ב.מ.וו R 1300 GS Adventure החדש 2024-25 מ-195,000₪
דלק מוטורס, יבואנית אופנועי BMW, מודיעה על תחילת שיווק ומכירה של ספינת הדגל BMW R 1300 GS Adventure החדש, לרוכבי אדוונצ’ר. מ-195,000 ₪
מנוע בוקסר חדש – ליבת האופנוע היא מנוע הבוקסר החדש, המפיק 107 קילוואט (145 כ”ס) מ-1,300 סמ”ק, מה שהופך אותו למנוע הבוקסר החזק ביותר של BMW עד כה. השיפורים בעיצוב המנוע והשלדה מספקים יציבות יותר גבוהה ודיוק יותר טוב בהיגוי, בזכות תיבת הילוכים הממוקמת מתחת למנוע וסידור חדש של הנעת גל הזיזים. השלדה הראשית עשויה מפלדה ומציעה קשיחות גבוהה לשלדת הזנב, גם היא חדשה ונדרשת לכושר נשיאה גבוה.
מערכת מתלים דינמית אלקטרונית חדשה (DSA) כסטנדרט – ה-R 1300 GS Adventure מצויד במערכת מתקדמת להתאמת מתלים דינמית Dynamic ESA Next Generation (DSA) – עם התאמה אוטומטית של רמות קפיצים ומרכב, המשלבת את הכוונון הדינמי של הבולם הקדמי והאחורי עם כוונון מתאים של קשיחות הקפיץ (בהתאם למצב הרכיבה הנבחר, תנאי הרכיבה והתמרונים). הכוונון האוטומטי של עומס הקפיץ יוצר חווית רכיבה טובה יותר בכל סוגי הדרכים.
בקרת הגובה האדפטיבית החדשה זמינה כתוספת אופציונלית מהמפעל וסטנדרטית בישראל בכל רמות הגימור.
עם בקרת הגובה האדפטיבית, ה-R 1300 GS Adventure החדש מציע כוונון אוטומטי מלא של גובה האופנוע כדי להתאים לתנאי הרכיבה, ומבטיח נוחות מקסימלית מבלי להתפשר על דינמיקת רכיבה וחופש זווית ההטיה. גובה האופנוע מופחת ב-30 מ”מ בעת עמידה ובמהירויות נמוכות.
מערכת סיוע להעברת הילוכים אוטומטית (ASA) *אופציונלית – עם מערכת הסיוע להעברת הילוכים האוטומטית (ASA) החדשה, BMW Motorrad מציעה פתרון טכני חדשני שהופך את הרכיבה לקלה ונוחה יותר. חוויית הרכיבה משתפרת עוד יותר על ידי הפעלה אוטומטית של המצמד ובחירה בין החלפה ידנית או אוטומטית באמצעות רגלית ההילוכים, כל זאת מבלי לוותר על החוויה הדינמית של החלפת ההילוכים באופן מדויק וע”פ תנאי הדרך וסגנון הרכיבה.
מערכת הסיוע להעברת ההילוכים האוטומטית (ASA)תהיה זמינה גם כן כאופציה ב-BMW R 1300 GS במהלך שנת הדגם 2025.
תאורת LEDיBMW Motorrad נחשבת לחלוצה בתחום בטיחות הרכיבה. ה-R 1300 GS Adventure החדש כולל פנס LED מלא בעיצוב מטריצה חדשני, עם אייקון תאורה מיוחד. בנוסף, ישנם שני פנסי עזר שטוחים.
טכנולוגיה ברכיבה – ה-R 1300 GS Adventure כולל טכנולוגיות בטיחות, כמו בקרת שיוט אקטיבית (ACC), התרעת התנגשות קדמית (FCW), התרעת החלפת נתיב, בנוסף למערכות נוחות כמו חימום מושבים וידיות, תא לטלפון נייד עם שקע טעינה הם חלק מהאבזור המעניק לרוכבים את כל הכלים למסעות ארוכים ובטוחים.
אבזור – ה-R 1300 GS Adventure החדש מציע ארגז אחורי מאלומיניום בנפח 37 ליטר וארגזי צד חדשים עם קיבולת של עד 10 ק”ג כל אחד, המתחברים בקלות עם צימוד מגנטי. הארגזים כוללים ממשקים חשמליים לשקעי טעינת USB ותאורה, עם אפשרות להרחבות נפח של 10 ליטר לכל ארגז. הקיבולת הכוללת של האחסון היא מעל 73 ליטר (37 ליטרים בשמאלי ו36.5 בימני)
אבזור משלים חדש
ה-R 1300 GS Adventure החדש מתהדר בעיצוב חדש ומיכל דלק מאלומיניום בנפח 30 ליטר, המשרת גם כנושא מטען עם אלמנטים להצמדת חפצים. הוא כולל תושבת מפרקית עם נעילת לחיצה לתיק מיכל בנפח 12 ליטר, מגן רוח גדול ומסיטי רוח שקופים להגנה מפני מזג האוויר.
רוחבו של המיכל מספק הגנה לפלג הגוף התחתון מפני מזג האוויר. מגן הרוח הגדול, בשילוב שני מסיטי רוח שקופים גדולים, מספק הגנה יעילה מפני רוח ומזג האוויר, ויהפוך את הנסיעה לשקטה יותר. חיפויי מיכל עליונים מגומי משמאל וימין גם הם מגיעים כסטנדרט, ומספקים משטחים מאובטחים ולא מחליקים לחפצים, במהלך עצירות (כמו פק”ל קפה).
ב.מ.וו R 1300 GS Adventure החדש מגיע לישראל בארבע רמות גימור: Pure, Triple Black, GS Trophy ו-Option 719 –
Pure: ברמת הגימור Pure, ה-R 1300 GS Adventure מגיע בצבע Racing Red עם מראה אתלטי, כולל מיכל כסוף ומושבים אפורים.
Triple Black: ברמת הגימור Triple Black, האופנוע מציג עיצוב אלגנטי בשחור עם מיכל אלומיניום בציפוי שקוף ואלמנטים כמו מגן מנוע שחור.
GS Trophy: ברמת הגימור GS Trophy, המרכב בצבע Racing Blue עם פסי Light White ו-Racing Red, כוללים מושבים אדומים, מגן רוח ספורטיבי ואלמנטים להגנה על הרדיאטורים.
Option 719: ברמת הגימור Option 719, ה-R 1300 GS Adventure מגיע בצבע מטאלי Aurelius Green עם קווים זהובים ותג “Opt. 719”, כולל רכיבים יוקרתיים כמו חישוקי גלגלים זהובים.
ביצועים ואבזור ב-BMW R 1300 GS Adventure החדש:
- סיוע להעברת הילוכים אוטומטי (ASA) עם פעולת מצמד אוטומטית.
- מנוע בוקסר חדש לגמרי החזק ביותר אי פעם עם תיבת הילוכים תחתונה וטכנולוגיית BMW ShiftCam לשינוי זמני הפתיחה ומשך פתיחת השסתומים בצד היניקה.
- תגובה חזקה בכל טווח מהירות המנוע, צריכת דלק מופתית, רמות פליטת מזהמים נמוכות.
- הספק ומומנט: 107 קילוואט (145 כ”ס) ב-7,750 סל”ד ו-149 ניוטון-מטר ב-6,500 סל”ד.
- שלדה חדשה לחלוטין בהשוואה לדגם הקודם. דיוק היגוי ויציבות רכיבה גדולים עוד יותר בזכות ה-EVO Telelever החדש עם אלמנט גמיש וה-EVO Paralever
- BMW Motorrad Full Integral ABS כסטנדרט.
- בקרת מומנט גרירת מנוע (MSR), בקרת בלימה דינמית (DBC) ובקרת זינוק בעלייה (HSC) כסטנדרט.
- מצבי רכיבה Pro עם מצבי רכיבה נוספים סטנדרטיים בישראל.
- בקרת אחיזה דינמית DTC כסטנדרט.
- כוונון מתלים דינמי אלקטרוני (DSA) סטנדרטי בישראל, עם כוונון שיכוך דינמי, וכן פיצוי עומס.
- בקרת גובה אדפטיבית סטנדרטית בישראל
- פנסי LED מטריצה ופנסי עזר חדשים משולבים בגוף כסטנדרט.
- פנס ראשי Pro עם פנס ראשי אדפטיבי כסטנדרט.
- מגני ידיים עם איתותים משולבים כסטנדרט.
- מיכל דלק אלומיניום בנפח 30 ליטר.
- בקרת שיוט דינמית (DCC) עם פונקציית בלימה כסטנדרט.
- מערכת סיוע לרוכב עם בקרת שיוט אדפטיבית (ACC), התרעת התנגשות קדמית (FCW) והתרעת החלפת נתיב לרכיבה בטוחה ונוחה.
- תא טעינת סמארטפון עם שקע USB משולב ושקע חשמל 12V מובנה כסטנדרט.
- חימום מושב לרוכב ולנוסע.
- מגוון רחב של וריאציות גובה מושב.
- קישוריות: לוח מחוונים רב-תכליתי עם מסך TFT צבעוני בגודל 6.5 אינץ’ ותכונות רבות כסטנדרט.
- RDC, Keyless Ride וידיות מחוממות כסטנדרט.
- ידיות מחוממות.
- מד לחץ אוויר בצמיגים.
- מגוון רחב של אביזרי BMW Motorrad מקוריים לאופנוע ולרוכב.
דגם | מחיר כולל מע”מ |
Pure | ₪ 195,000 |
3B | ₪ 197,000 |
Trophy | ₪ 197,000 |
719 | ₪ 207,000 |
Pure AUTO | ₪ 205,000 |
3B AUTO | ₪ 207,000 |
Trophy AUTO | ₪ 207,000 |
719 AUTO | ₪ 217,000 |