לחובבי המותג: דאצ’יה סנדרו סטפווי 2024 ינחת בקרוב בישראל

 

דאצ'יה סנדרו Stepway
דאצ’יה סנדרו סטפווי 2024

 

לחובבי המותג: רכב הקרוסאובר הקטן, דאצ’יה סנדרו סטפווי ינחת בישראל במהלך החודש הבא  

 

פריסבי יבואנית דאצ’יה מודיעה על השקתו הצפויה/קרובה של דגם הקרוסאובר הקטן, דאצ’יה סנדרו סטפווי (DACIA SANDERO STEPWAY), שככל הנראה ינחת כאן בישראל במהלך חודש ספטמבר 2024. 

הסנדרו סטפווי נמכר אצלנו בשנים האחרונות עם יחידות הנעה קטנות נפח (0.9 ל’ טורבו) עם 90 כ”ס, או מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ל’ עם 95 כ”ס, שתיהן משודכות לתיבת הילוכים ידנית. גרסה נוספת נראתה במחוזותינו, אוטומטית, עם עם אותו מנוע, ה-קטן מליטר, 0.9 ל’ ו-90 כ”ס. באירופה יש מנוע נוסף, 3 צילינדרים, שמספק עד 110 כ”ס. נמתין ונראה אם יגיע לכאן בחודש הבא.

 

דאצ'יה סנדרו סטפווי

דאצ'יה סנדרו סטפווי 2020

 

הדגם החדש של דאצ’יה סנדרו Stepway מבוסס על פלטפורמת CMF-B, ומציג נתוני ביצועים ומידות משופרים (בסיס גלגלים 2.6 מ’). המראה החיצוני שלו שודרג למודרני יותר, עם תוספות שמשפרות את הנראות החיצונית של הרכב, כמו נורות LED בצורת Y ייחודית. תא הנהג והנוסעים, על פי היצרן, מרווח יותר ומציע נוחות גבוהה יותר מבעבר, בשל שימוש בחומרים משופרים, ומבחינת הטכנולוגיה ברכב, נוספה אפשרות לקישוריות לנייד. הרכב כולל מוטות גג מודולריים חדשניים (מוגנים בפטנט) המסוגלים לשאת עד 80 ק”ג. מערך הבטיחות ADAS עדכני, שכולל, בין היתר – התרעות סיוע בבלימה חירום, חיישני חניה ועוד. 

 

דאצ'יה סנדרו סטפווי 2024 מחיר

דאצ'יה סנדרו סטפווי מבחן
תיבת הילוכים ידנית. דאצ’יה סנדרו סטפווי

 

SANDERO STEPWAY הציג נתוני מכירות ברחבי העולם של 164,789 במחצית הראשונה של 2024, עלייה של 18.5% לעומת שנה קודמת. בכך הפך הדגם לנמכר באירופה ובפער מרכבים אחרים שנכנסו לרשימה. מאז שהוצג לראשונה ב-2008, יותר מ-3.1 מיליון DACIA SANDERO נמכרו.

 

תצורות, רמות גימור ומחירים ייחשפו בהשקה הקרובה.

 

דאצ’יה סנדרו אוטומטית מבחן דרכים

לראשונה בישראל דאצ’יה סנדרו אוטומטית 2018 החל מ-62,990 ₪

דאצ’יה סנדרו סטפווי 2017 מבחן דרכים

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *