טסלה מצהירה: המכוניות שלנו יכולות להחזיק מעמד מעל 320,000 קילומטרים

 

טסלה סוללות
טסלה מודל S ומודל X

 

טסלה מצהירה, “המכוניות שלנו יכולות להחזיק מעמד מעל 320,000 ק”מ. הסוללות ישמרו על קיבולת של 85%”

 

בשבוע שעבר טסלה הוציאה הודעה לעיתונות שהצלחנו לפספס, ובקריאה נוספת, מדובר בהצהרות סופר חשובות לבעלי דגמי טסלה למיניהן. טסלה פתחה בהודעה המדגישה את הרצון שלה להאיץ את המעבר של העולם כולו לאנרגיה בת קיימא – “המשימה שלנו היא לא רק על עתיד הפלנטה שלנו, אלא גם על מניעה של למעלה מ-8 מיליון מקרי מוות מוקדמים מדי שנה הנגרמים על ידי זיהום משריפת דלקים מאובנים. 20 מיליון טונות של פליטת CO2e נמנעו על ידי הלקוחות שלנו בשנת 2023”.

 

טסלה פרסמה ידיעה שכללה כמה הצהרות מעניינות שכדאי לשים אליהן לב

טסלה “מודה” שבייצור כלי רכבי חשמליים יש טביעת רגל גבוהה יותר של גזי חממה, כלומר שייצור הרכבים מזהם מאד, אבל מוסיפה, שרכב בודד של טסלה ימנע 51 טון של CO2e במהלך חייו. “ככל שייצור החשמל הופך נקי יותר עם הזמן, ההשפעה הזו תגדל. בניגוד למיצוי דלק מאובנים, חומרי הגלם הדרושים לסוללות אינם לשימוש חד פעמי – במקום זאת, ניתן למחזר אותם ולהשתמש בהם לבניית מוצרים חדשים. גם בשיא הביקוש, מעבר למשק אנרגיה בר-קיימא יביא ל-18 גיגה-טון פחות של מיצוי חומרי גלם בכל שנה”.

הסוללות של טסלה, כך הם מצהירים יכולים להחזיק מעמד מעל 320,000 ק”מ. כאשר יש התייחסות ספציפית לדגם טסלה מודל 3 ומודל Y ששומרים על פי טסלה, על 85% מהקיבולת המקורית של הרכב בממוצע עד הקילומטראז’ הזה. “אף אחת מהסוללות שלנו לא מגיעה למזבלות – בתום השימוש בהן אנו ממחזרים אותן כדי לבנות ערכות סוללות חדשות לגמרי”.

 

Lunar Silver
טסלה צבע כסף חדש. Lunar Silver

 

טסלה משיקה צבע חדש לדגמי ה-Model S ו-Model X בישראל

ידיעה נוספת שפורסמה, על צבע חדש שיהיה זמין גם בישראל – Lunar Silver הוא צבע כסוף נקי עם אפקט מתכתי בולט וגוון כחול עדין. עם צבע הכסף “ירח” Lunar Silver, מינפו פיגמנטים חדשים של צבע שאיפשרו להשיג אפקט טכני ודינאמי ייחודי. צבע דינמי שמדגיש את הצורה של המודל S וטסלה מודל X, מכל זווית, דרך הדגשות בהירות, צללים וגוונים כהים יותר. טסלה מצהירה שניתן להזמין את דגם S ו-Model X בצבע החדש Lunar Silver, כאשר משלוחים ראשונים שלו יגיעו ללקוחות ברבעון השלישי.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *