גיאו מוביליטי (GEELY ו-ZEEKR) תייבא רכבים מסחריים חשמליים לישראל

 

רכב מסחרי חשמלי ג'ילי
גיאו מוביליטי, יבואנית מותגי GEELY ו-ZEEKR תייבא כלים מסחריים חשמליים

 

 

גיאו מוביליטי, יבואנית מותגי GEELY ו-ZEEKR בישראל, תחל ביבוא משאיות ורכבים מסחריים חשמליים של GEELY במהלך 2024. ביניהם משאית חשמלית במשקל 8 טון

 

גיאו מוביליטי, יבואנית הדגם החשמלי הפופולרי ג’ילי Geometry C, מודיעה כי חתמה עם Farizon  – מותג המסחריות של קונצרן  Geely Holding – על הסכם במסגרתו ייובאו לישראל רכבים מסחריים חשמליים, לקראת סוף 2024. גיאו מוביליטי תייבא בשלב ראשון וואנים חשמליים מתקדמים מדגם ה-Super Van המבוסס על פלטפורמת Geely GXA-M, מצויד בטכנולוגיית Drive-by-Wire ומגיע במגוון תצורות, גדלים, משקלים וטווחי נסיעה.

Farizon TRUK
משאית חשמלית Farizon 

 

“בנוסף תחל גיאו מוביליטי ביבוא משאית חשמלית קלה ומתקדמת במשקל 8 טון. מיועדת לענות על צרכי לוגיסטיקה מגוונים. היא מציעה שילוב של טווח נסיעה ארוך, זמן טעינה מהיר, עיצוב מודרני, טכנולוגיות מתקדמות וידידותיות לסביבה. בכך, הופכת גיאו-מוביליטי לבית עבור מותגי קונצרן Geely Holding Group הכולל את מותג רכבי המיינסטרים Auto Geely, מותג רכבי הפרימיום טק – Zeekr ומותג מסחריות חשמליות – Farizon”.

חברת Farizon New Energy Commercial Vehicle Group נוסדה בסין בשנת 2016 והינה חברה-בת בבעלות מלאה של Geely Holding Group. Farizon הינה מותג המסחריות החשמליות המוביל בסין, אשר חרט על דגלו ועל הלוגו שלו את הטכנולוגיה, המיקוד במשתמש ו-0 פליטות. מותג Farizon שם למטרה את הטמעת החשמל והאנרגיה החדשה בתחום הרכבים המסחריים. ליבת הפעילות של המותג הינה בייצור רכבים מסחריים קטנים ובינוניים לצד משאיות ואוטובוסים עירוניים. בשנת 2020 הציגהFarizon  לעולם את המשאית הכבדה הראשונה בעולם המונעת על מתנול ה-M-100.

בדו”ח הקיימות לשנת 2023 של קבוצת Geely שפורסם לאחרונה, דיווחה Geely על התקדמות משמעותית בדרך למימוש חזון הקיימות שלה של “שלוש אפסים”- אפס פליטות פחמן, אפס נטל אקולוגי ואפס תאונות דרכים, עם יעד ברור להגיע לניטרליות פחמנית מלאה בשרשרת הערך עד שנת 2045.

 

רכב מסחרי חשמלי
רכבים מסחריים חשמליים

 

קבוצת Geely Holdings

קבוצת Geely Holdings הינה תאגיד סיני בין-לאומי המעסיק כ-120 אלף עובדים ברחבי העולם, ומחזיק בלמעלה מ-30 מפעלים ומרכזי מו”פ  בסין, שוודיה, אנגליה, גרמניה ומדינות נוספות. Geely Holdings מנהלת פורטפוליו מותגי רכב בינלאומי רחב, הכולל בין היתר את: וולוו, לינק אנד קו, פולסטאר, לוטוס, זיקר, פרוטון, סמארט ועוד. נכון להיום, קבוצת Geely הינה קבוצת הרכב הסינית היחידה הממוקמת ברשימת “Top 10 Most Valuable Auto Portfolio Brands, עפ”י Brand Finance הבריטית. בשנת 2023 דורגה Geely, בפעם ה-12 ברציפות, במקום ה-225 ברשימת Fortune Global 500, לאחר שהציגה הכנסות של כ-60.39 מיליארד דולר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *