מזראטי GT2 Stradale מכונית העל נחשפה במונטריי – להזמנה בארץ

 

 

בבכורה עולמית בשבוע הרכב של מונטריי 2024, מזראטי השיקה את מכונית העל הספורטיבית החדשה המצטרפת למשפחת הקילשון – מזראטי GT2 Stradale. באירוע השנתי נכחו גם ה-MC20 Icona, שערכה את הופעת הבכורה שלה בצפון אמריקה. סמלת, יבואנית מזראטי בישראל, פתחה אפשרות להזמנת הדגם הייחודי בארץ

 

מזראטי GT2 Stradale, מכונית העל הספורטיבית החדשה של מזראטי ערכה את הופעת הבכורה העולמית בשבוע הרכב של מונטריי 2024, בקליפורניה. המכונית נחשפה לציבור שהתאסף באירוע השנתי באתר הנופש המפורסם והיוקרתי בארה”ב, למפגש ייחודי של ספורט מוטורי, שהוא גולת הכותרת של שבוע הספורט המוטורי המוקדש לאניני טעם ולחובבים.

מזראטי פיתחה מכונית שמשלבת מאפיינים מעולם המרוצים ומהייצור הסדרתי של המותג, תוך שמירה על סממני ההיכר של דגם המסלול, כדי להבטיח פיתוח נוסף של מכונית העל הספורטיבית הטובה ביותר שלה.

 

Maserati GT2 Stradale
מזראטי GT2 Stradale

 

המזראטי GT2 Stradale היא שיר הלל לספורטיביות המעולה והאקסקלוסיבית ביותר, תוצאה של שותפות טכנית וסגנונית בין ה-Maserati GT2, יצירת מופת של ביצועים שנוצרה לקראת החזרה של המותג למרוצי GT, והמזראטי MC20. המכונית משלבת טכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת את הביצועים הטהורים ביותר, האופייניים למכונית מרוץ, יחד עם האיכויות של ה-MC20 מכונית אייקונית של מותג הקלשון, המעוצבת בסגנון יוקרתי. שילוב זה מאפשר למכונית העל הספורטיבית החדשה להציע סגנון וביצועי מרוצים, תוך הבטחת תחושה ונוחות אידיאליות בכל תנאי השימוש, מבלי לוותר על חוויית הנהיגה הטובה ביותר על הכביש, האופיינית למערך הדגמים של מזראטי.

עם מהירות מרבית גבוהה מ-320 קמ”ש, הספק מרבי שהוגדל ל-640 כ”ס (10 כ”ס יותר מה-MC20), משקל שהופחת ב-60 ק”ג והאצה מ-0 ל-100 קמ”ש תוך 2.8 שניות בלבד, המזראטי GT2 Stradale מבטיחה תחושות חסרות תקדים, בין היתר הודות לאווירודינמיות המתוחכמת והעיצוב האטרקטיבי שאותם היא ירשה מהדגם שלוקח חלק במרוצים. מאחורי ההגה, התחושה תהיה של נהיגה באחת ממכוניות המסלול המדהימות ביותר שיש, עם הזדמנות להפיק ממנה את המיטב על כבישי העולם.

 

מהירות מרבית גבוהה מ-320 קמ”ש, הספק מרבי שהוגדל ל-640 כ”ס (10 כ”ס יותר מה-MC20), משקל שהופחת ב-60 ק”ג והאצה מ-0 ל-100 קמ”ש תוך 2.8 שניות בלבד

 

המאפיינים המובילים של המזראטי GT2 Stradale הם המגוון הרחב של אופציות, ההזדמנויות להתאמה אישית עם חבילות המיועדות לשיפור הביצועים, החיפוש אחר אסתטיקה אגרסיבית ונועזת יותר, התוכן האקסקלוסיבי של Fuoriserie, והתצורות הספציפיות (הזמינות משתנה בין השווקים).

 

Maserati GT2
אפשרות להזמנת הדגם בארץ. Maserati GT2 Stradale

 

בהופעת הבכורה העולמית של המזראטי GT2 Stradale נכחו גם שתי מכוניות מרהיבות נוספות של מותג הקלשון: ה-MC20 Icona, שערכה את הופעת הבכורה שלה בצפון אמריקה, וה-MCXtrema, שמשתתפת באירוע שנערך במסלול לגונה סקה המוקדש למסירת הדגם הראשון של ‘החיה’ של מזראטי על המסלול. ה-MC20 Icona, שנחשפה לראשונה ביוני השנה,  היא סדרה מיוחדת שנוצרה כדי לחגוג את יום השנה ה-20 לחזרת המותג למסלול המרוצים באליפויות ה-GT, עם ה-MC12 המנצחת.

ה-MC20 Icona, שיוצרה במהדורה מוגבלת של 20 יחידות, בשילוב הצבעים האופייני לה, של-Bianco Audace Matte ו-Blu Stradale, היא מחווה למזראטי מהעבר שאהובה על חובבי מכוניות מייצור סדרתי בעלות אופי תחרותי, ה-MC12 Stradale 2004 : עם מנוע 12 הצילינדרים שמקורו בפרארי, היא ייצגה את מזראטי בגרסת הביצועים הקיצונית ביותר שלה ונוצרה במיוחד עבור אישור סוג (הומולוגציה) לתחרויות GT בינלאומיות.

 

 

לאחר הבכורה העולמית שלה ב-2023, חזרה ה-MCXtrema לבמה בשנת 2024 בשבוע הרכב במונטריי והיא מתכוננת לקחת חלק באירוע בלעדי נוסף לציון מסירת הדגמים הראשונים מתוך 62 שייוצרו בסך הכול – ב-18 באוגוסט במסלול WeatherTech בלגונה סקה. ה-MCXtrema, שמיוצרת ומאושרת לשימוש במסלול בלבד, עם הספק של 730 כ”ס ועיצוב נועז ומעודן, נתפסה מיד כמוצר לא שגרתי: מכונית-על ספורטיבית המוקדשת לקהל נבחר של לקוחות חדי-אבחנה במונחים של ביצועים ומצוינות טכנית. המזראטי MCXtrema היא כעת מכונית המסלול החזקה ביותר של המותג האיטלקי, מכונית מלהיבה מכל נקודת מבט שמיועדת להכתיב את הקצב העתידי של מזראטי, ולהאדיר את רוח המרוצים שלה.

אודות מזראטי

מזראטי מייצרת מגוון שלם של מכוניות ייחודיות עם אישיות מדהימה, שניתן לזהות אותן מיד ובכל מקום. הודות לסגנון, הטכנולוגיה והאופי הבלעדי שלהן, הן מעניקות הנאה לבעלי הטעמים האנינים והתובעניים ביותר, והיוו מאז ומתמיד אמות מידה לתעשיית הרכב העולמית. מסורת של מכוניות מצליחות, שכל אחת מהן הגדירה מחדש את מכונית הספורט האיטלקית במונחים של עיצוב, ביצועים, נוחות, אלגנטיות ובטיחות, שזמינות כיום בלמעלה מ-70 שווקים ברחבי העולם.

מערך הדגמים של מזראטי כולל את הגראקלה, ה-SUV ה-“Everyday Exceptional”, ה-GranTurismo, דגם הגראנד טורינג האיטלקי האייקוני, וה-GranCabrio, דגם הקבריולה החדש של מותג הקלשון; כל הדגמים מתאפיינים בשימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובפתרונות טכניים מעולים. מערך דגמים המצויד במערכות הנעה היברידיות 4 צילינדרים – הזמינות עבור הגראקלה ו-V6 בנזין, עם הנעה אחורית והנעה לכל הגלגלים, המסמלים את DNA הביצועים של מותג הקלשון. בפסגת היצע הדגמים נמצאות מכוניות העל הספורטיביות MC20 ו-MC20 Cielo בעלת הגג הפתוח, המונעות על ידי המנוע פורץ הדרך Nettuno V6 שהוא 100% מזראטי, ומשלב לראשונה טכנולוגיות הלקוחות מפורמולה 1 ביחידת הכוח של מכונית מייצור סדרתי.

 

 

הגראן טוריסמו זמינה הן עם מנוע הבנזין V6 החזק, שמקורו ב-Nettuno, והן בגרסה 100% חשמלית: ה-GranTurismo Folgore, המכונית הראשונה בתולדות המותג ממודנה שמאמצת פתרון זה. מערך הדגמים החשמליים במלואם כולל כיום גם את ה-Grecale Folgore, ה-SUV החשמלי המלא הראשון של מזראטי, ואת הדגם האחרון שהוצג, ה-GranCabrio Folgore.

עד שנת 2025 כל דגמי מזראטי יהיו זמינים גם בגרסה חשמלית מלאה, וכל היצע הדגמים של מזראטי יפעל על חשמל בלבד עד 2028.

 

דוידה גראסו, מנכ”ל מזראטי: “המזראטי GT2 Stradale היא מוצר ייחודי, המפגין את המורשת הספורטיבית האדירה ביותר של המותג, ובמקביל מייצג את ההתפתחות של אחד מכלי הרכב האייקוניים ביותר של מזראטי, מכונית ההילה MC20. דגם זה, המיועד לנהיגה יומיומית, נוצר מתוך הרצון להציע ללקוחותינו יותר ויותר במונחים של מיומנות טכנית, חדשנות, עיצוב וריגושים בנהיגת כביש: מצד אחד, אנו מוצאים פתרונות מתוחכמים השמורים בדרך כלל לדגמים המיועדים לשימוש במסלול בלבד, שהם התגלמות DNA המרוצים של מזראטי; מצד שני, אנו יכולים להבטיח נוחות מיטבית בשילוב עם כל מערכות הסיוע לנהג המתקדמות ביותר. המזראטי GT2 Stradale הוא מוצר שיכול לענות על הדרישות של חובבי הנהיגה אניני הטעם ביותר, יצירה חדשה שמבטאת את מלוא מהות המותג”.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *