כתבת אורח: הדור הבא של מערכות המולטימדיה – סקירה על GSOUND Premium

 

מולטימדיה חדשה לרכב
מערכת מולטימדיה GSOUND Premium

 

הדור הבא של מערכות המולטימדיה לרכב: סקירה צפופה על GSOUND Premium

 

כמו רוב האנשים, הייתי רגיל למערכת המולטימדיה הסטנדרטית שהגיעה עם הרכב שלי. היא הייתה סך הכל בסדר, אבל היו לה כמה בעיות: לקח לה הרבה זמן להידלק, שיחות הטלפון היו נקטעות, הסאונד/שמע לא היה מספיק איכותי, הוא קרס לפעמים (פתאום), אולי מחום, והייתי מסתנוור מהמסך במהלך נסיעה ביום. הבנתי שאין מה לסחוב יותר, עם המערכת הישנה, והגיע הזמן לחפש מערכת מולטימדיה חדשה.

הציעו לי לבדוק מערכת ממותג GSOUND, לא סתם מסך מולטימדיה, אלא “המלך של מערכות המולטימדיה בישראל”. הסקרנות, וגם ההמלצה החמה מחבר טוב, הביאה אותי להתקין אותה. 

 

 GSOUND Premium – סקירה

 

ההתקנה לקחה כשעה וחצי, והמסך הישן שלי פינה את מקומו למסך 9 אינץ’ (כמעט 23 ס”מ) צבעוני וגדול, חד מאוד, עם רזולוציה גבוהה וממשק מתקדם עם אייקונים גדולים, ועם השם המחייב GSOUND Premium.

הדבר הראשון ששמתי לב אליו היה המהירות. אני רגיל להמתין דקה או שתיים עד שהמסך נדלק, אבל כשהתנעתי את הרכב בפעם הראשונה אחרי ההתקנה, המסך נדלק כמעט מיד.

הדבר הבא שהבחנתי בו הוא האיכות של המסך. עד כמה הוא חד וצבעוני? אפשר לראות את ההבדל בקלות גם בעין לא מקצועית, אבל אם תשוו מסך מול מסך, לא תאמינו כמה מסך מולטימדיה שנראה צבעוני ויפה (עם שם של מותג מוכר), נראה דהוי מול הדגם של ג’יסאונד.

 

 

מבחן השיחה

התחלתי לנסוע, והחלטתי לחייג לאמא שלי, כדי “לתפוס 2 ציפורים במכה”: לבדוק את איכות השיחה וגם לבקש ממנה שתוציא לי את הקטן מבית הספר. כשהיא ענתה לי והתחלנו לדבר – איכות הסאונד הייתה כמו לדבר עם מישהו שיושב פיזית לידך, ולא נשמעו רעשי רקע מעצבנים (כמו שבדרך כלל שומעים). ניהלנו את השיחה בכיף, בלי לדבר חזק מדי, ובלי “הלו, הלו?”. 

 

חווית שמע

ואם בסאונד עסקינן, אני אוהב לשמוע מוזיקה ואיכות השמע ברכב חשובה לי מאוד. כשהפעלתי את הפלייליסט שלי — המוזיקה נשמעה הרבה יותר טוב, (כשהרמקולים ברכב בכלל לא הוחלפו). עם כיוון הגדרות השמע, שמתי לב שהמערכת של ג’יסאונד משפרת את איכות הסאונד ברכב. יש לה גם פיצ’רים מתקדמים כמו שינוי הסאונד של כל רמקול בנפרד ושינוי של עוצמת הבאס. זה פשוט לתפעול, אפילו טכנופוב כמוני הצליח להשתלט על זה בפעם הראשונה. מתאר לעצמי שאם הייתי מחליף לרמקולים איכותיים, בכלל הייתה חוויית שמע מטורפת.

 

פיצ׳ר בולט: שמיעת הודעות מהוואטסאפ 

אז יש פה מהירות, יש מסך איכותי וסאונד טוב, אבל מה שבעיניי היה הכי משמעותי, זו האפשרות לעשות פעולות מהירות, בלי שאצטרך להתרכז במסך לשניות ארוכות. כמו למשל, בלחיצת כפתור אחת אני יכול לשמוע את ההודעה הקולית האחרונה ששלחו לי בוואטסאפ. עוד לחיצה ואני מפעיל את הפלייליסט שלי. כבר לא צריך לעבור דרך כמה מסכים, לבהות במסך למשך כמה שניות ולהסתכן — הכל זורם במהירות, ולכן, הרבה יותר בטיחותי. עוד דבר בטיחותי, המערכת מצוידת בטכנולוגיית אנטי-סינוור, כך שהמסך נשאר קריא גם כששמש חזקה מכה בו. 

ויש גם בונוס – משהו שלא זכיתי לחוות אף בכמה כלי רכב מודרניים, המערכת (שאינה מקורית של הרכב) מתממשקת עם בקרת האקלים ברכב, ויש גם אפשרות להתממשק עם מערכת לחץ צמיגים, מצלמת רוורס ועוד. 

 

 

3 דברים שאהבתי (במיוחד)

  • אפשר לפצל את המסך לשניים – זה נוח, בעיקר בנסיעה ארוכה, אני יכול לראות את הניווט בחצי אחד של המסך ולשלוט במוזיקה בחצי השני.
  • איכות השמע ברכב השתפרה משמעותית מבלי שהייתי צריך להחליף רמקולים. שיחות טלפון, מוזיקה, הכל נשמע הרבה יותר טוב.
  • אמינות המוצר. את המערכת קיבלתי לפני כמה חודשים טובים, והיא עדיין עובדת כמו ביום הראשון. אין האטה ואין קריסות פתאומיות.

 

המשפחה שמאחורי המותג: הכירו את הגורדונים

אז מסתבר שמאחורי המסך החדש והמגניב שלי עומדת משפחה שלמה — משפחת גורדון.

המייסד של ג׳יסאונד הוא חנן גורדון, אגדה מהלכת בתחום אביזרי הרכב בישראל, שבמשך שנים עבד עבור יבואני הרכב הגדולים והיה אחראי על אבזור הרכבים החדשים שמגיעים לארץ. מי שגדל לתוך העסק המשפחתי וכיום משמש כבעלים וכמנכ”ל החברה הוא הבן של חנן, לירז גורדון, או כמו שהוא מספר בחיוך: “כשילדים אחרים שיחקו כדורגל, אני שיחקתי עם חלקי רכב”.

כשפגשתי את לירז, לא הייתי צריך יותר מכמה דקות כדי לראות שמדובר ביזם צעיר ושאפתן. הוא משלב בין הידע והניסיון של אבא חנן, לחדשנות וראייה עסקית מודרנית שיש אצל הדור החדש, כמו למשל בשיטה שפיתח לבדיקת המערכות של ג’יסאונד: “כל מוצר של GSOUND נבדק במעבדה באינספור בדיקות, ואם הוא עובר בהצלחה — אנחנו מתקינים אותו ברכבים הפרטיים של עובדי החברה למשך כמה חודשים. רק אחרי שאנחנו מקבלים פידבק חיובי, אנחנו מתחיל לשווק את המוצר. ככה אני יודע שהלקוח מקבל באמת מוצר מצוין, איכותי, כזה שאני יכול לחתום עליו.”

כששאלתי אותו מה מיוחד בחברת ג’יסאונד, הוא אמר ש”הלקוחות שלנו תמיד במקום הראשון אצלנו והם מרגישים ויודעים את זה. אנחנו תמיד מחפשים איך לעשות את הדברים יותר טוב, יותר חכם, ויותר נוח — וזה מה שאנשים באמת רוצים וצריכים. הנה, אני אוכיח לך,” אמר והראה לי את רשימת ההתקנות לשבוע הבא: לא פחות מ-100 התקנות למערכת המולטימדיה, מטבריה ועד באר שבע.

 

@gsound.il המסך החדש – GSOUND PRO נחת בישראל ! מסך כזה בוודאות עוד לא פגשתם ✅8 גיגה ראם ✅ 256 GB אחסון פנימי ✅מסך 2k 1200/2000 ✅מהירות מעבד 2.7 ghz ✅יציאה לסיב אופטי ✅חיבור type c וHDMI ✅חנות אפליקציות פתוחה ✅מעבד של אחת החברות הכי מוכרות בשוק ועוד המון.. בקיצור, עד שלא תנסו לא תדעו✨ אנחנו מדגישים, המלאי מוגבל מאוד! אז מהרו להזמין #גיסאונד #מולטימדיה #מסךמולטימדיה #שיפוררכבים #רכב #אוטוספורט @Maya | מנהלת סושיאל ♬ original sound – GSOUND | ג׳י סאונד ישראל

 

יונדאי ישנה, ההרגשה חדשה

אני אדם סקפטי ודי ביקורתי, במיוחד כשמדובר בדברים חדשים. יש לי נטייה תמיד לחפש את החסרונות ואת הדברים שאפשר לשפר. כשחיפשתי חסרונות גדולים במערכת GSOUND Premium, התקשיתי. זה לא אומר שהמערכת מושלמת, אבל היא דיי קרובה לזה, יותר ממסכים אחרים שראיתי.

בשורה התחתונה, המערכת הביאה לשיפור בחווית הנהיגה. וגרמה ליונדאי הישנה שלי כמו מודל 2024. רכב חדש עם הנוחות והמוכרות של הרכב הישן.

 

זמן לסיכומים

אז אחרי יותר מחצי שנה עם המערכת החדשה שלי, אני לגמרי מרוצה מהשדרוג, ו”זמן הרכב” שלי השתפר מאוד. המסך האיטי והתקוע הפך לזיכרון רחוק. נכון שהמחיר גבוה קצת מהמסכים הפשוטים, אבל מניסיון, “הזול עולה ביוקר”, וזה נכון במיוחד כשמדובר ברכבים. לדעתי, זו השקעה משתלמת ששווה את ההפרש. אז אם אתם מבלים הרבה זמן ברכב, או שאתם רוצים פשוט לשדרג את הרכב שלכם בלי להוציא סכומים גבוהים, בדקו את ה-GSOUND Premium, שמגיע עם מסך חד וברור, ממשק מהיר ומובן לשימוש, וקישוריות לסמארטפון. המערכת הזו איכותית ותלווה אתכם שנים, ויכולה להעלות בפועל את ערך הרכב שלכם.

 

מחיר המערכת – 1,900 ש״ח

לעמוד הדגם

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *