השקה: סוזוקי סוויפט החדשה נוחתת בארץ

 

סוזוקי סוויפט החדשה חוזרת אלינו מעוצבת, ופרקטית יותר עם ביצועים משופרים ב-10,000 ש”ח פחות – כל הפרטים על המכונית הנמכרת ביותר של המותג

סוזוקי סוויפט החדשה

הסופרמיני סוזוקי סוויפט החדשה משווקת בימים אלה בארץ. אז מה חדש בסוויפט העדכנית?

עיצוב חדשני – עם יותר מ-5.4 מיליון סוויפט שיוצרו לאורך השנים, הוציאו לפועל שינוי עיצובי עם יותר נוכחות, ששואף לגרות את החושים, ועדיין, הדגם החדש נאמן לאופי של הסוויפט.
חוויית נהיגה משופרת – הסוויפט החדשה מציעה חוויית נהיגה מרגשת עם מרכב השוקל 870 ק”ג בלבד. הדגם מציע תחושת היגוי מהנה לנהג בעת נהיגה על כבישים מפותלים, כמו גם יציבות ואחיזת כביש. השיפור בעוצמת המנועים מבטיח ביצועים נמרצים וצריכת דלק מצוינת.
• “אריזה חכמה” – הסוויפט החדשה קצרה ב-10 מ”מ מהסוויפט היוצאת, בעוד שבסיס הגלגלים שלה ארוך ב-20 מ”מ, שילוב שיוצר יותר מרחב בתוך הרכב, לרבות תא מטען, בנפח של 242 ליטר, 31 ליטרים יותר מהסוויפט כיום. הגרסה החדשה נמוכה יותר ב-15 מ”מ ורחבה יותר ב-40 מ”מ מהסוויפט הנוכחית, מה שמדגיש את הצורה הנמוכה והרחבה שלה.

הסוויפט החדשה לעומת  הסוויפט היוצאת – המספרים
הסוויפט החדשה כוללת מספר שיפורים המהווים התפתחות לעומת הדגם היוצא:
• משקל רכב קל ב-90 ק”ג
• מנוע DUALJET עם צריכת דלק יעילה יותר ב-20%
• שקט ב-3%
• אווירודינמי יותר ב-8%
• רדיוס סיבוב קטן ב-0.4 מטר
• מרחב ראש גדול ב-23 מ”מ לגובה ולרוחב במושבים האחוריים
• הגדלת המרחק בין מרכזי המושבים הקדמיים ב-20 מ”מ
• נפח תא מטען גדול ב-31 ליטר

רחבה ונמוכה יותר עם ביצועים משופרים. סוזוקי סוויפט החדשה

מנוע 1.2 DUALJET
הסוויפט החדשה זמינה עם מנוע בנזין 1.2 DUALJET, תיבת הילוכים ידנית בת 5 הילוכים או תיבה אוטומטית מסוג CVT (תיבת הילוכים אוטומטית רציפה).

פלטפורמת HEARTECT מהדור החדש
הסוויפט החדשה בנויה על פלטפורמת הדור-החדש HEARTECT, המספקת ביצועי רכב משופרים בזכות משקל קל ומרכב קשיח מאוד. שיפור כולל של מבנה המרכב התחתון וסידור-מחדש של הרכיבים הוביל לשלדה קשיחה מאוד המשפרת את הבטיחות בתאונה.

המתלים בעיצוב חדש, קלים וקשיחים מאוד, שומרים על המאפיין של הסוויפט של היגוי בתגובה-ישירה, במקביל לנסיעה חלקה ונוחה. המתלים המשופרים משפרים את ביצועי הנהיגה ועוזרים להפחתת צריכת הדלק.

שיפורי ביצועים אחרים
•  אופטימיזציה של ספיגת רעש ובידוד רעשים המפחיתים את רמת הרעש ב-3% לעומת הסוויפט הנוכחית.
• שיפור בביצועים האווירודינמיים, התורם להפחתה של 8% בהתנגדות לרוח, בהשוואה לסוויפט הנוכחית.
• רדיוס הסיבוב הוא 4.8 מטר, 0.4 מטר פחות מהסוויפט הנוכחית.

צריכת דלק
גם בסוויפט החדשה הצליחו המהנדסים להגיע לצריכת דלק חסכונית ביותר עם פליטת מזהמים נמוכה.
25 ליטר/ק”מ צריכת דלק בינעירונית (21.7 ליטר/ק”מ משולבת) בתיבת הילוכים ידנית ו 24.3 ליטר/ק”מ בצריכה בינעירונית (21.2 ליטר/ק”מ משולבת) בתיבת הילוכים אוטומטית.

עיצוב

בחלקו החיצוני של הרכב
אלמנטים בולטים שעברו מהדגם הקודם, הכוללים “כתפיים חזקות”, עמודים תומכים בקורות A מושחרות, ופנסים מסודרים באופן מאוזן בחזית ובחלק האחורי. על מנת לקבל יותר רגש ומראה שרירי ומוצק, הגוף קצר יותר, נמוך יותר ורחב יותר. הגריל הקדמי רחב ואגרסיבי, וקווי המתאר שריריים של הפגוש הקדמי עצמו מביעים עוצמה.

המראה של מרכז כובד נמוך מבוסס במידה נוספת על ידי קורות מושחרות היוצרות מראה של גג “צף”. ידיות הדלתות האחוריות המותקנות בגובה העמודים ומהוות חלק אינטגרלי המוסיף סגנון ואופי ספורטיבי, בעוד שמראה ההיי-טק מגיע מתאורת ה-LED המוכרת בפנסים הקדמיים ובפנסים האחוריים.

מאפיינים נוספים בעיצוב החיצוני כוללים:
• תאורת חזית LED המקשרת את הרכב עם התקדמות טכנולוגית.
• פנסים אחוריים עם אורות בלמים מסוג LED.
• פנסים קדמיים מסוג “עקוב אחריי הביתה” המספקים גם “לווה אותי לרכב”.
• שבעה צבעים לרבות “אדום אש מטאלי פנינה” מלא חיים ו”כחול מטאלי”, אליהם מצטרפים 4 שילובים של צבעים בשני-גוונים, גג שונה ממרכב כמו בדגמי הויטארה.
• חישוקי גלגל מושחרים בגודל 16 אינץ’.

חלל פנימי
לוח המחוונים מעוצב באופן דינאמי. שילוב של ספורטיבי, מתוחכם ונועז. תא הנהג משולב בגווני לבן וכרום וקטיפה בכל סביבת הנהג. כשתא הנוסעים השחור יוצר חלל פנים עם ניגודיות רשימה. לוח השעונים כולל מסך LCD צבעוני במרכז, עם מד טמפרטורה ומד דלק.

פונקציות אחרות בעיצוב החלל הפנימי:
• קונסולה מרכזית המופנית בזווית של 5 מעלות לכיוון הנהג
• הגה בצורת D
• מושבים קדמיים בעלי צורה ומיקום קפיצים אופטימליים ותומכי צד מוגבהים
• מסך TFT LCD מפורט בגודל 4.2 אינץ’
• יחידת תצוגה לקישור מכשיר סמארטפון מותאמת-Bluetooth®   עם מסך מגע בגודל 8 אינץ’ (התקנה מקומית ובתשלום) ויציאת USB מותאם-MP3/WMA/ACC וחריץ כרטיס SD.
• לוח בקרת אקלים דיגיטלית עם תצוגת LED מוארת בניגודיות גבוהה.

מעוצבת ופרקטית. תא נוסעים סוזוקי סוויפט 2017

מרחב ישיבה גדול יותר
הנמכת מיקומי המושבים מבטיחה מרווח ראש טוב – בדומה לסוויפט הנוכחית עבור מיקומי המושב הקדמי ו-23 מ”מ יותר מרחב אנכי ואופקי במיקומים של המושב האחורי. המושבים הקדמיים הוזזו 10 מ”מ כלפי חוץ, מה שמגדיל את המרחק ממרכז-למרכז ביניהם ב-20 מ”מ.

נפח תא מטען גדול יותר
נפח תא המטען בסוויפט החדשה עומד על 242 ליטרים*, גדול יותר ב – 31 ליטרים, המהווים גידול של 25%, לעומת הסוויפט הנוכחית. תא המטען ארוך יותר ב-75 מ”מ, והאופטימיזציה של הגיאומטריה שלו מאפשרת קיבולת אחסון מוגדלת מבלי להתפשר על העיצוב החיצוני.

רמת גימור:
סוזוקי סוויפט תמכר בישראל עם רמת גימור גבוהה GLX הן בדגמים הידניים והן בדגמי האוטומט, אשר תכלול אבזור גבוה מהמקובל בקטגוריה:
מפתח חכם, תאורת לד, חיישני תאורה אוטומטית, חלונות כהים במיוחד (privacy glass), בלוטות’ מקורי, מחשב דרך 4.2 אינץ מפורט ביותר וצבעוני ובקרת אקלים דיגיטלית.

ממדי הרכב
אורך: 3,840 מ”מ
רוחב: 1,735 מ”מ
גובה: 1,495 מ”מ (2WD)
בסיס גלגלים: 2,450 מ”מ
מפסק גלגלים קדמיאחורי: 1,520 – 1,530 מ”מ

תא נהג. סוזוקי סוויפט החדשה

בטיחות
• מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית לכל הדגמים. רמת בטיחות 6.
• מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים
• בקרת זינוק בעלייה (Hill Hold Control)
• מרכב סופג-פגיעות  TECT
• סימון עצירת חירום
• 6 כריות אוויר SRS
• מערכת בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
• מרכב המתוכנן להפחתת פגיעה בהולכי רגל

מחירים:
סוזוקי סוויפט תיבת הילוכים ידנית GLX ב-78,990 ₪
סוזוקי סוויפט תיבת הילוכים אוטומטית GLX ב-91,990 ₪

*המחיר של סוזוקי סוויפט האוטומטית GLX החדשה זול יותר ב-10,000 ₪ מדגם סוזוקי סוויפט ששווק עד כה.

בימי ההשקה הראשונים תינתן הטבת מחיר ומולטימדיה מתקדמת ל300 יחידות ראשונות בלבד:
סוויפט ידנית במחיר השקה של 76,990 ₪ + מערכת מולטימדיה מסך 8 אינץ’ הכוללת וויז + מצלמה אחורית+ אפליקציות ייעודיות לסוזוקי  WAC – we are connected
סוויפט אוטומטית במחיר השקה של 89,990 ₪ + מערכת מולטימדיה מסך 8 אינץ’ הכוללת וויז + מצלמה אחורית+ אפליקציות ייעודיות לסוזוקי WAC – we are connected

שווי מערכת המולטימדיה הכוללת waze כ-5,400 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *