ב.מ.וו סדרה 5 בגרסת פלאג-אין-הייבריד בישראל מ-499,000 ₪

 

 

לסדרה 5 החדשה מצטרפת גרסת ה-530e פלאג אין הייבריד, ולמעשה תשווק בכל יחידות ההנעה, חשמל, בנזין והיברידי נטען, המחיר, החל מ-499,000 ₪

 

הדור השמיני של מכונית הסלון המפוארת, ב.מ.וו 530e פלאג אין הייבריד, כולל טווח נסיעה גדול יותר במצב חשמלי. גרסה זו מצוידת במנוע בנזין ארבעה צילינדרים בנפח של 2 ליטר הפועל בטכנולוגיית TwinTurbo, ובשילוב עם המנוע החשמלי הם מפיקים יחד הספק של 299 כ”ס ומומנט מקסימלי של 45.9 קג”מ. ההאצה מ-0 ל-100 קמ”ש נמשכת 6.3 שניות, והמהירות המרבית היא 230 קמ”ש (140 קמ”ש במצב חשמלי מלא).

 

ב.מ.וו היברידי חשמלי
ב.מ.וו סדרה 5 פלאג אין הייבריד

 

טווח נסיעה וטעינה

טווח הנסיעה של ה-530e במצב חשמלי עומד על מעל 100 ק”מ, והוא מאפשר כעת נסיעות ארוכות יותר ללא פליטת מזהמים. טווח משודרג זה מתאפשר הודות למאפיינים אווירודינמיים מתקדמים הכוללים בין היתר מסיטי רוח ופנלים מיוחדים בתחתית המרכב, המפחיתים את התנגדות הרוח למינימום. אלמנטים אלה למשל, אפשרו להפחית את פליטת המזהמים ולהגדיל את טווח הנסיעה בשיעור של כ-10 ק”מ.

כדי לתמוך בנסיעה חשמלית לטווחים ארוכים יותר, גם טעינת הסוללה עברה מקצה שיפורים; עוצמת הטעינה של הסוללה הוכפלה בהשוואה לדגם הקודם והיא עומדת כעת על 7.4 קו”ט המאפשרים לטעון את הסוללה בעמדת טעינה מתאימה מ-0 ל-100% בתוך 3 שעות ו-15 דקות. ניתן גם לטעון את הסוללה באמצעות שקע חשמלי ביתי, והטעינה תימשך 11 שעות ו-45 דקות.

טעינת הסוללה אפשרית גם במהלך הנסיעה הודות למערכת בלימה רגנרטיבית הטוענת את הסוללה במהלך בלימה ושיוט; מערכת מתקדמת זו משתמשת במידע המגיע מחיישני מערכות העזר לנהיגה כדי להתאים את עוצמת הטעינה למצב הדרך והתנועה. גם מיקום הסוללה נלקח בחשבון במהלך התכנון, והיא נמצאת ברצפת המכונית כדי לשפר את נקודת מרכז הכובד וגם לצורך ניצול מקסימלי של נפח תא המטען (520 ל’ – זהה לנפח בדגם הבנזין). סדרה 5 החדשה תוצע בשתי חבילות אבזור בהשראת חטיבת הביצועים עם מאפיינים חיצוניים ופנימיים יחודיים; חבילת M-Sport וחבילת M-Expressive.

 

ב.מ.וו 5 תא נהג
סדרה 5 תא נהג

 

אבזור סטנדרטי, רשימה חלקית:

  • תאורת לד מלאה
  • גלגל הגה מצופה עור M-Sport מתכוונן חשמלית
  • מושבי Sport קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרון לנהג
  • מערכת MY MODES להתאמת תפקוד מערכות הרכב לסגנון נהיגה נבחר
  • פתיחה ונעילת דלתות ללא מפתח וללא מגע יד (Comfort Access)
  • גג זכוכית פנורמי עם וילון חשמלי
  • חבילת עזר בחנייה Parking assistant (Plus ברמת הגימור הגבוהה)
  • חבילת בטיחותDriving Assistant Plus (Professional ברמת הגימור הגבוהה)
  • מערך קישוריות Connected Drive לתפעול ושליטה מהנייד באמצעות אפליקצייתMY BMW הזמינה בחינם בחנויות האפליקציות.

 

דגם רמת גימור מחיר כולל מע”מ אגרת רישוי מחיר כולל מע”מ ואגרת רישוי
BMW 530e M-Sport 499,000 ₪ 5,203 ₪ 504,203 ₪
M-Expressive 545,000 ₪ 550,203 ₪

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *