השקה: שברולט טראקס (פנאי/שטח)
לפני כשבוע ערכה UMI אירוע השקה מיוחד של רכב הפנאי החדש – שברולט טראקס.
המוזמנים הפעם היו בלוגרים מעולם הפנאי, המשפחה, והרכב.
כולנו התכנסנו בשעת בוקר בבית שברולט בתל אביב. אני אישית רצתי לעמדת הקפה כדי לנסות להתעורר לפני שאני לוחצת ידיים, פותחת בשיחה או בוחנת את השברולט טראקס.
שתי כוסות קפה אחרי, נכנסתי לטראקס, רכב פנאי מוגבה, רחב עם נוכחות, אבל ראיתי מושקעים ומעוצבים יותר בקטגוריה. חייבת להבין את פשר הגריל הקטן הזה בפרונט של הרכב, למה לא לפרוס אותו לכל הרוחב?
גם העיצוב בתוך הרכב זקוק לליטוש ושיפור. תא הנהג אולי מושקע במבחינת פיצ’רים (מקום למשקפי שמש, משענת יד, מערכת מדיה מתוחכמת, אבל עדיין אפור לי מדי, איכות חומרים סבירה, לא מספיק “אירופה”.
מה שמביא אותי לקטגוריה ולמתחרות לו: שברולט מציינים את הניסאן ג’וק הקטנה כמתחרה, ואני דווקא רואה את הקשקאי כמתחרה – בגלל המרווח פנים, גודל תא מטען וקהל היעד – משפחות של ארבע / חמש נפשות שהטראקס יכול להתאים להן. הג’וק לא נותנת מענה לכל זה.
בבדיקה במפרט הטכני, האורך, הרוחב, המשקל וגם הגובה, כל אלה דיי מקבילים בין הטראקס לקשקאי, אבל בסיס הגלגלים של הטראקס מקביל לבסיס של הג’וק ולכן היא המתחרה הרשמית.
אחרי כשעה של התמנגלות בבית שברולט חילקו אותנו לקבוצות וציוותו לנו רכב לנסיעת מבחן של שעה.
למזלי, “קיבלתי” את מנהל המותג של שברולט שרכב הליסינג שלו הוא טראקס, ובחורה נחמדה (בלוגרית משפחה שפחות מתעניינת ברכב וביצועים, ויותר באיפה יכנס מה), ולשניהם לא היה שום רצון (או אומץ? J ) לריב איתי על מושב הנהג.
למזלי, “קיבלתי” את מנהל המותג של שברולט שרכב הליסינג שלו הוא טראקס, ובחורה נחמדה (בלוגרית משפחה שפחות מתעניינת ברכב וביצועים, ויותר באיפה יכנס מה), ולשניהם לא היה שום רצון (או אומץ? J ) לריב איתי על מושב הנהג.
כך יצא שרק אני נהגתי ברכב, בעיר וקצת בחוץ, בכביש 1. והצלחתי להתרשם קלות:
1. מנוע ה1.8 (140 כ”ס, מומנט מרבי -18.1 קג”מ ב3800 סל”ד) של הטראקס משייט יפה ב90-100 קמ”ש, אבל הדרך לשיוט לא יכולה להיות אגרסיבית, צריך ללחוץ לאט על דוושת הגז כדי לקבל האצה שקטה ושקולה, ולא, תשמעו את המנוע גוער בכם ומתאמץ.
2. הגיר האוטומטי משתלב ומשלב הילוכים יפה בנסיעה עירונית ובינעירונית. אם תרצו לעבור בכל זאת לגיר ידני, כדי לשלוט קצת בנהיגה שלכם, תיתקלו בקושי פיזי קל, אז תפעילו כוח.
בסך הכל, הטראקס היא אופציה למשפחות, וחובבי שברולט בעיקר, שאולי קצת מאסו בקרוז ורוצים גם להרגיש על הגובה.
3. הרכב יציב, בטיחותי, ההגה נוח, ומד הדלק הורה על צריכת דלק שפויה.
בשורה התחתונה, שווה בדיקה, ושווה גם לחכות לטראקס 1.4 טורבו שיגיע כבר בשבועות הקרובים, ולקבל קצת יותר מומנטום וכוח בנהיגה.
מחיר: 135,900 ש”ח
היי,
הנסיעה בטראקס הייתה נוחה, המתלים רכים מספיק כדי לא להתרסק על כל מהמורה בדרך. מערכת השמע איכותית. למוזיקה מתחברים דרך בלוטוס /AUX / USB
אנונימי, מה עם המילה "בבקשה" ? בכל זאת הגברת לא עובדת בשבילך…
הייתי רוצה רכב כזה בנפח מנוע 1.4 טורבו אבל זה יקר וזה חבל,רכב לעשירים
142 אלף לטורבו מה יקר? מחיר של מזדה 3
בשביל מי היא עובדת אם לא בשביל הקוראים?
בבקשה תמיד יפה להוסיף גם אם הבן אדם עובד בשבילך.
🙂 יש שיר כזה…
https://www.youtube.com/watch?v=TSja1e9259o