חזית שלישית: קאדילק מציגה SUV חשמלי – קאדילק אופטיק

 

 Cadillac OPTIQ
קאדילק אופטיק. אצלנו בתחילת 2025

 

קאדילק אופטיק מכונית הפנאי שטח החשמלית אמריקאית וחדשה, שתתמודד מול קטגוריה עמוסה בחשמליות סיניות ואירופאיות – יהיה מעניין

 

ברביעי האחרון הציגה יצרנית הרכב קאדילק את דגם ה-SUV החשמלי החדש שלה קאדילק אופטיק. קרוסאובר חשמלי מלא שמציע טכנולוגיות מתקדמות ועיצוב יוקרתי. קאדילק מצהירה שהאופטיק יציע ביצועים טובים, נוחות ובטיחות, וכל זאת בעיצוב אמריקאי מרשים.

 

Cadillac OPTIQ PRICE
קאדילק אופטיק – קרוסאובר חשמלי חדש

 

עיצוב חיצוני

העיצוב החיצוני של האופטיק לא משאיר מקום לספק – מדובר בקאדילק. האופטיק כולל עיצוב חיצוני אלגנטי, אך “גזעי”. הרכב מתאפיין בקווים נקיים וחדים שמדגישים את היוקרה וה”אמריקאיות” של המותג. הפנסים הארוכים של קאדילק, מרשימים מאוד ומשווים לו גם מראה קצת אגרסיבי. הגג הפנורמי מזכוכית, מוסיף תחושה אוורירית ויוקרתיות. 

אנו עדים בשנים האחרונות לאופנה ההולכת וגוברת של גגות פנורמיים, שמכניסים המון אור ותחושה מרווחת לתאי הנוסעים. נראה שהגג הפנורמי הוא המחליף היוקרתי לסאנרוף מפעם. החישוקים הגדולים והמעוצבים בגודל 19 אינץ’ תורמים גם הם למראה הכללי של הרכב, ומשדרים עוצמה ונוכחות על הכביש. 

 

2025 Cadillac OPTIQ interior
מסך 33 אינץ’. קאדילק אופטיק

 

פנים הרכב

 

תא הנוסעים של קאדילק אופטיק מגיע עם מושבים מרופדים בריפודי עור, ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל של 33 אינץ’ (!). המסך הגדול הזה משתרע על רוב הדשבורד ומספק חוויית משתמש מתקדמת ואחרת. הרכב מצויד במסך מגע מרכזי בגודל 11 אינץ’, המאפשר שליטה מלאה על כל מערכות הרכב. מערכת השמע מבית Bose האיכותי והמוכר, ככל הנראה תספק חוויית שמע גבוהה וצליל איכותי. רוב הכפתורים בתא הנהג הם כפתורי טאצ’, מה שמעניק חוויית שימוש אחרת, וגם מראה חלק מודרני, אם כי, בטח ידרוש מהנוסעים הסתגלות מסוימת. 

יתרון נוסף, הוא השימוש בחומרים ממוחזרים בהם משתמשת קאדילק בעיצוב הפנים, כולל שימוש בבדים ממוחזרים ואלמנטים מעץ ממוחזר. המושבים מגיעים עם פונקציית חימום וקירור, כיוון חשמלי ושמירת זיכרונות ישיבה. המושב האחורי מרווח ויספק נוחות ישיבה גם לנוסעים בוגרים, עם מספיק מקום לרגליים. או במילים אחרות, הילדים יתפנקו בנסיעות בדרך לגן.

תא המטען מציע קיבולת מרשימה של 744 ליטרים ואם שורת המושבים מקופלת, עד 1603 ליטרים נפח, כך שמקום אחסון לא יחסר.

 

 Cadillac OPTIQ EXTERIER
נכנסת לקטגוריה עמוסה. קאדילק חשמלית חדשה


ביצועים והספקים

קאדילק אופטיק מצוידת במערכת הנעה חשמלית בלבד, עם סוללת ליתיום-יון בקיבולת 100 קוט”ש, שמספקת טווח נסיעה מוצהר של עד 483 ק”מ בין טעינות. טווח ממוצע, גם ביחס לשאר הרכבים החשמליים בשוק, שחלקם יכולים כבר להגיע לטווח של 500 ק”מ ריאליים. ובכל זאת, הטווח יתאים לרוב הנהגים והשימושים בארץ. 

מהירות הטעינה מכובדת, עם יכולת טעינה מהירה DC של 127 ק”מ תוך 10 דקות.

הרכב מצויד במערכת הנעה כפולה, עם שני מנועים חשמליים המפיקים יחד כ-304 כ”ס, עם האצה מ-0 ל-100 קמ”ש תוך 4.9 שניות, נתון מרשים ביחס לגודל הרכב. מערכת ה”סופר קרוז” של קאדילק תגיע כסטנדרט, ותציע נהיגה חצי אוטונומית. מעניין לראות אותה בפעולה, ומה מייחד אותה לעומת בקרת שיוט אדפטיבית רגילה עם שמירה על נתיב. ויש גם מתלים מתקדמים “ויכולת להתמודד עם תנאי כביש משתנים”.

 

2025 EV Cadillac
טכנולוגיה מתקדמת בתא הנהג. קאדילק

 

רמות גימור

האופטיק מוצעת בשתי רמות גימור- Luxury ו-Sport, המאפשרות ללקוח “לבחור רכב שמתאים לאישיותו והעדפותיו”. כל אחת מהן מציעה שילוב שונה של אבזור ונוחות, כשבכל רמות הגימור הרכב כולל אותן מנועים והספקים. 

 

קאדילק אופטיק, מכונית הפנאי שטח החשמלית צפויה להגיע אלינו ברבעון הראשון של 2025.

 

קאדילק XT6 קרוסאובר 7 מקומות (3.6 ל’) מבחן דרכים

התחממות בגזרת הפנאי-יוקרה: קאדילק XT4 מבחן דרכים

קאדילק XT5 (מנוע 2.0 ל’ טורבו) מבחן דרכים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *