מיני קופר קאנטרימן החדשה 2024 (בנזין וחשמל) מ-265,000₪

 

MINI COUNTRYMAN EV
מיני קאנטרימן חשמלית

 

דלק מוטורס, יבואנית MINI, פותחת מכירה מוקדמת של דגם המיני קאנטרימן החדשה בגרסת בנזין (C), ולראשונה בגרסה חשמלית מלאה (E), מ-265,000 ₪

 

 

עיצוב חיצוני: מיני קאנטרימן החדשה 2024 מציגה שפת עיצוב מודרנית ושונה, וחוזרת עם חווית נהיגה וחווית משתמש משופרים. הקאנטרימן היא מכונית פנאי עם מניירות ספורטיביות המכוונת לכל המשפחה, עם עיצוב המשלב בין משטחים אופקיים ואלמנטים עיצוביים ייחודיים; גריל מתומן, פנסים ראשיים ואחוריים עם 3 חתימות תאורה [2], קורה C מיוחדת (הנושאת את שם רמת הגימור), ידיות דלתות שטוחות ועוד. אלו, יוצרים מבנה גוף דינאמי למראה ובעל נוכחות מרשימה.

 

תא נהג ונוסעים

 

מסך ה-OLED החדש בגודל 240 מ”מ (יחידת האינטראקציה של MINI) נמצא בלב הקאנטרימן החדשה והוא מבוסס על מערכת הפעלה 9 החדש ביותר של היצרן הגרמני, הכולל ממשק ידידותי המתורגם לעברית. בניגוד לעבר, לוח המכשירים מקבל עיצוב נקי, פתוח ומרווח – המאפשר הקרנת תאורת אווירה מרשימה בעזרת מתג מצבי החוויה (MINI Experience Modes).

כחלק מהמיקוד בנהג ובאופיו – המושבים הקדמיים כוללים כיוונון חשמלי עם זכרונות לצד פונקציית עיסוי לגב כסטנדרט. פתיחה ונעילה ללא מפתח (Comfort Access) לרבות תא המטען – מוצעים גם הם כסטנדרט כבר מגרסאות הכניסה.

האווירה היוקרתית שבתוך המכונית מתקבלת, בין היתר – הודות לשימוש בחומרי בד ממוחזר נעימים למגע שפותחו במיוחד לדור החדש, ומחדדים את המיקוד של היצרן הגרמני בתהליכי קיימות וסביבה. חלל הפנים מחולק לחלק עליון ולחלק תחתון כאשר קו אופקי מפריד ביניהם; פתחי האוורור וידיות הדלתות מעוצבים בצורה אנכית כדי להדגיש את האופי הספורטיבי של המכונית, ואלו עומדים בניגוד למשטחי לוח המכשירים האופקיים והנקיים המשדרים מרווח ומרחב עשיר.

 

MINI COUNTRYMAN 2024
מיני קאנטרימן החדשה 2024

 

מידות משופרות

 

רוחבו של חלל הפנים גדול בכ-3 ס”מ באזור הכתפיים והמרפקים מלפנים ובכ-2.5 ס”מ מאחור. תא המטען גדל בכ-25% עד לנפח של 460 ל’ בדגם החשמלי (450 ל’ בדגם הבנזין), ובעת קיפול המושבים האחוריים ניתן להגדילו עד ל-1,450 ל’. אלמנט עיצובי נוסף, המזכיר עד כמה יצירתית היא ה-COUNTRYMAN, הוא גלגל הגה חדש בעל חישור שלישי העשוי מרצועת בד. העיצוב הפנימי החדש מתאפיין גם בסרגל מתגים מודרני, המאפשר שליטה על הפעולות החשובות ביותר לנהג.ת: בלם חניה, בורר הילוכים, התנעה/הדממה, מצבי החוויה ועוצמת השמע.

 

מנועים וביצועים

 

מיני קאנטרימן MINI COUNTRTMAN החדשה מגיעה בשני דגמים: דגם C עם מנוע בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.5 ל’ בעל מערכת היברידית מתונה (48 וולט) המפיקים יחד הספק כולל של 170 כ”ס, ודגם E עם מנוע חשמלי מלא בהספק של 204 כ”ס. גרסת הבנזין מאיצה מ-0 ל-100 קמ”ש בתוך 8.3 שניות והגרסה החשמלית עושה זאת ב-8.6 שניות.

מנוע הבנזין משודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמד עם 7 הילוכים קדמיים. הדגם החשמלי מצויד בסוללה המותקנת בתחתית המרכב באופן המשפר את מיקום מרכז הכובד. קיבולת הסוללה (ברוטו) היא 66.45 קוט”ש והטעינה מ-10% ל-80% בעוצמה מקסימלית של 130 קו”ט נמשכת 29 דקות בלבד. טווח הנסיעה במצב חשמלי הוא 462 ק”מ*[3].

 

 

מיני קאנטרימן חדשה
חווית נהיגה ומשתמש משופרים. מיני קאנטרימן


מערכות עזר, בטיחות ובידור

 

מיני קאנטרימן החדשה 2024 מגיעה עם מגוון עשיר של מערכות עזר ובטיחות כסטנדרט, כבר מגרסת הכניסה: חבילת Parking Assistant הכוללת חיישני חניה, מצלמת נסיעה לאחור, מערכת עזר לחניה עם חניה אוטומטית ובלימה אוטומטית עד 5 קמ”ש.

חבילת ה-Driving Assistant Plus, גם היא בגרסת ה-Classic, כוללת התרעה מפני סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי, התרעת שטחים מתים, מערכת לזיהוי תנועה חוצה מאחור, התרעת התנגשות קדמית עם פעולת בלימה כולל זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, מערכת עזר לזיהוי תמרורים, בקרת מהירות חכמה בקרת שיוט אדפטיבית ופעולת “עצור וסע”, בקרת היגוי עם שמירה על המכונית במרכז הנתיב ואזהרת פתיחת דלת. רמת הגימור Favorite  כוללת גם את חבילת ה- Parking Assistant Plus עם מערך מצלמות היקפיות, מבט עילי 360 מעלות ותצוגה מרחוק דרך אפליקציית My MINI.

כל הדגמים כאמור מגיעים עם מערכת ההפעלה 9 החדשה של MINI הכוללת ממשק בעברית, תמיכה ב-Apple CarPlay ו-Android Auto, מערכת שמע מבית Harman Kardon עם 12 רמקולים[4], גישה לחנות אפליקציות דרך מסך הרכב, מפתח דיגיטלי המאפשר לשתף מפתח דרך הטלפון החכם ואפליקציית My MINI המאפשרת בין היתר את איתור מיקום המכונית, פתיחה ונעילה, בדיקת מצב הסוללה ועוד.

 

מיני קאנטרימן 2024 מחירים:

 

דגם רמת גימור מחיר אגרת רישוי מחיר כולל אגרת רישוי
U25 

COUNTRYMAN COOPER C

CLASSIC 265,000 ₪ 3,693 ₪ 268,693 ₪
FAVORITE 299,000 ₪ 302,693 ₪
U25 

COUNTRYMAN COOPER E

CLASSIC 310,000 ₪ 567 ₪ 310,567 ₪
FAVORITE 335,000 ₪ 335,567 ₪

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[1] המחיר מתייחס ל-MINI COUNTRYMAN C ברמת גימור Classic, לא כולל אגרת רישוי.

[2] בחלק מרמות הגימור

[3] טווח הנסיעה בפועל עשוי להשתנות בהתאם לאבזור הרכב, לתנאי הדרך, האקלים, תחזוקת הרכב, מאפייני הנהיגה ובלאי הסוללה המשפיע על קיבולה ועל טוח הנסיעה, היורד עם חלוף הזמן. לפיכך הנתונים בפועל יכולים להיות נמוכים מנתוני היצרן

[4] בחלק מרמות הגימור

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *