ב.מ.וו סדרה 2 גראן טורר מבחן דרכים
בשוק רכבי המיניוואן הופיעה מתחרה לא צפויה – ב.מ.וו. כן, זו חתיכת בשורה
עברו כמה חודשים ויש עדיין אנשים שמגרדים בראש כשהם רואים מכונית משפחתית וסימפטית עם שבעה מקומות, והסמל הזה מאחורה. בָ.מ.וַו התחילה את דרכה כיצרנית מנועי מטוסים, ואז חצתה לעולם הרכב, לייצר בו מטוסים קטנים “על ארבע” שטסים על אספלט. וכך פתאום, בין עשרות מכוניות ספורט – יוקרה מנקרי עיניים, צץ לו מיניוואן חביב. למה? סביר להניח ש-ב.מ.וו החליטה שהיא רוצה נתח מהשוק הקטן אך יציב הזה, והיא פה כדי לתת פייט. האם יש לה את הסוס הנכון לנצח?.
רגע, אתחיל מההתחלה. נעים מאד, הכירו את ב.מ.וו סדרה 2 גראן טורר – מכונית גדולה ונוחה ל7 נוסעים, עם תיבה אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה, ומנוע 2 ליטר טורבו ו-192 כ”ס, עם הנעה קדמית (…קדמית?!). חולי המותג, ההגה והנעה אחורית בהלם, והוא מוצדק. רכבי ב.מ.וו ידועים במנועי ביצועים חזקים ומהנים בעלי הנעה אחורית. (ראו מפת הדרכים). ובמיניוואן החדש, נשוא הכתבה, אין כזה מנוע. וגם הפלטפורמה שלו (רצפת הרכב ומכלולים כמו מתלים ורכיבי ההגה) היא בכלל של מותג “מיני”. מה קורה פה?
|
ב.מ.וו למשפחה של 7, עם הנעה קדמית, ומתלים של מיני, מה קורה פה? |
הBMW הזאת נראת באמת מוזר לא פה ולא שם כזאת אבל לפי הסקירה שלך ענת הרכב מפתיע לטובה.
לי מוזר להסתכל על רכב כזה כמו שיש לי הרגשה מוזרה כשאני מסתכל על סיאט לאון סטיישן.
אבל בהחלט הרכב עם נתונים טובים למה שהוא אמור לתת יש לו כח,מרחב ותא מטען גדול.
הזוי הקטע של מכונית אוטונומית באמת בחזרה לעתיד כזה.
תודה על הסקירה ענת.
אילן.