גיאו מוביליטי הישראלית תהיה יבואנית ג’ילי לשוק הרכב היווני

 

Galaxy EX5
גלאקסי Galaxy EX5. הדגם שיפתח בג’ילי

 

יבואנית הרכב של ג’ילי לישראל תייבא את המותג גם לשוק היווני. גיאו מוביליטי מקבוצת יוניון, יבואנית ג’ילי בארץ הביאה למכירת 20 אלף מכוניות ב-3 שנות פעילות. כעת נבחרה להכניס את מותג Geely לשוק היווני. השקה רשמית בתחילת 2025

 

קבצת יוניון מרחיבה את הפעילות שלה בזירה הבינלאומית. בימים אלה נבחרה על ידי יצרנית הרכב הסינית המוכרת Geely, אותה היא מייבאת לישראל, להקים ולהוביל את פעילות המותג גם בשוק היווני. את פעילות Geely ביוון תנהל באמצעות חברת GEO Mobility Hellas – חברה בת של גיאו מוביליטי (יבואנית ג’ילי וזיקר לישראל), שהצליחה לבסס את Geely היטב בשוק הרכב החשמלי בישראל.

GEO Mobility Hellas תחל במכירת רכבי Geely ביוון בסוף הרבעון הראשון של 2025, כאשר הרכב הראשון שיושק יהיה ה-Geely Galaxy EX5, רכב SUV C חשמלי. החברה צפויה להרחיב את מגוון הדגמים עם רכבים חשמליים, פלאג אין והיברידיים נוספים, כחלק מהאסטרטגיה של Geely להרחבת הפעילות בשוק האירופאי וקידום אסטרטגיה של מתן פתרונות במגוון טכנולוגיות הנעה. 

רן דנאי, יו”ר גיאו מוביליטי: “הבחירה בקבוצת יוניון להוביל את המותג Geely גם בשוק היווני היא הבעת אמון משמעותית מצד Geely בפעילות שלנו. הצלחתנו עם המותג בישראל מדגישה את יכולתנו להוביל חדשנות ופתרונות מתקדמים בשווקים נוספים, ואנו מתרגשים להביא את הבשורה של Geely גם לשוק הרכב ביוון.”

 

Galaxy EX5 ג'ילי גלאקסי
ינסו לשחזר את ההצלחה של ג’ילי בישראל, רק ביוון. גיאו מוביליטי

 

יוניון מוטורס באירופה

יוניון מוטורס היבואנית הישירה של מותגי הרכב טויוטה ולקסוס בישראל. בנוסף, גיאו מוביליטי, חברת בת של יוניון, מייבאת לישראל את מותגי הרכב Geely ו-Zeekr. תחת פעילות גיאו מוביליטי. נמכרו בישראל כ-20,000 רכבי Geely תוך פחות משלוש שנים והמותג ZEEKR התברג בצמרת שוק רכבי הפרימיום כבר בשנת הפעילות הראשונה עם כ-2,000 מסירות. השקת GEO Mobility Hellas בשוק היווני מסמלת שלב חדש בהתרחבותה של קבוצת יוניון.  

מעבר לפעילותה בענף הרכב, קבוצת יוניון מפעילה את רשת הטעינה החשמלית EV-Edge.

 

היצרנית – קבוצת Geely Holdings

Geely Holdings היא קונצרן סיני רב-לאומי המעסיק כ-120,000 עובדים ברחבי העולם, ומפעיל למעלה מ-30 מפעלי ייצור ומרכזי מחקר ופיתוח ברחבי סין, שוודיה, בריטניה, גרמניה ומדינות נוספות. הקבוצה מחזיקה בפורטפוליו עשיר של מותגים בינלאומיים, כולל Volvo Cars, Geely Auto, Lynk & Co, Polestar, Zeekr, Lotus, Proton, Smart, Farizon ועוד. בשנת 2023 מסרה Geely מעל 2.79 מיליון רכבים, המהווה צמיחה של 20% משנת 2022.

Geely פעילה ביותר מ-70 מדינות, והכנסותיה ב-2023 הסתכמו בכ-60.39 מיליארד דולר. החברה דורגה בין 10 יצרניות הרכב המובילות בעולם לפי Brand Finance, ובפעם ה-12 ברשימת Fortune Global 500. Geely ממשיכה לבסס את מעמדה העולמי באמצעות השקעות משמעותיות בטכנולוגיות רכב מתקדמות.

 

יותר מרצדס מג’ילי: סמארט 3 (SUV חשמלי) חוות דעת

ג’ילי סלקט: שירות חדש מציע רכבי ג’ילי שמורים מיד שנייה

סקירה: ג’ילי גיאומטרי C החדשה 2023-24 מה השתנה?

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *