מערכת Connect it: חיבור בין עולמות הנהיגה והרכב לעולמות הנהג והנוסעים
צ’מפיון מוטורס החלה להציע ללקוחות המותגים פולקסווגן, סקודה וסיאט, ליהנות מעולם קישוריות הרכב עם מערכת ה-Connect it. המערכת בעלת ממשק משתמש מותאם לקוח, ייחודי וידידותי, מספקת חווית נהיגה ונסיעה ייחודית וחיבור בין עולמות הנהיגה והרכב לעולם הנהג והנוסעים. כמו כן מאפשרת לראשונה קשר ישיר ורציף בין הלקוח לבין המותגים.
המערכת, המשולבת במערכת המולטימדיה המקורית יחד עם אפליקציה ייעודית לטלפון החכם, מציעה ללקוח מגוון רחב של כלים, שירותים ותכנים בהתאמה אישית לצרכי הנהג. החל מהנגשה של מידע חשוב ומועיל כמו התראות, נתוני טיפול, נתוני דרך, מידע אודות הרכב, אפשרויות להזמנת טיפול במרכזי שירות ישירות מהרכב או מהאפליקציה ועד פלטפורמה לתקשורת בזמן אמת עם הלקוח, באמצעות סיוע טלפוני Online ישירות ממסך המערכת למוקד צ’מפיון.
הממשק המתקדם מאפשר עדכוני מערכת, שירותים ותכנים מהאוויר ללא צורך בחיבור פיזי לרכב. המערכת תוצע ברוב דגמי מותגי פולקסווגן, סקודה וסיאט. מערכת ה-Connect-it נבנתה ועוצבה בהתאם לתפיסות המתקדמות ביותר של מערכות המולטימדיה עם ממשק ידידותי וקל, קווי עיצוב נקיים אשר נועדו לספק חווית משתמש ברמה הגבוהה ביותר.
רונית בן עזרי, מנהלת פיתוח עסקי, צ’מפיון מוטורס: “מגמת קישוריות הרכב הינה אחת המגמות המרכזיות והחשובות ביותר היא מבטאת את החשיבות של החיבור לעולמות הלקוח בתוך ומחוץ לרכב ועל הצורך לספק לו חווית נסיעה בהתאם לצרכיו ובחירותיו. מערכת ה-connect it מקשרת אותנו עם לקוחותינו בערוץ נוסף ומשמעותי ומאפשרת לנו להמשיך ולהתמקד בלקוחתנו ושביעות רצונם”.
מערכת ה-Connect it כוללת חבילת תוכן עשירה ומגוונת הכוללת אפליקציות ופיצ’רים פופולריים כגון רדיו אינטרנטי, פנגו, ,Spotify ניווט WAZE , שירותי הזמנת מוזיקה מבוססי אינטרנט כמו Deezer ואחרים. בנוסף, הממשק מספק מידע נרחב על הרכב עצמו: ממידע כללי על הרכב ועד עדכון על הטיפולים שבוצעו ברכב ואלו הנדרשים כולל תזכורות. לקוחות המערכת ייהנו גם משירותי דרך וחירום – צ’מפיון 24/7 – הכוללים מוקד הזמין 24 שעות לכל שאלה, בנוסף לכך המערכת מספקת למוקד אפשרות מעקב אחר תאונות באמצעות חיישן ה- E-call.
בוקר טוב.במידה ואני צריך שירותי דרך לאן עלי לפנות.
אני תקוע עים הרכב באולמי טרויה לייד אשדוד. האים ניתן לקבל שירות
סיוע וחילוץ?