מולטילוק משיקה מנעול נעילה מתקדם לרכבים מסחריים ב-490₪

 

מנעול לרכב
מנעול נעילה מתקדם לרכבים מסחריים ב-490₪

 

מולטילוק משיקה מנעול נעילה מתקדם לרכבים מסחריים – מערכת MVP™1000. מנעול המיועד לדלתות אחוריות ודלתות צד של כלי רכב מסחריים הנושאים סחורות וציוד יקר, במחיר 490 שקלים ליחידה

 

קבוצת מולטילוק משיקה מנעול נעילה מתקדם לרכבים מסחריים מערכת MVP™1000. מנעול MVP™1000 מיועד לדלתות אחוריות ודלתות צד של הרכב המסחרי כדי להגביר את הביטחון ברכבים מסחריים הנושאים סחורות וציוד יקרי ערך. המנעול הינו עם מנגנון נעילה ללא מפתח – לחץ כדי לנעול – מנעול ה- MVP™1000 מאפשר נעילה מהירה ללא מפתחות. המנעול ניתן להתקנה בקלות ללא סיוע מקצועי ומוצע לרכישה עם מערכת הנעילה של מולטילוק® -MTL™400 המוגנת בפטנט. אם מתכננים להחליף את הרכב, ניתן לפרק בקלות את מנעול ה-MVP™1000 ולאחר מכן להרכיב אותו מחדש ברכב החדש.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 490 ₪ ליחידה, 890 ₪ לזוג (דלת אחורית ודלת צד) ללא התקנה.

 

שמוליק שטרנשוס, מנכ”ל קבוצת מולטילוק מציין: “ההשקה הקרובה של MVP™1000 מדגימה כיצד החברה מחדשת ומרחיבה את מגוון מוצרי הנעילה באופן עקבי כדי להגן על הנכסים היקרים של הלקוחות ולסייע במאבק בפשיעה של גניבת ציוד וסחורות מרכבים מסחריים”.

מדו”ח גניבות רכב של חברת איתוראן: ברבעון ה-1 לשנת 2024 היה גידול של 35% בגניבות כלי רכב כאשר הרכב המסחרי מהווה 7% מכלל גניבות הרכב.

 

קוברה: קודנית לרכב OUT – מערכת הנעה בטביעת אצבע IN

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *