ג’אקו ואומודה בישראל עם דגם בנזין ראשון JAECOO J7 ב-169,900₪

ג'אקו j7 מחיר
ג’אקו j7

 

מותגי OMODA ו-JAECOO מושקים רשמית בישראל: המותג הראשון – JAECOO (ג’אקו), מציע דגם SUV משפחתי מאובזר (מאד) עם מנוע בנזין (ובהמשך גם פלאג אין), החל מ-169,900 ₪  

 

JAECOO הינו המותג הראשון מבין השניים שמושק. מדובר במותג אורבני-שטח ייעודי לשוק האירופאי, שמתמקד ברכבי SUV עם טכנולוגיה מתקדמת ואבזור פרימיום. היצרן מצהיר שלדגם יכולת שטח, (מרווח גחון של 200 מ”מ) וגם אפשרות הנעת 4X4 מתקדמת. OMODA יהיה המותג השני שיושק בישראל, לקראת תחילת 2025. מדובר במותג SUV Lifestyle צעיר וחדשני.

 

@queenoftheroad.ilמותגי OMODA ו-JAECOO מושקים רשמית בישראל: המותג הראשון – JAECOO (ג’אקו), מציע דגם SUV משפחתי מאובזר (מאד) עם מנוע בנזין (ובהמשך גם פלאג אין), החל מ-169,900₪ אולם תצוגה ב-קרמנצקי 1 תל אביב (מיצובישי לשעבר). ובפתח תקווה. בתוך שנתיים צפויים להיות כ-16 אולמות תצוגה.

♬ Viral – Two Steps from Heaven

 

JAECOO 7 ג’אקו 7

הדגם הראשון שמושק בישראל JAECOO 7 (ג’אקו 7), הינו דגם SUV פרימיום משפחתי ומוקפד, עם טכנולוגיות מתקדמות ויכולות פנאי-שטח לנהיגה בתוואי שטח שונים, על פי היצרן.

מפרט

אבזור כסטנדרט מדגם הכניסה:

  • מסכי מולטימדיה 13.2 אינץ’, ולוח מחוונים בגודל 10 אינץ’
  • מושבי עור טבעוניים
  • כיוון מושב חשמלי לנהג ולנוסע
  • מעבד מהיר של QUALCOMM 
  • מערכת בקרת אקלים מפוצלת, פתח מיזוג אוויר אחורי 
  • סט מצלמות היקפיות 540° המאפשר צילום גחון 
  • תאורת אווירה
  • 20 מ”מ מרווח גחון

 

JAECOO 7
JAECOO J7

 

ה-JAECOO 7 יושק ב-3 גרסאות אבזור Executive, Titanium וגרסת הנעה כפולה Adventure 4X4.
ל- JAECOO 7 מנוע טורבו בנזין 1.6 ליטר המייצר 147 כ”ס ומומנט של עד 28 קג”מ, תאוצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-10.8 שניות ומהירות מרבית עד 180 קמ”ש. תאוצה מ-0 ל-100 קמ”ש של 12 שניות בגרסת
Adventure 4X4.

לרכב זווית גישה של 21° וזווית נטישה של 29°, מרווח קרקע של 200 מ”מ ויכולת כניסה למים עד לגובה של 60 ס”מ. יכולות אלה מציבות רף גבוה ביחס לרכבי כביש-שטח עירוניים טיפוסיים, ומאפשרות יכולות שטח גם בתרחישים מורכבים.

לקראת סוף 2024 צפויה להגיע גם גרסת PHEV של ה-JAECOO 7.

 

עיצוב חיצוני

ל-JAECOO 7 עיצוב פנאי-שטח מתוחכם בעל אפקט גוף רחב, ונוכחות גבוהה, אך עם זאת מעודן ואלגנטי. הגריל הקדמי מעוצב בצורת מפל אנכי וגדול. תאורת LED קדמית עם עיצוב של פנסים מפוצלים מאפשרים מקור אור גדול יותר ובמראה זוהר יותר. התאורה האחורית גם היא מצוידת ב-LED ושימוש בפנסים אחוריים אופנתיים במערך “יהלומי קריסטל”. ל- JAECOO 7 קו מותן מינימליסטי וידיות דלת נסתרות חשמליות בעלות עוצמה וקשיחות רבה.

צבעים: ירוק, שחור, לבן, אפור, כסוף ואדום. 

בנוסף יוצעו בכל רמות הגימור אופציה לשילוב צבעים דו גווני בתוספת תשלום.

 

JAECOO רככ
מסך מולטימדיה 13.2 אינץ’. JAECOO
JAECOO SUV
אבזור פרימיום. ג’אקו, רכב SUV חדש

 

טכנולוגיה

סביבת הנהג ב-JAECOO 7 משלבת טכנולוגיה, חדשנות ויכולות שטח. הדגם מגיע כסטנדרט עם שבב Qualcomm 8155 המוביל בתעשייה, עם עוצמת מחשוב מקסימלית של 8 טריליון פעולות בשנייה, אתחול מהיר תוך 2 שניות ותגובה יעילה ומהירה ליותר מ-20 פקודות ב-30 שניות. השבב מספק עיבוד נתונים מהיר, ביצוע פקודות במהירות גבוה, ותומך בשליטה קולית.

תא הנוסעים מתוכנן עם חומרים מבודדי קול, המייעלים את האקוסטיקה ומפחיתים רעשי NVH יתרה מכך, כדי להבטיח סביבת תא נוסעים שקטה, נעשה שימוש בלמינציה עבור השמשה הקדמית, שמבודדת ביעילות 99% מקרני ה-UV תוך יצירת אווירת נסיעה שקטה במיוחד, מה שהופך את הנהיגה בשטח למעודנת עוד יותר.

בנוסף, המערכת מכילה את בקרת הבלמים החכמה של BOSCH IPB בעלת זמן תגובה של 0.1 שניות המספק שמונה יתרונות מרכזיים כולל אינטגרציה גבוהה, בלימה מהירה וללא דעיכה בביצועים ולחץ דוושת הבלם ניתן לבחירה על ידי הנהג.

 

אחסון

ל-JAECOO 7 תא מטען בנפח של 424 ליטר ושל עד 1349 ליטר במושבים אחוריים מקופלים. כשהמושבים האחוריים מקופלים, ניתן להניח מזרן כפול בגודל 1860*970 מ”מ. בנוסף, ה-JAECOO 7 מציע גם מרחבי אחסון רבים וייחודיים שנמצאים בתוך הרכב, כגון תיבת אחסון מקוררת במרכז הקונסולה, חריצי אחסון למטריה, וווים קטנים ועוד.

 

JAECOO מחיר
3 רמות גימור. החל מ169,900 ש”ח. JAECOO

 

אבזור ורמות גימור:

ג’אקו J7 בגרסת Executive כולל גלגל חלופי, נעילה מרכזית אוטומטית, בלם יד חשמלי + AUTO-HOLD, חישוקי סגסוגת 19אינץ’, 3 מצבי נהיגה רגיל, ספורט ואקו, תאורת אווירה היקפית ב- 64 גוונים, 6 רמקולים, תאורת LED קדמית ואחורית, DRL – תאורת יום LED, תאורת LED לתא המטען, פנסי ערפל קדמיים ואחוריים, טעינה מהירה דרך חיבור Type-C, יציאת USB ויציאת Type C מקדימה ומאחורה ספוילר ספורט אחורי, מסילות גג, חלונות אחוריים מוכהים.

כיוון מושב חשמלי לנהג עם 6 מצבים, כיוון חשמלי למושב נוסע קדמי עם 4 מצבים, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, פתח מיזוג אוויר אחורי, קיפול מראות אוטומטי, שקע 12V בתא המטען ובקונסולה המרכזית, חיישני גשם להפעלה אוטומטית של המגבים, מושבי עור טבעוניים בעלי תמיכה צידית ותפרים מוקפדים, תא אחסון מקורר מתחת למשענת היד הקדמית, נעילה ופתיחה של הרכב על בסיס מרחק. הרמת שמשות אוטומטית בעת נעילת הרכב.

בנוסף, מסך מרכזי בגודל 10.25 אינץ’ ומסך מולטימדיה מרחף לפיקוד ושליטה בגודל של 13.2 אינץ’ המאפשר שליטה קלה ואינטואיטיבית על כל מערכות הרכב, מעבר נוח ומדויק בין מסכים ופקודות, וחווית נהיגה אולטימטיבית, מהנה ובטיחותית. המערכת כוללת סט מצלמות היקפיות 540° המאפשרת ליהנות מ”שלדה שקופה”, כיסוי ל״נקודות עיוורות״, עזרה בחניה וסיוע ויזואלי מקיף בתוואי השטח השונים (בורות, סלעים, דרכים משובשות ועוד). 

מחיר: 169,900  ₪

גרסת Titanium מוסיפה חימום מושבים קדמיים, דלת תא מטען חשמלית, גג שמש נפתח, סגירת גג השמש בעת נעילת הרכב, שליטה חשמלית על המושב הקדמי מאחור, משטח טעינה אלחוטי, כולל מערכת התראה ייחודית לנהג במקרה של עזיבת הרכב ושכיחת הנייד במשטח הטעינה.

מחיר: 178,900 ₪

גרסת Adventure 4X4 מוסיפה יכולת  המדמה נעילת דיפרנציאל למעבר מכשולים, חימום הגה, זיכרונות למיקום המושבים הקדמיים, חימום מושבים אחוריים, אוורור מושבים קדמיים, התאמת תמיכת גב תחתון אלקטרונית עם 4 מצבים, שליטה על מושב קדמי מאחור, מסך מולטימדיה ענק בגודל “14.8, מערכות סינון אוויר מתקדמות ((N95, תצוגה עילית HUD, Welcome Seat  – הזזה אוטומטית של מושב הנהג בכניסה לרכב ו- Welcome Light. 

מחיר: 199,900 ₪

בנוסף, 8 רמקולים שמפיקים איכות סאונד גבוהה מבית SONY שמעניקים לנוסעים ברכב חוויה אקוסטית. מערכת הקול עוצבה על ידי צוות של מומחים ומספקת חווית שמע עוצמתית, המותאמת אישית לנהג. איכות צליל מדויקת הנתמכת על ידי טכנולוגיית עיבוד האותות הדיגיטליים של סוני ומשחזרת באופן אותנטי אווירה של היכל. 

 

מפרט

 

J7 PHEV
3 רמות גימור. החל מ169,900 ש”ח. JAECOO

 

תא נוסעים 

בתחום ה-Wellness בגרסת Adventure 4X4 ה-JAECOO 7 מציג גם את הקונספט של “תא נוסעים ירוק” (Pure Cube Green Cabin) היוצרת חוויה בריאה ובטוחה ברכב. עם יכולת ניהול האוויר AQS (Air Quality System), מחולל יונים שליליים, מסנן PM0.3 אשר לוכד חלקיקים בגודל של 0.3 מיקרון ותא ניקוי עצמי. בעזרת אלו ה- JAECOO 7מבודד זיהום, ומאפשר לנוסעים ליהנות מאוויר צח בתוך הרכב.

בעת פתיחת הרכב מופעלת אוטומטית מערכת האוורור, שיכולה לטהר את הגזים הנדיפים לאחר חשיפה לשמש בתוך הרכב. בעת נעילת הרכב, הוא מזרים אוויר נקי כדי לבצע טיהור משני במערכת מיזוג האוויר כדי להסיר עובש וחיידקים. 

גרסת ההנעה הכפולה כוללת בנוסף את טכנולוגיית ARDIS (All Road Drive Intelligent System) המציגה 7 מצבי נהיגה (נהיגה עירונית, נהיגת שביל, כביש מהיר, כביש גשום, חול, שלג, ובוץ לביצועים יציבים בתנאי שטח שונים). 

 

ג'אקו אומודה
גרסת 4X4, החל מ-199,900 ש”ח. ג’אקו

 

בטיחות – מערכות בטיחות אקטיביות ופאסיביות 

ל-JAECOO 7 ציון בטיחות של 7 מתוך 8 מירבי, הכולל גם יכולת “הגנת התהפכות” הטובה ביותר בקטגוריה וכריות אוויר המצוידות בטכנולוגיית שמירת לחץ במשך 6 שניות לאחר ההתנגשות. בנוסף, עיצוב המרכב בעל משקל קל עשוי מ- 80% פלדה בחוזק גבוה וקורות כפולות סופגות אנרגיה; ה-JAECOO 7 עומד בהגנה מפני התנגשות בכיוונים שונים ומספק הגנה מקסימלית לבטיחות הנהג והנוסעים.

 

מערכות בטיחות JAECOO 7

 

7 כריות אוויר ו- 8 כריות בשתי הגרסאות הבכירות כולל כרית אוויר לברכי הנהג

IDAS – מערכת התרעה במצב של עייפות נהג

DMS – מערכת התראה על ערנות הנהג והיסח דעת

BSD – מערכת התרעה למניעת התנגשות צד ב”שטח מת”

AEB – מערכת בלימת חירום אוטונומית בעת חירום כולל זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים

DOW – מערכת אזהרת פתיחת דלת לרכב חוצה

RCTA – מערכת עצירה אקטיבית בנסיעה לאחור בעת חצית רכב

RCTB – מערכת אקטיבית להתראה ובלימה בעת תנועה חוצה מאחור  

LKA – מערכת אקטיבית הכוללת תיקון הגה לסיוע בשמירה על נתיב הנסיעה

TJA – בקרת זחילה בפקקים 

מערכת עזר לנהג להתרעה על השארת ילדים ברכב 

ACC – בקרת שיוט אדפטיבית בשילוב מערכת בקרת מהירות חכמה

IHC – בקרת פנסים חכמה הכוללת בקרה פנסים עוקבת פניה

TRS – זיהוי תמרורי תנועה

LCA – התראה על מעבר נתיב

מערכת התראה מעבר על הגבלת מהירות

 

לקוחות JAECOO (ג’אקו) יקבלו שירות מורחב של כלמוביל:

אחריות: 5 שנות אחריות יצרן או 150,000 ק”מ.

מוקד שירות כלמוביל אנושי 24/7, פתרון שינוע לטיפולים, רכב חליפי, שירות באותו היום ועוד.

 

מרכזי שירות ייעודיים של המותג:

עם ההשקה יהיו פעילים בישראל 11 מרכזי שירות של המותג ובתוך כשנתיים יפעלו לפחות 24 מרכזי שירות.

 

JAECOO ישראל
2 מותגים חדשים בישראל – ג’אקו ואומודה

 

מידות משקלים 
מידות (מ”מ) Platinum Titanium Adventure 4X4
אורך 4500 4500 4500
רוחב 1865 1865 1865
גובה 1670 1670 1670
בסיס גלגלים 2672 2672 2672
מרווח גחון (מ”מ) 200 200 200
נפח תא מטען  (ליטרים) 424
נפח תא מטען בקיפול מושבים (ליטרים) 1,349
משקל עצמי (ק”ג) 1599 1599 1724
משקל כללי מורשה (ק”ג) 1922 1922 2038
קיבולת מיכל דלק (ל’) 51 57
צריכת דלק
משולב (ליטר/ 100 ק”מ) 7.5 8

 

 מנוע J7
גרסת בנזין ובהמשך גרסת פלאג אין. J7

 

מחירים

 

גרסה Executive  Titanium Adventure 4X4
מחיר 169,900 178,900 199,900

 

מה הלאה? 

 

עד סוף 2026 תשווק כלמוביל 6 דגמים שונים, ב-14 תצורות דגם, של מותגי OMODA ו- JAECOO בכל גרסאות ההנעה: מבוססות חשמל, PHEV (היברידי-נטען), היברידי ובנזין. כל הדגמים בקטגוריות רכבי הפנאי SUV  (קטנים, קומפקטיים וגדולים) 

  • JAECOO 7 רכב SUV משפחתי בשתי גרסאות הנעה בנזין ו- PHEV אשר מושק כעת.
  • JAECOO 8 PHEV – רכב SUV ענק עם טווח מוצהר של עד של 160 ק”מ על חשמל אשר מגיע עם 6 מושבים וזוג מושבי קפטן בשורה האמצעית. צפוי להיות מושק עוד השנה.
  • 5 JAECOO – רכב SUV קומפקטי ב- 3 גרסאות הנעה חשמל, היברידי ובנזין.
  •  OMODA 7 – רכב  SUV משפחתי בשתי גרסאות הנעה PHEV ובנזין.
  • OMODA 9 PHEV – רכב SUV ענק עם 5 מושבים וטווח מוצהר של עד 160 ק”מ על חשמל.
  • OMODA 3 –  רכב SUV קומפקטי ב-3 גרסאות הנעה: חשמלי, היברידי ובנזין

 

קונצרן Chery כולל 7 חטיבות (בין היתר גם נדל”ן, ספנות, בנקאות ועוד), פרוש ב- 80 מדינות ברחבי העולם, מחזיק ב- 5 מרכזי R&D  כולל בארה”ב וגרמניה, מעסיק 9000 מהנדסים והוא בעל כ-17,000 פטנטים.

 

יניב שיראזי, מנכ”ל כלמוביל: לכלמוביל היסטוריה עשירה של יצירת בריתות חזקות וארוכות שנים עם יצרני הרכב המובילים בעולם. אנחנו מאמינים שהשקת מותגי הרכב JAECOO ו-OMODA היא ראשיתה של עוד ברית שכזו ומשוכנעים שהם מביאים עימם בשורה חשובה ואטרקטיבית ללקוחות בישראל. כלמוביל כ”בית לנהגות ולנהגים” מחויבת להציע ללקוחות מגוון רחב של אפשרויות כמענה לצרכים השונים והמשתנים. ההשקה היום מהווה נדבך נוסף ואסטרטגי בהתפתחות החברה ובהסתכלות לעתיד”.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *