ג’אקו 7 פלאג אין הייבריד: על הטכנולוגיה והטווח (1200 ק”מ)
ג’אקו 7 PHEV – קרוסאובר היברידי נטען עם טווח נסיעה משולב של עד 1200 ק”מ, ישווק עד סוף השנה בישראל בשתי רמות אבזור
מותג הרכב JAECOO (ג’אקו), מבית OMODA & JAECOO משווק בישראל על ידי כלמוביל. לג’אקו 7 PHEV הנעה קדמית, ולו מנוע 1.5 ליטר טורבו, בעל הספק של 342 כ”ס, הנתמך בסוללה בעלת קיבולת של 18.3 kw ואפשרות לטעינה באמצעות עמדות AC או DC. היצרנית מצהירה על טווח חשמלי של עד 90 ק”מ על פי ה-WLTP וטווח היברידי משולב חשמל ובנזין, של 1300-1200 ק”מ במיכל דלק אחד.
לטכנולוגיה ההיברידית של הרכב קוראים SHS – פתרון טכנולוגי שפותח על ידי OMODA & JAECOO לשוק הרכב העולמי המשתנה. הפתרון מבוסס על טכנולוגיית הדור השלישי ההיברידי של הקונצרן, כדי לתת מענה לנסיעות עירוניות ובינעירוניות ארוכות כאחד, ולהעלים את חרדת הטווח המאפיינת נהיגה ברכבים חשמליים מלאים.
“הטכנולוגיה ההיברידית מאפשרת יעילות תרמית של 44.5% להפקת אנרגיה מרבית מכל ליטר דלק לעומת היעילות התרמית של מנועי בעירה פנימית סטנדרטיים (שנעה בין 25% ל-30, וברכבים היברידים סביב 40%). צריכת הדלק המשוערת על פי היצרן היא 5.99 ליטר ל-100 ק”מ במצב נסיעה משולבת ללא טעינה”.
יעילות אנרגטית – במהלך הנסיעה, כמו כל רכב היברידי, מתבצעת התאמה של מערכת ההנעה לאופי הנהיגה בזמן אמת, כשהמנוע מתאים את כמות הדלק בהתאם לצרכי הנהיגה למקסום היעילות.
מנגנון קירור מהיר – המנוע מתקרר במהירות בתנאי עומס גבוה, מה שמונע ירידת ביצועים ושומר על חוויית נהיגה.
המערכת ההיברידית (DHT) כוללת 4 מצבי נהיגה חכמים:
- מצב חשמלי טהור המיועד לנסיעות עירוניות
- הנעה סדרתית ומקבילית המאפשרת שילוב בין המנוע החשמלי למנוע הדלק בהתאם לתנאי הדרך והמהירות.
- שחזור אנרגיה טעינה אוטומטית של הסוללה בזמן בלימה או האטה.
- מעבר חכם בין מנועים במהירויות גבוהות מתבצעת הפעלת מנוע הדלק בצורה ישירה להבטחת ביצועים מרביים וחיסכון באנרגיה.
סוללה מתקדמת: הסוללה החדשה מאופיינת בטכנולוגיית בטיחות גבוהה, עם עמידות לחום, פגיעות ומים, ויכולת ניתוק חשמל אוטומטי לאחר תאונה. הסוללה מאפשרת יכולת פריקה חיצונית של 3.3 קילוואט לשימוש כתחנת כוח ניידת.
@queenoftheroad.il הכירו את ג’אקו J7 סקירה וחוות דעת בקרוב באתר מלכת הכביש #jaecooj7 #jaecoo ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש
בטיחות
ג’אקו 7 PHEV יכלול בין היתר מערך בטיחות מקיף וטכנולוגיה מתקדמת המגיעה מעולמות היוקרה הכוללת בין היתר סט מצלמות היקפיות 540° המאפשרת “שלדה שקופה”, 8 כריות אוויר, מושב נהג עם תמיכת מותן חשמלית, הבהוב פנסים בניסיון גניבה, מושבי נהג ונוסע קדמי עם כיוון חשמלי, הדלקת מערכת המיזוג בשלט רחוק (עם זיכרון טמפרטורה), פתחי אוורור בשורה השנייה לשני אזורים (רגליים ופנים) מסך מולטימדיה ענק בגודל “14.8, 6 רמקולים שמפיקים איכות סאונד גבוהה, מערכת טיהור אוויר AQS שלושה מצבי נהיגה, ועוד.
ג’אקו JAECOO 7 היברידי נטען (1300 ק”מ) ינחת עד סוף 2024
ג’אקו JAECOO J7 סיבוב התרשמות: סרטון מלא ומפרט מ-169,900₪
ג’אקו ואומודה בישראל עם דגם בנזין ראשון JAECOO J7 ב-169,900₪
רפי הלוי, מנהל חטיבת OMODA & JAECOO בכלמוביל: “הג’אקו 7 PHEV ישווק בישראל בקרוב עוד בשנת 2024, וברמת המיסוי הנוכחית (כולל המע”מ שצפוי לעלות), הדגם החדש יוצע בשתי רמות אבזור ובמחיר אטרקטיבי אשר יאתגר את הקטגוריה ויתן מענה לכל סוגי ההנעה הקיימים היום בשוק: חשמלי, היברדי ופלאג אין – תוך שילוב של חיסכון מבוסס חשמל וללא חרדת הטווח. הג’אקו 7 PHEV החדש יאפשר לנהגים להרגיש שהם נוהגים הן ברכב חשמלי – בעיר בנהיגות אורבניות והן ברכב היברידי – בנהיגות מחוץ לעיר ובכבישים מהירים ובכך להביא ערך מוסף ו-ורסטיליות גבוהה. הג’אקו 7 מדורג בצמרת טבלת המכירות הקטגוריה עם כ-900 רכבים שנמסרו עד כה מאז השקתו בחודש אוגוסט ואנו צופים שהדגם החדש יחזק את המגמה” הוסיף הלוי.
אולמות אומודה וג’אקו
עוד מעדכנת כלמוביל על פתיחת 16 אולמות תצוגה למכירת מותגי הרכב החדשים OMODA ו-JAECOO אשר הושקו לאחרונה. לראשונה יושקו שני מותגים וימוקמו באולם תצוגה משותף כחלק מאסטרטגיית היצרן המאפשרת לצרכנים להתלבט ולבחור בין שני סוגים שונים של מותגים אשר ממלאים צרכים ויכולות שונות.
עד עתה נפתחו 9 אולמות ומרכזי מכירה במיקומים מרכזיים בארץ הכוללים את אולם הדגל בפתח תקווה אשר מתפרש על פני 730 מטר, אולם תצוגה בתל אביב ברחוב יגאל אלון, בירושלים במתחם כלמוביל, בחולון, ראשון לציון, באשדוד, אילת, רחובות ונתניה. עד סוף שנת 2025 יפתחו כ-7 אולמות תצוגה נוספים בפרישה ארצית: בהרצליה, מודיעין, חיפה, עפולה, באר שבע ועוד עד פרישה סופית של 16 אולמות בתוך שנתיים.
בנוסף תפתח כלמוביל 16 מרכזי שירות של המותג השנה ובתוך כשנתיים יפעלו כ-24 מרכזי שירות ותיקונים.