אקומושן EcoMotion 2024 כנס תחבורה חכמה בישראל 04.06.24

 

EcoMotion 2024
אקומושן EcoMotion 2024. צילום: נגה שדמי

 

כנס התחבורה המתקדמת הגדול בישראל יצא לדרך גם השנה: EcoMotion 2024: האירוע הבינלאומי של קהילת התחבורה החכמה הישראלית יתקיים בפעם ה-12

 

אקומושן EcoMotion Assembly 2024 יצא לדרך – האירוע המרכזי השנתי יתקיים במתכונת מיוחדת, לאור המצב: EcoMotion Main Event – יום שלישי הקרוב, ה-04.06, בשת”פ עם חברת Innoviz, אשר תארח את האירוע במשרדיה בראש העין. להרשמה לכנס. 

EcoMotion ממשיך ומקדם את קהילת התחבורה החכמה כחול לבן, ובקשריה עם האקוסיסטם הגלובלי. האירוע המרכזי ייערך זו השנה ה-12, ויעסוק בנושאי תחבורה חכמה עם כ-1,000 משתתפים הצפויים להגיע, ולפגוש בחידושים, ביזמים ובפרויקטים באירוע הגדול בתחום.

הכנס יציג את התעניינותם של יצרני הרכב, חברות Tier1 וחברות הטכנולוגיה בקהילת התחבורה החכמה בישראל עם עשרות נציגים של חברות בינלאומיות המגיעים ממספר נרחב של מדינות מחו”ל במסגרת משלחות מאסיה, אמריקה ואירופה. במהלך הכנס ולפניו צפויות חברות וסטרטאפים לצאת בהכרזות הקשורות בפעילות והשקעות בארץ ובעולם.

 

האירוע המתקיים ברצף מאז 2012 וצמח למימדי ענק עם מספרי שיא של 4,000 משתתפים ב-2023, הפך לאחד האירועים המרכזיים והמסקרנים בעולם עבור תחום התחבורה החכמה.

 

התמה של האירוע תעסוק השנה בתחבורה וחדשנות בימים של הפרעה, במובן של השינוי החל בתעשייה הודות לפיתוחים החדשניים, והן לאור ההפרעה לפעילויות והתהליכים. EcoMotion מאמצת בהתמודדותה עם הנושא את הניווט בתוך השינויים המתרחשים, תוך שבו זמנית היא רותמת את הכשרון והפוטנציאל של חדשנות לטובת העניין.


את האירוע יכבדו בנוכחותם, על אף המצב, בכירים מתעשיית הרכב והתחבורה העולמית וביניהם:

ד”ר אלידה וורץ, דירקטורית BMW, ניקולאי ארדיי, ראש תחום חדשנות וחבר הנהלה בקבוצת פולקסווגן, מרטין קלנר וקרסטן היינקה, מהמרכז לתחבורה עתידית ושותפים בתאגיד הייעוץ מקינזי, ד”ר מקסים פלמנט מארגון GAA5 – התאגדות של יצרני הרכב וענקיות הטכנולוגיה, עומר כילף, מנכ”ל ומייסד Innoviz, נותנת החסות המרכזית של הכנס, דרור בין, מנכ”ל רשות החדשנות, הילה חדד חמלניק, לשעבר מנכ”לית משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה, ג’ניפר שוורץ, מנכ”לית קהילת התחבורה החכמה EcoMotion ועוד.

לרשימה המלאה של דוברי הכנס

במהלך הכנס יתקיימו אירועי ה- Side Sessions הכוללים דיונים בנושאים מגוונים בנוגע לעתיד עולם הרכב והתחבורה החכמה. חברת Driivz, פלטפורמה לניהול טעינת רכב חשמלי ואנרגיה חכמה – תדון בהשפעת טעינת הרכב החשמלי על רשת החשמל (grid). ארגון ה-5GAA, יוביל דיון בנושא תפקיד הקישוריות לרכב במערכות הסיוע לנהג (ADAS), כאשר ענקית כלי העבודה והטכנולוגיה סטנלי, בלאק אנד דקר תוביל שיחה על מינוף טכנולוגיות הרכב לתחומים נוספים.  קרן ההון סיכון מניב מוביליטי תדון במרכזיותה של סין כמעצמת ייצור רכב. לפירוט מלא

 

האירוע יכלול תערוכה של מעל ל-40 גופים המציגים בה, ובהם מיזמים חדשניים שיציגו את הטכנולוגיות פרי פיתוחם באירוע, וביניהם:

טופאיה (Tupaia) המפתחת מערכות ניווט בלווין ומספקת שירותי מיקום מדויקים המשפרים את שירותי ה-GPS הקיימים, צפויה להודיע על השקעה של תאגיד בינלאומי. בנוסף, תציג גם Revoltz המפתחת כלי מיקרו מובילטי, ובהם אופניים חשמליים המיועדים למשלוחים במרכזי ערים, עם יכולות תמרון משופרות.

באירוע ייקחו חלק כמה מהחברות הגדולות בתחום שרשמו הצלחות משמעותיות בשנה האחרונה, דוגמת חברת Hailo, יוניקורן בתחום הבינה המלאכותית, שהודיעה לאחרונה על גיוס של כ-120 מיליון דולר, NoTraffic המפתחת מערכות רמזורים חכמות שגייסה כ-50 מיליון דולר ועוד.

לצידם, ישתתפו גם נציגי הגופים הבינלאומיים של גופי ההשקעות והמחקר של חברות ענק, ובהן ג’נרל מוטורס, פורד, ו-NTT.

 

גניפר שוורץ, מנכלית קהילת EcoMotion: “גם בשנה לא פשוטה זו, קהילת EcoMotion ממשיכה לקיים את האירוע המסורתי זו השנה ה-12, תוך נקיטת האמצעים הנדרשים לאירועי השעה. אנחנו מודים לעשרות המשתתפים המגיעים אלינו מעשרות מדינות שונות ברחבי העולם – נתון המעיד על העוצמה וההערכה הרבה שיש לקהילת התחבורה החכמה הישראלית. EcoMotion מרכזת את האקו סיסטם יחד כבר 12 שנה, ועל אף השנה האחרונה והמאתגרת, ישנה חשיבות עליונה של ההתכנסות יחד כקהילה, תוך ההדגמה לכך שגם ברמה המקומית, וגם ברמה הגלובלית  –  כי הטכנולוגיה הישראלית ממשיכה להתקדם ולהתרחב גם השנה.

עפ”י דוח משותף של EcoMotion ומקינזי, ישראל היא המרכז הטכנולוגי הרביעי בעולם בהיקף השקעות בתחבורה. חשוב מאי פעם לתמוך בתעשייה המקומית, על מנת שנמשיך להוביל בפתרונות טכנולוגים רלוונטים”.

 

קמפוס Innoviz טכנולוגיות בראש העין, אורי אריאב 5, בניין C, נצבא, ישראל

Innoviz Technologies Campus, Rosh Haayin,

5 Uri Ariav st. Building C, Nitzba 300, Israel.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *