כלמוביל משיקה בישראל משאית חשמלית חדשה eActros מבית מרצדס

eActros
משאית חשמלית חדשה מבית מרצדס

 

כלמוביל משיקה בישראל משאית חשמלית חדשה מבית מרצדס, עם טווח נסיעה של עד 400 ק”מ

 

כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, מרחיבה את היצע הרכבים הירוקים גם לעסקים ומשיקה לראשונה בישראל את משאית ה-eActros החשמלית מבית מרצדס, המבטאת את תפישת הקיימות של היצרן.

המשאית החשמלית של eActros מגיעה עם מערכות עזר מתקדמות לנהיגה הכוללות מערכת בקרת יציבות, מערכת שמירה על נתיב נסיעה ועוד. תא הנוסעים מודרני ודיגיטלי מציע חווית נהיגה מרווחת, נוחה וקלה. המשאית מגיעה למהירות מקסימלית של 89 קמ”ש עם טווח נסיעה מקסימלי להטענה של כ-400 ק”מ שהופך אותה לאידיאלית להובלה של כבודה וסחורות. דגמי ה-eActros מציעים משקל מירבי של 27 טון, מרווח סרנים של 4.9 מטר ואורך ארגז כ-7 מטר.

 

סוללות וטעינה

ה-eActros מוצעת עם 4 סוללות מסוג ליתיום-יון בעלות קיבולת של כ-112 קילו וואט, וסך קיבולת סוללות של 448 קילו וואט בהתאמה. קצב טעינה מקסימלי של 160 קילו וואט מאפשר זמן טעינה ממוצע ממצב של 20% ל-80% טעינת סוללה תוך שעה וארבעים דקות. זמן הטעינה תלוי בטמפרטורת הסביבה, במצב הסוללה וביכולות עמדת הטעינה.

 

מערכות בטיחות וסיוע לנהג

ה-eActros מוצעת כסטנדרט עם מערכות הבטיחות והסיוע המתקדמות של מרצדס, עם דגש על מערכות עזר לסביבה עירונית: מערכת בקרת יציבות, מערכת לשמירה על הנתיב, מערכת ניטור אוויר בצמיגים, מערכת בלימה בשעת חירום (Active Brake Assist 5), ומערכות סיוע נוספות של מרצדס כגון Sideguard Assist7 וRoll Control Assist6 -. כמו כן, תא הנוסעים מצויד במערכת גילוי אש וחיוויים מתקדמים להתראה בזמן חירום.
ביצועי נהיגה ועבודה

ל-eActros שני מנועים עם הספק רציף של 330 קילוואט והספק מרבי של 400 קילוואט המאפשרים האצה מהירה ועוצמתית. חווית הנהיגה נתמכת על ידי תיבת הילוכים כפולה ומרכז כובד נמוך. כמו כן, רמת הרעש נמוכה במיוחד ומאפשרת ביצוע משלוחים גם בשעות הלילה ללא הפרעה לסביבה.

 

ניר דקל, סמנכ”ל יחידת רכבי עבודה לעסקים בכלמוביל: “ה-eActros החדשה מהווה צעד נוסף בביסוס ההובלה הטכנולוגית של כלמוביל בתחום רכבי העבודה החשמליים. זו מציגה חדשנות ירוקה וביצועים מרשימים, ופונה ללקוחות שנושאי הקיימות ואנרגיה ירוקה הינם חלק מהאג’נדה שלהם. ה-eActros מצטרפת למשאית המימן של כלמוביל, שכבר נוסעת על כבישי ישראל ואליה תצטרף במחצית השנייה של 2024 גם ה-eSprinter, שתהיה זמינה לשיווק.

 

שירות חדש של כלמוביל

כלמוביל, יבואנית יונדאי, מרצדס, מיצובישי, ג’נסיס, ORA ו-smart, המלווה את הנהגים בישראל משנת 1906, מובילה מהלך אסטרטגי תחת הסלוגן “הבית של הנהגים והנהגות” במסגרתו מעמיקה את תפקידה בחיי הלקוח עם מספר מהלכים וערכים לשיפור חיי הנהגות והנהגים בישראל. במסגרת זו מציעה כלמוביל בין השאר, “כלמוביל איתך בדרך 24/7” – שירות, סיוע, מידע וחילוץ שפועל מסביב לשעון וללא עלות.

 

משאית מימן בישראל: כלמוביל מכניסה את ישראל למשחק של הגדולים

תחנת התדלוק במימן הראשונה בישראל נפתחה בצפון (סונול יגור)

נסיעה ראשונה של משאית מימן על בישראל ותחנת מימן ראשונה

השקה: משאית חשמלית מלאה ראשונה של וולוו VOLVO בישראל

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *