הפוך על הפוך: אופל תסיע אתכם למתחרות שלה עם רכבי אופל

 

אם שמעתם את קמפיין המכירות של אופל ברדיו, אולי יצאתם קצת מבולבלים… אופל תיקח אתכם לאולם התצוגה של המתחרות עם רכב אופל שתבחרו. רגע, מה?

לנסוע למתחרים עם אופל אסטרה. אופל לוקחת אתכם בנסיעה

עונת המכירות של יבואניות הרכב בשיאה ומרבית המותגים מציינים בתקופה זאת אירועי מכירות בקמפיינים אגרסיביים. אופל ישראל יוצאת במהלך מיוחד עם זווית ראייה אחרת ממתחרותיה ופונה ללקוחות המעוניינים להגיע לאולמות התצוגה השונים, כשהיא מציעה את ההסעה לאולם עם רכב חדש שלה התואם את רצון הלקוח.

במסגרת הקמפיין החדש שמשיקה החברה, היא מציעה ללקוחות הסעה לאולם תצוגה של אחת מהמתחרות ע”פ בחירת הלקוח באמצעות נציג של החברה שיגיע עד אליהם. במהלך הזה תייצר החברה נסיעת מבחן לרכב החברה הרלוונטי לצרכי הלקוח.

חזי שייב מנכ”ל אופל: “מניסיוננו, אנו יודעים כי לקוחות שמחליטים לעשות נסיעת מבחן על אחד מרכבי המותג רוכשים בסופו של דבר את הרכב. מבצע זה מאפשר לנו להיות במגע עם הלקוחות שנמצאים בתהליך רכישת רכב ולהנגיש להם את רכבי החברה ואת היתרון המוצרי שגלום בהם”.

אופל לוקחת את כולם בנסיעה“. הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן והוא יעלה בתחנות הרדיו הארציות והאזוריות.

לפרטים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *