הבריטים אוהבים את מותג לקסוס: מקום ראשון בסקר צרכנים 2022

 

לקסוס אמינות
סקר צרכנים בריטי מכתיר את לקסוס במקום הראשון

 

בסקר צרכנים בריטי דורג מותג לקסוס במקום הראשון, מבין 32 מותגי רכב עם דירוג כולל של 98.4% 

 

חיזוק למותג רכבי היוקרה היפני: לקסוס דורגה בראש סקר האמינות הבריטי השנתי של What Car? לשנת 2022, זו השנה השלישית ברציפות. בהודעת הארגון הצרכני הבריטי המוביל המשמש כאחת מפלטפורמות לרכישת הרכבים המובילות בממלכה המאוחדת צוין כי “אין אף דגם בלתי אמין בטווח הדגמים של לקסוס”.

בסקר השתתפו קרוב ל-25,000 בעלי רכב בבריטניה המחזיקים ברכבם עד חמש שנים. במסגרת הסקר המקיף, דיווחו המשתתפים אם היו להם בעיות כלשהן עם הרכב, ואם כן, כמה זמן לקח לתקן אותן ומה הייתה עלות התיקונים. לקסוס דורג כמותג האמין ביותר מבין 32 מותגים שנכללו בסקר והגיע לדירוג כולל של 98.4 אחוז. אל המקום השני בסקר הבריטי הגיעה היצרנית האחות, טויוטה.

כל דגמי לקסוס שנכללו בסקר קיבלו דירוג של 96 אחוז או יותר, וארבעה מהם דורגו בשלושת המקומות הראשונים בקטגוריה שלהם:

ה-IS היה האמין ביותר מבין דגמי המנהלים עם 98.3 אחוז; ה-CT 200h נמצא כמכונית המשפחתית האמינה ביותר ודורג במקום השישי עם רמת ביצועים כוללת של 99.3 אחוז; וה-UX 250h הגיע למקום העשירי הכולל ולמקום השלישי בקטגוריית רכבי SUV קטנים עם 99 אחוז. להשלמת ההצלחה המרשימה בסקר, הדור הראשון של NX תואר כ”חסין ירי בפועל”.

לאור האמון הרב באמינות הרכבים, מקדמת בימים אלה לקסוס ישראל צעד ייחודי בתחום רכבי היוקרה בישראל, ומציעה ללקוחותיה לרכוש הארכת אחריות משמעותית על הרכב שרכשו. את הארכת האחריות ניתן לרכוש ממועד תום אחריות היצרן עד 10 שנים מיום רכישת הרכב, או עד 160,000 ק”מ, המוקדם מבניהם.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *