חשמלי 7 מקומות ומעודכן: BYD טאנג 2024 בישראל מ-324,990₪

BYD TANG
BYD טאנג 2024 קרוסאובר חשמלי 7 מקומות

 

שלמה מוטורס, יבואנית BYD, תחל בשיווק הגרסה המחודשת של דגם 7 המושבים – BYD TANG, עם סוללה גדולה יותר, ואבזור נוחות ובטיחות משופר, מ-324,990 ₪

 

BYD TANG המחודש נוחת בישראל במקביל לתחילת השיווק שלו באירופה, לאחר שורה של עדכונים משמעותיים, כשבראשם הגדלת קיבולת הסוללה מ-86.4 kWh ל-108.8 kWh המאפשר טווח מירבי עד 530 ק”מ (WLTP) ושיפור הספק הטעינה מ-110Kw ל-170kW. ה-TANG 2024 כולל בנוסף חזית מעודכנת לרכב ברוח פני הדרקון, אבזור טכנולוגי משופר, הכולל מסך מולטימדיה גדול יותר עם תצוגה עילית (חדשה) ועוד.

BYD טאנג TANG המחודש כולל מציג את הדור האחרון של שפת העיצוב של היצרן, Dragon Face של BYD, המשלב בין אלמנטים מזרחיים עתיקי יומין עם נגיעות עיצוב מערביות, למראה עכשווי יותר. הטאנג מסוגל לשאת 7 נוסעים מבוגרים בנוחות משופרת, בשל מערכות מתלים משופרות, מקדימה מקפרסון כולל DiSus-C עם בלמי ברמבו, ומאחור מתלה רב חיבורי כולל DiSus-C.

הטאנג המעודכן ארוך יותר בעשרה ס”מ מהדגם היוצא, מ-4.87 ל-4.97 מטר, בסיס הגלגלים נשאר זהה, 2.82 מטר, נתוני הרוחב (1950 מ”מ) וגובה (1745 מ”מ) אינם השתנו. קווי העיצוב החדשים של הרכב כוללים קו גג נטוי ארוך, הכולל גג זכוכית פנורמי כהה, עם תוספות קשת לגלגלים וחישוקי 21”.

 

BYD TANG INTERIOR
BYD TANG תא נהג
BYD טאנג מחיר
ידית הילוכים מאירה. BYD טאנג

 

פנים הרכב, ב-TANG המחודש, כולל צבעים חדשים וחומרים משופרים. מושבי עור הנאפה כוללים תיפורי זמש המעטרים את תא הנוסעים, עם בורר הילוכים מואר, ותאורת אווירה ב-31 צבעים. מושבי הנאפה מעור מתכווננים.

המושבים הקדמיים מאווררים ומחוממים כאחד. תמיכת המותניים מתכווננת חשמלית. שורת המושבים האמצעית מספקת חלוקה של 60:40. קיבולת תא המטען הוא 940 ליטר, מהרצפה ועד התקרה (עם מושבים 6 ו-7 מקופלים) וזו ניתנת להרחבה ל-1,655 ליטר כאשר שורת המושבים האמצעית מתקפלת. באכלוס מלא, תא המטען בנפח של 235 ליטרים.

מסך המולטימדיה במרכז התא בגודל 15,6 אינץ’ (בדגם היוצא 12,8 אינץ’) ומסתובב, והתצוגה העילית בגודל 12” (תוספת אבזור בהשוואה לדגם היוצא). מערכת השמע של Premium Dynaudio כוללת 12 רמקולים. בנוסף, אפליקציית BYD מאפשרת למשתמשים לקבל סקירה על הרכב שלהם, ומאפשרת מעקב אחר מצב הסוללה, נעילת דלתות, פתיחה וסגירה של גג השמש והפעלת מיזוג האוויר מרחוק.

 

רכב חשמלי 7 מושבים
רכב פנאי חשמלי 7 מקומות. טאנג

 

גם ב-BYD TANG מוטמעת סוללת הלהב של BYD (ללא קובלט), עם קיבולת של 108.8 קילו-וואט. סוללת הלהב משתמשת בליתיום ברזל-פוספט (LFP) ומציעה ניהול תרמי ויציבות מתקדמים. מערכת ההנעה של TANG החדש כוללת מנועים חשמליים כפולים בהספק כולל של כ-518 כ”ס, שיכולים לספק הנעה חשמלית לכל הגלגלים או הנעה קדמית תוך שיוט לשמירה על צריכת אנרגיה.

ה-BYD TANG מאיץ מ-0 – 100 קמ”ש ב-4.9 שניות. הטאנג המחודש כולל ניהול משופר של אנרגיה עם משאבת חום כסטנדרט, המאפשרים טווח מירבי משולב עד 530 ק”מ עפ”י WLTP. סוללת הלהב מאפשרת טעינה מהירה – הטענת ה-BYD TANG בין 30% ל-80% סוללה, ב-30 דקות, בטעינת DC עד 170kW. המטען הפנימי TANG של BYD הוא 11 קילוואט AC (תלת פאזי). כולל פונקציית V2L כסטנדרט.

 

BYD טאנג מידות
ארוך יותר בעשרה ס”מ מהדגם היוצא. טאנג

 

BYD טאנג מציע רשימת אבזור פרימיום, הכוללת בין היתר:

גג פנורמי חשמלי, מערכת שמע עם 12 רמקולים DYNAUDIO, תא נוסעים עם מושבים קדמיים מעור נאפה (בשני צבעים לבחירה: חום או שחור), מאווררים ומחוממים, דיפוני אלקנטרה, תאורת LED מלפנים ומאחור, “HI BYD” לתפעול קולי ברכב, עדכון גרסה מרחוק למערכות הרכב (OTA), טכנולוגיית Vtol ו-“BYD APP” לתפעול ושליטה מרחוק במערכות הרכב, מולטימדיה עם צג ראשי 15.6 אינץ’ מסתובב על צירו, בנוסף ללוח מחוונים 12”, תצוגה עילית, תאורת אווירה דינמית, מסך LCD אחורי לבקרת מיזוג האויר בשורה השנייה, עם פתחי מיזוג גם ליושבים בשורה השלישית, כרטיס NFC לפתיחה ונעילה המכונית, עם אפשרות לטמון אותו בארנק הדיגיטלי למכשירים תומכים, בלם אוטומטי בעת עמידה, 2 משטחי טעינה לסלולרי, תפעול מההגה על שמע ומידע בלוח המחוונים, בקרת אקלים מפוצלת לנהג ולנוסע ושקעי USB מלפנים ומאחור.

 

BYD טאנג 2024
BYD טאנג החדש 2024
BYD טאנג טווח 2024
סוללה גדולה יותר וטווח חשמלי עד 530 ק”מ. BYD טאנג

 

גרסאות הטאנג החדשים 2024 כוללות מערכות עזר בטיחותיות ביניהן: מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי כלי רכב בשטחים מתים, בקרת עייפות נהג, בקרת תגבור בלמים חכמה, מערכת בקרת אחיזה, מערכת אינפורמטיבית להגבלת מהירות, התרעה ובלימה בזיהוי תנועה חוצה מלפנים, התרעה ובלימה בזיהוי תנועה חוצה מאחור, התראת התנגשות קדמית, התראת התנגשות אחורית, מערכת התרעה וסיוע בסטייה מנתיב, אזהרת פתיחת דלת, שמירה על מרכז נתיב, חלוקת כוח בלימה אלקטרוני, בקרת ירידה במדרון, מערכת איתות בלימת חירום, מערכת לזיהוי תמרורים, מערכת בקרה דינאמית, שבעה כריות אוויר ועוד. הרכב מציע בנוסף מעטפת בטיחותית מלאה כשזה נוגע לשמירה על היקר לכם מכל, עם איתור נוכחות ילדים, תצוגה היקפית 360 של סביבת הרכב ומצלמה בחלל הרכב.

ארגון הבטיחות ה-Euro NCAP העניק ל-TANG החדש ציון 5 כוכבים.

 

מחיר ה-TANG המחודש 2024 הוא 324,990 ₪

מחיר אגרת הרישוי יעמוד על 567 ₪.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *