריכוז כלל החיובים במקום אחד. 

השותפים ברשת הם: Nofar, ScalaEv, ViMore, Netzer, EvTech, Greems, InterEV ,Energy One Doral Urban Energy ,EdgeControl ועוד.

התשלום באפליקציית Cello עבור טעינת הרכב החשמלי מצטרף לשאר שירותי המוביליטי הזמינים באפליקציה כמו חניה, תדלוק, שטיפת רכב, תשלום בכבישי אגרה ועוד.  

 

אודות Cello

Cello, מפעילה אפליקציית תשלום למגוון שירותי מוביליטי (תחבורה חכמה) בהם תשלום נוח בכחול-לבן בכל הארץ, הנחה בתשלום במאות חניונים, תשלום על נסיעה בתחבורה ציבורית (אוטובוס, רכבת ישראל, כרמלית, רכבת קלה, מוניות שירות ועוד), תשלום בכבישי אגרה ומגוון שירותי דרך וגרירה 24/7. בנוסף, Cello מעניקה פתרונות גם למנויים עסקיים עם מערכת ניהול חכמה לעסק.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *