ה-juke חוזר: ניסאן ג’וק 2024 מתיחת-פנים (היברידי ובנזין) מ-144,990₪

 

ניסאן ג'וק 2024
הצהוב חוזר. ניסאן ג’וק 2024

 

ניסאן ג’וק, רכב הפנאי העירוני חוזר אחרי מתיחת פנים לשתי גרסאותיו (בנזין והייבריד), ועם הגוון הצהוב המוכר, החל מ-144,990 ש״ח

 

פריסבי, יבואנית ניסאן בישראל משיקה מתיחת פנים לניסאן ג’וק (Juke), הכוללת שינויים בתא הנהג והנוסעים של הג’וק, בין היתר עם קונסולה מרכזית ולוח מחוונים חדשים. שימוש בחומרים חדשים, התאמה וגימור משודרגים. בנוסף לקישוריות משופרת, מסך מגע גדול יותר ותכונות נוספות.

ארנו שרפנטייה, סגן נשיא ניסאן: “כחלק מהמחזור החיים של Juke החלטנו לבצע כמה שינויים שישפרו את הנוחות והאווירה הכוללת עבור נהגים ונוסעים. כשהצגנו לראשונה את הדור השני של ניסאן ג’וק, השאלה שנשאלנו הכי הרבה הייתה: ‘יהיה אחד צהוב?’ ועכשיו אפשר להגיד שכן, בהחלט״.

 





מפרט טכני ניסאן ג’וק היברידי

ניסאן ג'וק מחיר
לוח שעונים דיגיטלי. ניסאן ג’וק
ניסאן ג'וק חדש 2024
מולטימדיה חדשה. ניסאן ג’וק חדש

 

שיפור החלל הפנימי 

 

ניסאן ביצעה תכנון מחדש של פונקציות רבות, ושדרוג חומרים פנימי, שיהיו יותר נעימים למגע ולעין. לוח המחוונים שודרג למסך TFT דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ’. מסך הרזולוציה הגבוהה (1920x 720 פיקסלים) מאפשר לנהג להגדיר את התצוגה כך שתציג את שילוב המידע בהתאם להעדפותיו.

ניתן לעבור בין שתי פריסות שונות, הפריסה הקלאסית מציגה שתי חוגות וחלל מרכזי המכיל מידע נוסף. לחלופין, הפריסה ה”משופרת” מציגה את מהירות הכביש ומהירות המנוע בתצורה המעניקה פרספקטיבה תלת ממדית. בחלק המרכזי בין החוגות, הנהג יכול להציג כיווני ניווט, כולל מפה, צריכת דלק, מידע שמע, ביצועי נהיגה אקולוגית, לחצי צמיגים ומידע מרכזי נוסף. הפקדים לתצוגה ממוקמים בנוחות על גלגל ההגה.

מערכת המולטימדיה המשודרגת מגיעה עם מסך בית אינטואיטיבי יותר המאפשר למשתמש להתאים את המסך כך שיכלול את ה”ווידג’טים” עבור הפונקציות שבהן הוא משתמש בתדירות הגבוהה ביותר, בדומה למסך הבית של הטלפון החכם. בנוסף, זו כוללת זיהוי קולי לטובת תפעול הממשק של מערכות ההפעלה Android Auto והקישוריות האלחוטית של Apple CarPlay.

כל רמות הגימור של הג’וק מצוידות בבלם יד חשמלי, למראה שטוח וזורם בקונסולה. יש משטח טעינה אלחוטי שיכול להכיל סמארטפון גדול, ושקעי USB-A ו-USB-C לשימוש הנוסעים מקדימה או מאחור.

 

ניסאן ג'וק היברידי
צהוב, לבן “טהור” ושחור מתכתי. ניסאן ג’וק

 

אפשרויות צבע חיצוניות חדשות נוספות

 

צבע המרכב הצהוב של הג’וק “מפעם” חוזר, וגוון הלבן פנינה הקודם הוחלף בגוון חדש, בגוון לבן עדין ובהיר. לעומתו, נוסף צבע שחור מתכתי, צבע חדש כהה יותר. “הצבע המיוחד מושג על ידי שימוש ביותר פיגמנט פחמן שחור והחלפת הפתית המתכתי בפתית זכוכית, שיוצר רמה גבוהה יותר של “ניצוץ”.

 

ניסאן ג'וק מחודש
ניסאן ג’וק מתיחת פנים 2024

 

מערך בטיחות NISSAN INTELLIGENT MOBILITY

 

טכנולוגיית סיוע לנהג – ניסאן ג’וק המחודש מגיע עם מערכת אזהרת סטייה מנתיב, ומצלמת רוורס. במקרה של בלימה חזקה עקב עצירה פתאומית בלתי צפויה מהמכונית מלפנים, אורות האיתות יהבהבו כדי להזהיר את הנהג מאחור. בגרסה ההיברידית קיימת גם טכנולוגית e-Padel המסייעת לנהג בשימוש מינימלי בגז/ברקס (כאשר מורידים את הרגל מהגז הרכב מאט). מערכת שנוספה לסל הבטיחות בדגם, היא מערכת לניטור עייפות הנהג במהלך הנסיעה. 

מערכות הנעה – לדגם ההיברידי, מנוע 1.6 ל’ עם 4 צילינדרים והספק משולב של 143 כ”ס. צריכת הדלק המשולבת שלו לפי היצרן, 4.8 ל’ ל-100 ק”מ.

לצד הדגם ההיברידי מוצעת גרסת מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים DIG-T טורבו בנזין. קומפקטי עם 114 כ”ס, אליו משודכת תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים (DCT), ובורר מצבי נהיגה להתאמת נהיגה אישית (Eco, Standard, Sport).

 

nissan juke 2024
הגו’ק חוזר. nissan juke

 

אמיר בלכר, מנכ״ל ניסאן בפריסבי: “לאחר תקופה ארוכה של מלאי מוגבל למכונית המבוקשת והאהובה, אנחנו שמחים לחזור עם ג’וק עדכני ומחודש, המציע גם את הגרסה ההיברידית המעוצבת והמשתלמת בקטגוריה, וחשוב לא פחות: איכות תכנון והרכבה גבוהה במיוחד, כפי שרק ניסאן יודעת. זה נכון, הג’וק הוא אייקון עיצובי נועז ובולט, אבל מאחורי החזות יש מכונית מתקדמת, בטוחה ואיכותית במיוחד, איכות ניסאן.”

 

מחירים 

 

ניסאן ג’וק 1.0 ניסאן ג’וק Hybrid
144,990 ₪ 158,990 ₪  Acenta Tech
149,990 ₪ 163,990 ₪ Acenta Tech TT

 

מפרט טכני ניסאן ג’וק היברידי

 

 

ניסאן מורידה מחירים לדגמי הקשקאי ואקסטרייל עד 22,500₪ הנחה

ניסאן קשקאי החדש 2023 (e-POWER היברידי) מ-207,990 שקלים

ניסאן אקסטרייל (7 מקומות) מנוע 1.33 ל’ (160 כ”ס) – מבחן דרכים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *