יבואנית הרכב סמלת קיבלה את ניהול וייבוא מותג ליפמוטור בישראל

 

ליפמוטור רכב חשמלי חדש
ליפמוטור C10

 

סטלנטיס קנתה מניות מליפמוטור הסינית, לפיכך, סמלת (יבואנית חלק מדגמי סטלנטיס) קיבלה לידיה את יבוא וניהול המותג בארץ 

 

סמלת מעמיקה את פעילותה בענף הרכב ומודיעה הבוקר על זכייתה בזיכיון לייבא לישראל את דגמי מותג הרכבים הסיני המוביל LEAP (ליפמוטור) – שיתוף פעולה עם קונצרן סטלנטיס. 

סמלת, נציגת סטלנטיס בארץ, זכתה בזיכיון לייבא את דגמי מותג הרכב ליפמוטור (LEAP) – יבואנית הרכב סמלת תשיק עד סוף השנה 2 דגמים: ליפ T03 משודרג בתקינה אירופאית, הכוללת 7 כריות אוויר ומערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט, ודגם חדש – ליפמוטור (ליפ) C10, רכב חשמלי משפחתי.

בחודשים האחרונים, קונצרן הרכב סטלנטיס הפך בעל מניות משמעותי במותג לאחר שרכש 21% מליפמוטור הסינית בהשקעה של 1.5 מיליארד אירו. בנוסף ישקיע במיזם משותף לשתי החברות לייצוא, מכירה וייצור של מוצרי ליפמוטור מחוץ לסין ויחזיק 51% שליטה בחברה המשותפת שתקרא “ליפמוטור אינטרנשיונל”. מהלך זה מבטל בפועל את הפעילות הקיימת של ליפמוטור הסינית בשווקים בינלאומיים באופן עצמאי, ואלה יבוצעו מעתה על-ידי ליפמוטור אינטרנשיונל בשליטת סטלנטיס .

החיבור של סמלת, כנציגתה של סטלנטיס בישראל, עם יצרנית הרכבים ליפמוטור מולידה מערכת יחסים אסטרטגית. “סמלת תייבא לארץ את הדגמים החשמליים ליפ T03 וליפ C10, שישווקו בפריסה ארצית, במחירים תחרותיים”. הדגמים צפויים להגיע לישראל ברבעון הרביעי של 2024.

במהלך שלוש השנים הקרובות צפויים להיות מושקים 4 דגמים נוספים, חלקם יגיעו עם טכנולוגיה היברידית REEV המבטיחה טווח חשמלי רחב, בשילוב עם מנוע בנזין.

 

LEAP C10
LEAPMOTOR C10 עד סוף השנה בישראל

 

ליפ C10 מבוסס על פלטפורמת LEAP 3.0 מפיתוח עצמי עם סוללות המחוברות ישירות לשלדה (CTC). הרכב משווק עם מערכת חשמלית מלאה עם מנוע אחורי בהספק של 218 כ”ס, מומנט מרבי של 32.6 קג”מ, ומהירות מרבית של 170 קמ”ש. הדגם מצויד בסוללה בקיבולת של 70kWh המאפשרת טווח נסיעה של כ-420 ק”מ בתקן WLTP .

ליפ C10 מגיע לישראל לאחר שהדגם עמד בתקנות המחמירות ביותר של GSR2, עם רשימת מערכות בטיחות אקטיביות המבוססות על חיישן LIDAR כסטנדרט.

 

רכב חשמלי קטן ליפמוטור
חוזר עם תקינה אירופאית. ליפמוטור T03

 

בנוסף לדגם זה, דגם הליפמוטור T03 יעבור לייצור בתקינה אירופאית מלאה הכוללת 7 כריות אוויר ושלל מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט, ולא בסדרות מוגבלות כפי שהיה עד כה. הדגם המשודרג שיגיע ישווק בארץ על ידי סמלת. ליפ T03 היא מכונית מיני חשמלית המבוססת על רצפה חשמלית ייעודית, המוצעת בישראל בגרסת מנוע חשמלי יחיד עם הנעה קדמית בהספק של 95 כ”ס וסוללת 37.3 קוט”ש.

יצרנית הרכב הסינית ליפמוטור, מסרה בסוף שנת 2021 כ-44,000 כלי רכב. בשנת 2022 נתון המסירות עלה ל-111,000 כלי רכב, בשנת 2023 כ-144,000 כלי רכב, ובחציון הראשון של 2024 מסרה למעלה מ-86,000 כלי רכב. 

 

שי פלדמן, מנכ”ל סמלת: אנו גאים על הזכייה בזיכיון ייבוא רכבי ליפמוטור בישראל, שכן זהו צעד משמעותי וחשוב בכניסתנו לסגמנט הרכב המשפחתי החשמלי. סמלת תחל בקרוב בשיווק המותג LEAP בישראל ואנו צופים אלפי מכירות למותג כבר בשנה הבאה”.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *