העתיד כבר פה: קטנוע חשמלי חדש ב.מ.וו CE 04 מ-75,000₪

 

BMW CE 04
ב.מ.וו CE 04

 

דלק מוטורס, משיקה את הקטנוע החשמלי הראשון של BMW MOTORRAD באולם התצוגה החדש של המותג בתל אביב. ב.מ.וו CE 04, קטנוע חשמלי עירוני, בעל מראה ייחודי, החל מ-75,000₪

 

השקת ה-CE 04, הקטנוע החשמלי, בעל העיצוב העתידני, מציג עידן חדש בניידות אורבנית. יבואנית המותג קיבצה את כלל מותגי היוקרה שלה (דלק מוטורס) במתחם אחד – BMW MINI ו-MOTORRAD BMW, המתפרסים על פני ארבע קומות של המתחם.

 

ביצועים וטעינה

לקטנוע מנוע חשמלי בעל הספק מירבי של 42 כ”ס, בעל תאוצה מ-0 ל-50 קמ”ש ב-2.6 שניות. עם טווח רכיבה של עד 130 ק”מ. טעינת הסוללה מתבצעת באמצעות עמדת טעינה ביתית או ציבורית. משך זמן הטעינה מ-0% ל-100% הוא 4 שעות ו-20 דקות ומערכת טעינה מהירה, מ-20% ל-80% נמשכת כ-45 דקות.

 

קטנוע חשמלי BMW
קטנוע חשמלי חדש של BMW החל מ-75,000 ש”ח

 

עיצוב 

ה-CE 04 מגיע לישראל עם חבילת עיצוב AVANTGARDE בצבע Imperial Blue Metallic כחול מטאלי, עם מושב צף בצבע אפור-כתום בולט, עיצוב גוף מוארך ונמוך, גלגלים סגורים ורגלית צד אינטגרלית. שפת עיצוב ייחודית עם שימת דגש על שימושיות, כמו תא אחסון צדדי מואר שמספק פתרון לאחסון קסדה או כבל טעינה, והחלק האחורי הכולל זרוע אחורית המחוברת אל בולם אחורי חשוף, ותושבת לוחית רישוי, מה שמשווה לו מראה ייחודי בשוק הקטנועים.

 

בטיחות

ה-CE 04 מצויד במערכות בטיחות מתקדמות של BMW. מערכת בקרת היציבות (ASC) המגבילה את מומנט המנוע כתלות במידת החלקת הגלגל האחורי, בקרת אחיזה דינמית (DTC) המשפרת את בטיחות הרכיבה, גם בפניות ובנוסף מערכת ABS Pro המשפרת את יכולת הבלימה גם בהטיה. ישנם ארבעה מצבי רכיבה – “חיסכון”, “גשם”, “כביש” ו”דינמי” – להתאמת ביצועי הקטנוע.

 

קישוריות 

במרכז מסך TFT צבעוני בגודל 10.25 אינץ’, הכולל מניווט אינטגרלי וקישוריות לנייד. המסך כולל שתי תצוגות: תצוגה מלאה ותצוגה מפוצלת, כך שניתן לראות מידע על מצב השיחות או מצב הסוללה. כמו בחלק מדגמי אופנועי התיור הגדולים, ניתן להציג מפה ישירות על לוח המחוונים בלי מכשירים נוספים. אם מתקינים את אפליקציית BMW Motorrad Connected, אפשר לשקף את מפת הניווט בצורה אלחוטית ולהפעיל אותה דרך הבקר הרב-תכליתי שעל הכידון.

 

אופנוע חשמלי
קטנוע חשמלי

 

נקודות עיקריות CE 04

– עיצוב עתידני בצבעים ייחודיים
– מנוע חשמלי בהספק מירבי של 42 כ”ס
– סוללה בקיבולת 60.6 אמפר שעה (8.9 קוט”ש), עם טווח רכיבה עד 130 ק”מ
– זמני טעינה מהירים
– מערכות בקרה מתקדמות
– ארבעה מצבי רכיבה
– מסך TFT צבעוני גדול עם קישוריות מלאה

החל מ-75,000 ש”ח

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *