וידאו: ג’ילי גאומטרי C החדשה 2023 (טווח עד 485 קילומטרים)

 

 

ג’ילי גאומטרי C, הקרוסאובר החשמלי הפופולרי בישראל, חוזר אלינו אחרי מתיחת פנים קלה, אך משמעותית חלקה. יחידת ההנעה החשמלית נותרה בעינה עם שיפור יעילות המערכת הרגנטיבית, שכעת תגובותיה מהירות וחלקות יותר, וסוללת ה-70 קוט”ש, אותה קיבולת טרם מתיחת הפנים, מפיקה כעת טווח גבוה יותר, עד 485 ק”מ, לעומת 460 ק”מ בעבר.

אנחנו יודעים שבכל הקשור לטווח בכלי רכב חשמליים, 25 ק”מ נוספים יכולים להיות משמעותיים, ואף להטות את הכף לדגם חשמלי כזה או אחר. אז הנה, ג’ילי מחזקת את המתלבטים עם נתוני טווח משופרים. היצרן מצהיר על טווח עד 485 ק”מ, ובכביש, הטווח הריאלי קרוב לכ-471 ק”מ. כמובן שאפשר להשתדל יותר, להיעזר במערכת הרגנטיבית יותר, לתת לרכב להאט יותר, עם הרמת הרגל מדוושת המיאוץ, והפלא יקרה, יהיה לכם יותר טווח חשמלי, או שזה הקיים פשוט לא יזוז.

 

ג'ילי גאומטרי C 2023
ג’ילי גאומטרי C החדשה
אולם תצוגה ג'ילי
ג’ילי גאומטרי C באולם התצוגה

 

יחידת ההנעה מורכבת ממנוע חשמלי עם אותו הספק של עד 204 כ”ס, ומומנט מירבי של 31.6 קג”מ, האצה של 7 שניות מהמקום למאה קמ”ש, מהירות מירבית של 150 קמ”ש, וצריכת חשמל ממוצעת של 16.5 קוט”ש למאה קילומטרים (בנסיעת התרשמות הייתה זו צריכה  ריאלית של 17.1 קוט”ש, עדיין חסכוני מאד).

 

@queenoftheroad.il ג’ילי גאומטרי סי החדשה עברה השנה מתיחת פנים, קטנה גדולה. אז מה בעצם השתנה? #geely #geelygeometry ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש

 

השינויים בתא הנהג, באים לידי ביטוי בעיצוב נאה ואלגנטי יותר לדלתות והידיות מבפנים. הקונסולה במרכז הרכב הייתה טרם המתיחה גבוהה וסגורה, ויצרה חוצץ בין הנהג לנוסע לצידו, וכעת הקונסולה הזו נמוכה ופתוחה, עם עיצוב חדש למקומות האחסון לכוסות, ותוספת שקע C USB בנוסף לשקע USB קיים, לצידו. מערכת מולטימדיה בעלת ממשק “דובר עברית”, מרענן וקל לתפעול, עם אפשרויות בחירת מצב נהיגה “ספורט”, אקו ECO ואף ECO פלוס, למקרים שאתם ממש נכנסים לישרות אחרונה של טווח ומתבקשים להוציא את כל “התותחים הכבדים” על מנת לחסוך בצריכת חשמל. מצב הנהיגה הזה כמובן ישפיע מאד על הביצועים וחוויית הנהיגה.

דרך המולטימדיה תוכלו גם לבחור את מצב הרגנרציה, מבין 3 אפשרויות, כשאין מצב נהיגה של “דוושה אחת”, שלמעשה מאט את הרכב עד עצירה, עם הורדת הרגל מה”גז”.

עוד נוספו, אוורור למושבים הקדמיים, בנוסף לחימום מושבים שהיה לפני, שתי מערכות בטיחות חשובות – מערכת RCW ו-RCTA המתריעות (ללא בלימת הרכב בפועל), על חלילה פגיעה מאחור אם תנועה חוצה מאחור בזמן שאתם נוסעים לאחור, ומערכת DOW המתריעה על עצמים חולפים, כמו מכונית חולפת בסמוך אליכם, עת פתחתם את אחת מדלתות הרכב, וכעת גם יש אפשרות ניתוק כרית אוויר לנוסע. 

 

רמות גימור PURE ו-PRO והבדלים: 

 

רמת הגימור PURE, אשר בדגם היוצא הוצעה בגרסת הסוללה הקטנה בלבד, עוברת שדרוג משמעותי עם מתיחת הפנים ומתווספת גם בגרסת הסוללה הגדולה יותר.

רמת הגימור PURE החדשה מציע רמת אבזור גבוהה הכוללת את כל מערכות הבטיחות המתקדמות בדומה לרמת הגימור PRO,  חישוקי סגסוגת (17” בדגם 360, 18” בדגם 480), כניסה והנעה ללא מפתח, גג פנורמי IMAX, כוונון מושבים חשמלי (בגרסת סוללה 480 בלבד), מצלמות 360 מעלות, חיישן גשם, תאורת אווירה במגוון צבעים, מסך מולטימדיה 12.3” ומשטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד.

רמת הגימור PRO כוללת בנוסף לאבזור ברמת גימור PURE גם: חיישני חניה קדמיים, חימום ואוורור מושבים קדמיים, מערכת טיהור AQS ויונים שליליים,  חלונות אחוריים כהים, מערכת שיקוף נתוני נהיגה על שמשת הנהג HUD, מערכת שמע BOSE איכותית עם 8 רמקולים וסאבוופר מובנה.

 

מערכות בטיחות מתקדמות קיימות

בנוסף, מציע הדגם החדש סיוע נהיגה חכמה L2, הכולל תכונות כגון Stop&Go, ACC (בקרת שיוט אדפטיבית, עצור-סע); AEB (בלימת חירום אוטונומית); תצוגה פנורמית של 360°; FCW (התראת התנגשות קדמית); LSS (מערכת שמירת נתיב) , BSD (זיהוי שטח מת) ומערכת למניעת שכחת ילדים. בין שהנהג מנווט בתנועה עירונית או משייט בכביש המהיר, הרכב מספק פתרונות מדויקים לכל תרחיש נהיגה. מאפייני הבטיחות הפסיבית שופרו אף הם, עם קורת סגסוגת אלומיניום קדמית לשמירה על תא הנוסעים. באשר לבטיחות הסוללה, וכדי להבטיח פעולה יציבה לאורך זמן ובכל מזג אוויר 

 

ג’ילי גאומטרי C לא עברה מבחני ריסוק אירופאיים, אלא מבחני ריסוק רשמיים של ארגון בטיחות רשמי בסין, וקיבלה ציון בטיחות מירבי.

דירוג הבטיחות הישראלי של הדגם, על פי משרד התחבורה הוא 6 מתוך 8.

 

דגם 360 PURE: מחיר 144,990 ₪

דגם PRO 360: מחיר 152,990 ₪

דגם PURE 480: מחיר 157,990 ₪

דגם 480 PRO: מחיר 165,990 ₪

 

גי’לי גאומטרי C החדשה – מפרט וקטלוג

 

GEELY מערך שירות ומכירות ב-8 מוקדים: ת”א (מגדל טויוטה ברחוב יגאל אלון 90), ראשל”צ, נתניה, חיפה, באר שבע, עפולה, ירושלים ומודיעין.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *