מותג הרכב הסיני CHANGAN יגיע לישראל עד סוף השנה

 

CHANGAN
CHANGAN בישראל עם דגם חשמלי ראשון – DEEPAL S7

 

קבוצת “מכשירי תנועה” (סוזוקי) קיבלה את הזיכיון בישראל לשווק רכבי חברת CHANGAN (מהיצרניות הגדולות בסין – ב-2023 מסרה החברה מעל 2.1 מיליון רכבים). הדגם הראשון שיגיע – DEEPAL S7 קרוסאובר חשמלי משפחתי

 

קבוצת “מכשירי תנועה” יבואנית הרכב נכנסת לראשונה לתחום הרכב החשמלי. החברה חתמה הסכם לקבלת זיכיון להפצת רכבי היצרן הרכב הסיני CHANGAN בישראל, חברה שמדורגת בין 3 יצרניות הרכב הגדולות בסין, “עם היסטוריה של 160 שנה בתעשייה הכבדה”. “חברת CHANGAN בחרה בקבוצת “מכשירי תנועה” מתוך הבנה ש”מכשירי תנועה” הינה החברה המתאימה ביותר לשווק את רכבי CHANGAN בישראל”. ב-2023 מסרה החברה מעל 2.1 מיליון כלי רכב, והצפי בשנת 2024 הוא מסירת 2.8 מיליון כלי רכב.

הדגם הראשון שישווק בישראל עוד השנה, הוא DEEPAL S7. קרוסאובר 5 דלתות שמשווק בסין ובעוד מדינות במזרח החל מ-2023, עם שלל יחידות הנעה, בנזין, פלאד אין הייבריד וגרסה חשמלית מלאה. אלינו מסתמן שיגיע רק בגרסה חשמלית מלאה, שמגיעה עם הספקים “מאופקים” של 218 או 258 כ”ס, ושתי גרסאות סוללה – טווח “סטנדרטי” וטווח ארוך, עם נתוני טווח מוצהרים של 520-620 ק”מ.

 

רכב חשמלי חדש
הספק מאופק, טווח חשמלי מכובד. S7

 

הקרוסאובר החשמלי המשלב “טכנולוגיה חדישה ועיצוב בולט”, שכולל:

ציון בטיחות: 5 כוכבי בטיחות במבחן האירופאי .EuroNcap רמת אבזור בטיחות דירוג 8 של משרד התחבורה.
מרווח פנים: בסיס גלגלים באורך 2.9 מטרים, שני תאי מטען, קדמי ואחורי בקיבולת משולבת של 695 ליטר.
אבזור: מסך 15.6 אינץ’ התומך בקישוריות אנדרואיד-אוטו ואפל CarPlay לשליטה מלאה על מערכות הרכב, תצוגה עלית לנהג וגג פנורמי כהה לאורך כל גג הרכב. הדגם יגיע בשלל צבעים חיצונים בשילוב צבעי פנים כגון כתום, שחור או לבן לבחירה אישית של הלקוח. 

במחצית השנייה של 2025 מתוכנן להיכנס גם דגם C-SUV חשמלי. 

 

מחירים לא פורסמו נכון לרגע זה

 

 

הערכות קבוצת “מכשירי תנועה” לשיווק דגמי CHANGAN בישראל כוללת בניית רשת מכירות חדשה בפריסה ארצית בתמיכת התפעול והשירות הרחבה והמקצועית של מכשירי תנועה. לטובת העניין החלה הקבוצה בגיוס אנשי מקצוע מתחום המכירות, שירות וטכני על מנת להעניק חווית לקוח בכל אחד מנקודות המפגש עם הלקוח (רכישה, שירות) , שבו מתמחה היבואן לאורך 75 שנות פעילותו. 

יו”ר “מכשירי תנועה” צבי נטע: “אנו נרגשים להביא את חדשנותו של היצרן CHANGAN, ענק הרכב הסיני, לישראל. ה-DEEPAL S7 מייצג את עתיד תעשיית הרכב, ואנו בטוחים שהצרכן הישראלי יעריך את האיכות והחדשנות שמציע המותג.”.

 

S7
עיצוב איטלקי, אבא סיני. דיפל S7 

 

אודות מכשירי תנועה

“מכשירי תנועה” נמנית עם האבות המייסדים של ענף הרכב בישראל ומציינת 75 שנות פעילות. למן היוסדה, בשנת 1949, מהווה חברת “מכשירי תנועה” סמל לאיכות, מקצועיות והוגנות בשוק הרכב בישראל. במשך כל שנות פעילותה הפגינה החברה יצירתיות וחזון ושימשה כבית טוב למותגי איכות בינלאומיים. במשך השנים בנתה החברה תשתית שירותית ותפעולית איתנה, המשמשת כבסיס לכל פעילויותיה ופעילויות חברות הבת שלה. בסיס זה, כמו גם חוסנה הפיננסי של החברה, מעניקים לשותפיה המקומיים והבינלאומיים שקט וביטחון.

בין הפעילויות המרכזיות של החברה:

ייבוא רשמי, שיווק, הפצה ושרות של מותג הרכב Suzuki סוזוקי, מותג המשאיות, הרכבים המסחריים והאוטובוסים MAN. אוטובוסים חשמליים מסין.
ייבוא ושיווק צמיגים מתוצרת Bridgestone ואחרים.
ייבוא, שיווק והשירות  ציוד מכני הנדסי מתוצרת Mecalac, LiuGong ו- Kubota. מלגזות ומחפרונים  Yale ,Tailift ו-Lonking
ייבוא ושיווק טרקטורים חקלאיים ומכסחות מתוצרת Kubota
ייבוא ושיווק נגררים מתוצרת  Kassbohrer
הקבוצה מחזיקה בחברת הליסינג כספא, בעלת צי רכבים של אלפי כלי רכב, פעילות טרייד יד שנייה ופעילות ביטוח “מתיב”.

 

קבוצת מכשירי תנועה (סוזוקי) קנתה את השליטה בחברת EV MOTORS

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *