דאצ’יה סנדרו סטפווי 2024 תחילת שיווק (1.0 ל’) – 119,990 ₪

 

דאצ'יה סנדרו סטפווי 2024
קומפקטי עם לוק מחוספס. דאצ’יה סנדרו סטפווי 2024

 

פריסבי יבואנית דאצ׳יה משיקה את הקרוסאובר הקומפקטי – סנדרו סטפווי 2024 עם מנוע 1.0 ל’ (91 כ”ס), עיצוב מחודש, ומערך בטיחות מתקדם יותר, ב-119,990 ₪

 

דאצ’יה סנדרו סטפווי החדש מבוסס על פלטפורמת CMF-B מודרנית, הכולל מערכות בטיחות אקטיביות ופסיביות, המביאות אותו לדירוג בטיחות ישראל 4 מתוך 8. יחידת ההנעה שלו כוללת מנוע בנפח ליטר עם מגדש טורבו, והספק של 91 כ”ס, מומנט מירבי של 14.5 קג”מ מ-1,750 סל”ד, המשודך לתיבת הילוכים רציפה CVT. עם מהירות מרבית של 163 קמ”ש. 

מפרט דאצ’יה סנדרו סטפווי 2024

 

דאצ'יה סנדרו סטפווי חדש
מנוע 1.0 ל’ עם 91 כ”ס. דאצ’יה סנדרו סטפווי החדש

 

עיצוב חיצוני

דאצ’יה סנדרו Stepway קיבל עיצוב חיצוני חדש, עם קשתות גלגלים בולטות יותר, גג נמוך יותר, שמשה קדמית משופעת וקווים חלקים יותר לכל אורכו, למראה חסון יותר. Sandero Stepway זמין עם גלגלי האלומיניום 16″ מעוצבים.

הסנדרו סטפווי החדש החדש מציע בעל מרווח גחון של 201 מ”מ, בחזית, גריל חדש הכולל את לוגו Stepway וחיפוי גוף שחור. הוא כולל גם מוטות גג מודולריים (מוגנים בפטנט) שניתן להפוך למתקן גג המסוגל לשאת עד 80 ק”ג מטלטלין. יחידות התאורה חזקות יותר, וכוללות תאורת LED ליום עם חתימה בצורת Y בחזית, וחתימת תאורה בעלת אפקט LED בעיצוב מודרני מאחור.

 

דאצ'יה סנדרו סטפווי מחיר
שיפור הנראות ותפעול בתא הנוסעים. סנדרו סטפווי

 

תא נהג ונוסעים

פנים דגם ה-Sandero Stepway שודרג וכולל עיצוב לוח מחוונים חדש וארגונומיה משופרת – היצרן מצהיר על איכות חומרים גבוהה יותר ושיפור בנוחות התפעול. מעבר ללוח המחוונים נמצא פאנל בד הנמשך עד הדלתות, עם פתחי אוורור בעיצוב חדש. נוספו גימורים חדשים ותפרים על הריפוד, ופקדי מיזוג משותפים כמו בדאצ’יה דאסטר (Dacia Duster).

בסיס הגלגלים ברכב באורך 2.6 מ’ (יתאים לשני נוסעים מאחור), תא המטען בנפח 328 ליטר, ובתוך הרכב 21 ליטר שטחי אחסון הפזורים בכל תא הנוסעים. המושבים מתפצלים ומתקפלים לכדי 1,108 ליטר של שטח/קיבולת טעינה בתא המטען.

 

מולטימדיה

דאצ’יה Sandero Stepway מוצע עם מערכת מידע ובידור, עם מסך מגע בגודל 8 אינץ’ שמותקן עם זווית לכיוון הנהג לראות מיטבית. המערכת כוללת 4 רמקולים, תומכת ב-Android Auto וגם ב-Apple CarPlay, וכוללת גישה להגדרות ADAS והגדרות רכב שונות. הדגם כולל מפתח חכם, בקרת אקלים וארבעה חלונות חשמל עם One Touch לחלונות קדמיים.

 

דאצ'יה סנדרו סטפווי 2023
תוספת מערכות בטיחות. סנדרו סטפווי 2024

 

בטיחות 

ה-Sandero Stepway כולל מערכות בטיחות אקטיביות חדשות, בנוסף למגביל המהירות (ESP), ביניהם:

סיוע בבלימת חירום הכולל זיהוי הולכי רגל וכלי רכב דו גלגלי, חיישן מכ”ם הממוקם בקדמת הרכב מזהה את המרחק למכונית מלפנים. החיישן מפעיל אזהרה קולית וחזותית אם קיימת סכנת התנגשות עם הרכב מלפנים, אם הנהג לא מצליח לבלום חזק או מספיק מהר, הבלמים מופעלים אוטומטית או בעוצמה רבה יותר, במידת הצורך.

סיוע בחניה עם שני חיישני מכ”ם מאחור עם אזהרות קוליות מסייעים בתמרונים ובסיוע מצלמה אחורית. בנוסף מערכות התרעה ותיקון אקטיבי בסטייה מנתיב הנסיעה, מערכת בקרת מהירות חכמה (ISA), התרעה לנהג במצב של הסחת דעת ועייפות ועוד.

 

מפרט דאצ’יה סנדרו סטפווי 2024

דירוג בטיחות ישראלי 4 מתוך 8
דירוג זיהום 14 מתוך 15

 

דאצ'יה סנדרו סטפווי החדשה
חזית חדשה ומרווח גחון של 20 ס”מ. דאצ’יה סטפווי

 

רמת גימור מחיר 
DACIA SANDERO STEPWAY TCe 91 תיבת הילוכים אוטומטית  Expression 119,990 ש״ח 

 

רועי שחורי, סמנכ”ל פריסבי ומנהל מותגי דאצ׳יה ורנו: ״אנחנו גאים להשיק בישראל את הרכב הנמכר ביותר באירופה  – דאצ’יה סנדרו סטפווי. הסיבות להצלחתו במשך מספר שנים ברציפות הן מגוונות, בין היתר, עיצוב הקרוסאובר הצעיר והעדכני ואבזור פנימי עשיר העונה על כל הצרכים ההכרחיים… דאצ’יה Sandero Stepway יוצע ככלל דגמי דאצ’יה  – בתנאי מימון משתלמים ובשיטת “שלם וסע” – רכב חדש למסירה בתוך יום.”

 

מפרט דאצ’יה סנדרו סטפווי 2024

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *