הייבריד פלוס: MG ZS HYBRID בישראל מ-155,888 ₪
תמונות: רונן טופלברג
למערך הדגמים של MG ישראל מצטרף הדגם ההיברידי החדש – MG ZS Hybrid+ עם יחידת הנעה הכוללת מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר, ומנוע חשמלי שיחד מספקים 194 כ”ס. תיבת ההילוכים אוטומטית, עם 3 הילוכים, והאצה מהמקום ל-100 קמ”ש, ב-8.7 שניות, ומהירות מירבית עד 170 קמ”ש. (היצרן מצהיר על צריכת דלק משולבת של 5.1 ליטר ל-100 ק”מ).
הסבר על יחידת ההנעה
“המערכת מורכבת מהינע בנזין משולב בחשמל, בה מנוע הבערה הפנימית מסוגל לפעול גם כגורם מניע המעביר את כוחו ישירות לגלגלים וגם לפעול כגנרטור לטעינת הסוללה ללא הנעת גלגלי הרכב.
בצד הדלקי נמצא מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר 4 ציל’ אשר פועל במחזור אטקינסון (בערה עניה לטובת חיסכון משמעותי בדלק ופליטת מזהמים נמוכה – דרגת זיהום 4). מנוע הבנזין מסובב גנרטור חשמלי המייצר הספק של 61.2 כ”ס לשם טעינת הסוללה. כאשר מנוע הבנזין משמש כגורם מניע, הוא מעניק הספק של 102 כ”ס ב-6,000 סל”ד ומומנט של 13 קג”מ ב-4,500 סל”ד, ואת כוחו הוא מעביר אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבה אוטומטית עם 3 הילוכים.
בצד החשמלי, מנוע חשמלי עם הספק של 136 כ”ס, ומומנט של 25.5 קג”מ המועברים ישירות אל הגלגלים המניעים. היחידה החשמלית מוזנת באנרגיה מסוללה בקיבולת של 1.83 קוט”ש ובמתח של 350 וולט והיא מניעה את MG ZS Hybrid+ על טהרת החשמל. אל יחידה חשמלית זו משתלב מנוע הבנזין בזמן בו יש צורך בכוח מתפרץ או שיוט ממושך.
שילוב זה מאפשר האצה ל-100 קמ”ש ב-8.7 שניות. ל-MG ZS Hybrid+ שלושה מצבי השבת אנרגיה (רגנרציה) לסוללה בזמן האטה, וכן בורר מצבי נהיגה (Eco, Normal, Sport) המשפיעים על תפוקת הכוח והביצועים. מערכת ההנעה ההיברידית המשולבת והמתקדמת של MG ZS Hybrid+ מאפשרת 8 שילובים שונים של מערכות ההינע בכדי להבטיח ניצול אופטימלי של הביצועים מול החיסכון בדלק וצמצום הפליטה”.
MG ZS Hybrid+ החדש מורשה גרירה עד 500 ק”ג.
@queenoftheroad.il דגם היברידי חדש הצטרף למערך הדגמים של #MG בישראל – #mgzshybrid קרוסאובר היברידי קומפקטי עם 194 כ”ס, רמת גימור אחת החל מ155,888₪ תוספת גג פנוראמי 1000₪ #mgzs ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש
ה-MG ZS ההיברידית היא מכונית חדשה לגמרי, ולא חולקת שלדה עם ה-MG ZS EV החשמלית המלאה. מידות הדגם: אורכו צמח ל-4.43 מ’ ובסיס הגלגלים התארך ב-2.5 ס”מ ל-2.6 מ’. תא המטען בנפח 443 ליטר, נפתח לכ-1,457 ליטר).
הרכב נמכר ברמת אבזור אחת – LUXURY עם אבזור נוחות כמו:
כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג גם לאחור, מערכת מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ’ בממשק חדש דובר עברית. חיבור Apple CarPlay ו-Android Auto, שלושה שקעי USB (USB-C ו-A מלפנים, A מאחור), מושב נהג חשמלי, ריפודי מושבים בשילוב עור מלאכותי, חימום מושבים קדמיים, חימום להגה, שליטה מאפליקציית i-Smart ועוד.
האפליקציה דוברת עברית מלאה אשר מאפשרת לבעלי הרכב לקבל מידע מלא על מיקומו של הרכב, להפעיל את המיזוג (חימום וקירור לתא הנוסעים, חימום מושבים וגלגל הגה) מרחוק בטרם היציאה לנסיעה, לפתוח או לנעול את הרכב מרחוק, כמות הדלק וטווח הנסיעה, לקבל התרעות אודות אבחון מצב הרכב, לקבל התרעות על לחץ אוויר נמוך בצמיגים ועוד.
**גג פנורמי נפתח מוצע כאופציה בתוספת תשלום של 1000 ש”ח
ברכב מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות:
בלימת חירום אקטיבית
מערכת לשמירת מרכז הנתיב בזמן שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית
מערכת שמירת נתיב עם תיקוני היגוי
תיקון מיקום בנתיב בחירום
התרעת עייפות נהג
בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מוחלטת
זיהוי תמרורי מהירות ושינוי המהירות בהתאם בבקרת השיוט
מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת תאורה בהתאם לתנאי הדרך
התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות
מערכת התרעה על התקרבות רכב מאחור בעת מעבר נתיב
התרעת תנועה חוצה מאחור במרחק של 25 מטר מכל צד
מחיר:
החל מ-155,888 שקלים
156,888 שקלים עם תוספת גג פנוראמי
אחריות יצרן של 7 שנים או 150,000 ק”מ על הרכב, ועד 8 שנים על הסוללה