מותג הרכב החשמלי החדש Arcfox נחת בישראל עם 2 דגמים

 

ארקפוקס רכב
ארקפוקס בישראל

 

משלוח ראשון של מותג הרכב החשמלי Arcfox ארקפוקס הגיע לישראל, עם שני דגמים חשמליים ראשונים, בקרוב יושק אולם תצוגה רשמי, ויש כבר מחיר… החל מ-240 אלף שקלים

 

חב’ אי.וי.מוטורס יבואנית מותג Arcfox בישראל תשווק בשלב הראשון 2 דגמים של חברת Arcfox: 1. דגמי α-T (אלפא-T), 2. ו-α-S (אלפא-S), הראשון SUV פרימיום בעל טווח נסיעה של 546 ק”מ, והשני סדאן פרימיום מרווח, בעל טווח נסיעה של עד 572 ק”מ. שני הדגמים הראשונים הללו, מצוידים במערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות, לרבות חניה אוטונומית, טעינה סופר-מהירה, עיצוב יוקרתי ומודרני, תקינה אירופאית ועוד.

אפשר להתחיל לשנן את השם של מותג רכב חשמלי נוסף שמגיע אלינו מסין – ארק-פוקס. בסוף השבוע האחרון נשלחו תמונות ממלאי רכבים ראשון שהגיע לארץ, כאשר משלוח נוסף צפוי להגיע אלינו בעוד כ-3 בשבועות.

 

 

במהלך החודשים הקרובים צפויה אי.וי.מוטורס לשווק בישראל שלושה דגמי Arcfox נוספים, אשר הושקו רק לאחרונה בתערוכת הרכב בבייג’ינג:

T5 (SUV באורך 4.69 מ’, בעל מפרט מכובד אשר יהווה תחרות ישירה לדגמים כמו –BYD Atto3, Geely Geometry  MG ואחרים)

S5 (סדאן באורך 4.82 בעל מפרט עשיר אשר יתחרה ב-Tesla 3, BYD Seal, Zeeker, XPeng ואחרים)

Kaola (רכב משפחתי קומפקטי ייחודי, אשר תוכנן למשפחה החשמלית המודרנית).

 

 

אלפא S
ארקפוקס אלפא S

 

אודות המותג והיצרן

 

המותג Arcfox הוקם ב- 2017 כחברה משותפת של תאגיד הרכב הענק BAIC וחברת Magan, לתכנון וייצור רכבים חשמליים עם עיצוב מודרני, מערך בטיחותי, וטכנולוגיה מתקדמת.

חברת BAIC, המייצרת ומוכרת כשני מיליון רכבים בשנה, היא אחד מתאגידי הרכב הגדולים בעולם, נמצאת בבעלות ממשלת בייג’ין, ופועלת בסין ובעולם תוך שיתופי פעולה עם מיטב יצרני הרכב כגון מרצדס-בנץ, יונדאי ואחרים.

 

רכב חשמלי חדש
ארקפוקס רכב חשמלי חדש בישראל

 

חברת Magna מתכננת, מקימה ומפעילה מאות מפעלי רכב במדינות רבות בעולם, מנהלת ומפעילה את מפעלי הייצור של מותגי רכב מובילים דוגמת פרארי, BMW, אסטון-מרטין, Porsche, מרצדס, טויוטה, פולקסוואגן ואחרים. מפעליה של Magna ידועים באיכות הקפדנית של הרכבים והחלפים המיוצרים על ידה.

אי.וי.מוטורס תשווק את רכבי Arcfox במחירים תחרותיים יחסית לדגמים המקבילים בשוק: דגמי α-T כמו גם דגם ה-α-S יתחילו במחיר 240,000 ₪ .

אוהד זליגמן יו”ר אי.וי.מוטורס: “בתקופה הקרובה תפתח החברה אולם תצוגה ייעודי לרכבי Arcfox”.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *