חמישה כוכבי בטיחות לזיקר X ו-001 במבחני ריסוק אירופאיים רשמיים

 

זיקר 001 מפרט
5 כוכבים. זיקר 001

 

הישג כפול ל-ZEEKR במבחני ריסוק רשמיים ב-Euro NCAP: השיגה 5 כוכבי בטיחות עבור דגמי X ו-001 ואת ממוצע ציוני הבטיחות הגבוה ביותר בשנת 2024

 

גיאו מובליטי, יבואנית זיקר נושמת לרווחה, עם ההכרזה על ציוני הבטיחות הגבוהים שהשיגו הדגמים החשמליים ZEEKR X  ו-ZEEKR 001. השניים זכו בדירוג בטיחות מרבי של 5 כוכבים מה-Euro NCAP.

Euro NCAP, גוף הבטיחות האירופי המוביל והמחמיר ביותר,  קבע כי שני הדגמים עברו בהצלחה את סדרת מבחני הריסוק הקפדניים של Euro NCAP, שהעריכו את רמת ההגנה שהם מציעים במקרה של תאונה, את יעילות מערכות הבטיחות המתקדמות שלהם ואת ההגנה על ילדים. לכן, הוענק לשני הדגמים שנבחנו הציון המרבי של 5 כוכבים, וכן ציונים גבוהים בכל אחד מארבעת הדירוגים שנבדקו: בטיחות המבוגר, בטיחות הילד ובטיחות הולך הרגל ומערכות הבטיחות.

הציונים הגבוהים במבחני ה-Euro NCAP מצטרפים לציון הבטיחות 8 מתוך 8 במדד משרד התחבורה הישראלי שקיבלו שני הדגמים המשווקים בישראל.

 

מובילאיי זיקר
שיתוף פעולה עם מובילאיי

 

ה-ZEEKR X, ה-SUV אורבני של ZEEKR, זכה לציון של 91 בבטיחות מבוגרים; 90 בבטיחות ילדים; 84 בהגנה על הולכי רגל; ו-83 במערכות הבטיחות. בכך, התבלט לטובה ה-ZEEKR X מעל יתר מתחרותיו בקטגוריה, וגבר על כל שאר הרכבים שתוצאות בחינתם פורסמו בשנת 2024.

גם ה-001 ZEEKR וגם ה-X ZEEKR, מצוידים במערכות הבטיחות מהמתקדמות בעולם, המבוססות על פלטפורמת ה-SEA שפותחה על ידי מרכז הפיתוח האירופאי הממוקם בשבדיה, ומשמש גם את וולוו, לינק אנד קו ומותגים נוספים מקבוצת Geely העולמית. הפלטפורמה מציעה רמות בטיחות גבוהות, הודות למבנה תא נוסעים חזק, שבע כריות אוויר וחבילה של 14 מערכות מתקדמות לסיוע לנהג (ADAS).

 

@queenoftheroad.il זיקר 001 מכונית חשמלית פרימיום-טק עם גרסה רגועה אחת ושתיים סמי ספורטיביות, הנעה אחורית עם 272 כ”ס או המעה כפולה עם 544 כ”ס, וטווח חשמלי 580-620 ק”מ, החל מ270 אלף ש”ח. האולם ביוניצמן 5 תל אביב #zeekr #zeekrx #zeekr001 ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש

ב-001 אף שולבו טכנולוגיות בטיחות מתקדמות של מערכת Falcon Eye Vidar Vision Perception, המבוססת על Mobileye’s SuperVision, ומשלבת נתונים מ-7 מצלמות HD של 8 מגה-פיקסל עם טווח של 600 מטר ומכ”ם גלים מילימטריים בעל טווח של 250 מטר, כדי לבנות תמונה חכמה של מה שקורה על הכביש סביב הרכב.

 

זיקר בטיחות
מערכות בטיחות אוטונומיות מתקדמות. זיקר

 

בנוסף, שני הדגמים המשווקים בישראל כוללים, בכל רמות הגימור, מערכת אקטיבית ייחודית להגנה מפני שכחת ילדים ברכב המווסתת את טמפרטורת הרכב באמצעות המזגן ופתיחת חלונות במקרה בו חיישני הרכב מזהים תנועה כאשר הרכב נעול.

“אנו גאים מאוד בתוצאות אלו”, אמר עמית הראל, מנכ”ל ZEEKR ישראל. “הדירוג הגבוה של Euro NCAP מהווה עדות נוספת למחויבות הבלתי מתפשרת שלנו לספק ללקוחותינו את הרכבים החשמליים הבטוחים והמתקדמים ביותר בשוק. אנו משקיעים משאבים רבים בפיתוח טכנולוגיות בטיחות חדשניות, ומוקירים את ההכרה החשובה הזו מגוף בטיחות כה מכובד כמו Euro NCAP.”

“ההצלחה של ZEEKR במבחני Euro NCAP מחזקת את מעמדה כמובילה בתחום הרכב החשמלי. החברה ממשיכה לפתח טכנולוגיות חדשניות ולשפר את רמת הבטיחות של רכבי, תוך שהיא שואפת לספק ללקוחותיה חווית נהיגה בטוחה ומהנה, רכבי ZEEKR ימשיכו להתעדכן בכל עת בעדכוני תוכנה בשיטת OTA (Over the Air) על מנת לספק את מערכות הבטיחות המתקדמות והמעודכנות ביותר גם לאחר עליית הרכב העל הכביש”.

 

זיקר X מבחן
1000 מכוניות נמסרו ב-100 ימים. זיקר X

 

זיקר מבית ג’ילי GEELY 

 

מותג הפרמיום-טק ZEEKR מבית GEELY Holdings שבר לא מעט תקרות זכוכית מאז הושק לפני שלוש שנים: החל מהביצועים של ספינת הדגל של המותג, דגם ה-001, שזכה ל-4 שיאי גינס; דרך טכנולוגיה פורצת דרך הכוללת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם ענקיות טכנולוגיה כמו מובילאיי וקוואלקום; ועד לעיצוב עתידני שובר מוסכמות. גם בישראל זכה המותג שהושק בתחילת השנה להישגים נאים, שעשויים להעיד על מהפיכה בסגמנט מותגי הפרמיום-טק החשמליים בישראל.

 

 

לפי נתוני איגוד יבואני הרכב בישראל, מאז חודש פברואר אז החלה גיאו מוביליטי למסור רכבי ZEEKR בישראל, נמסרו יותר מ-1,000 רכבים.

המסירות מתייחסות, כאמור, לשני הדגמים של ZEEKR שקיבלו עד כה תקינה אירופית ומשווקים בישראל, מתוך ארבע דגמים שייצרה ZEEKR עד כה: ה-ZEEKR X שהוא SUV אורבני המגיע בשתי רמות גימור; וה-ZEEKR 001, ספינת הדגל של המותג בעיצוב “Shooting Brake” ובסיס גלגלים של כמעט 3 מטרים, עם 3 רמות גימור. שני הדגמים משופעים במערכות הטכנולוגיות המובילות בעולם הרכב, סוללות מדור מתקדם וטווחי נסיעה מוצהרים – עד 620 ק”מ (לפי תקן WTLP) ב-LR 001.

 

כל הכתבות על זיקר באתר מלכת הכביש

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *