מצאתי פתרון לברוך השנתי: שירות הכנה לטסט לרכב – סקירה

 

שירות טסטים
הכנה לטסט. אוטומטיבי

 

מרכז השירות אוטומטיבי הרצליה פיתוח, שירות הכנה לטסט (ו-טסט) – סקירה וחוות דעת

 

הגענו לתקופה כזו בה אנחנו מזמינים כל מה שאפשר אונליין, בגדים לילדים, קניות מהסופר, חלקים לרכב, ספה לסלון, וגם קולפן מעלי אקספרס… ברמה הזו.

הכל זמין, זריז יחסית, בעיקר הזמנות בתוך ישראל, וחוסך לנו זמן יקר, בו אנחנו יכולים לעשות במקביל V על משימות נוספות ודברים לעשות. זה מוכיח את עצמו בינתיים – לשלם כסף על שירות שבשורה התחתונה חוסך לך כסף, וגם, יכול מאד להיות שהמישהו או מישהי הללו, עושים את זה מהר / טוב או בקלות יותר מכם.

הגיע הרגע הזה בשנה, בו אני מקבלת תזכורת על הצורך בחידוש הטסט לרכב, במייל, במקביל לשיחות תזכורת מבן משפחה (בדרך כלל אבא). צריך לחדש מיד, אבל ב”תכלס” נותנים לכם מספר שבועות לחדש את הטסט. צריך לשלם לפני כן, על חידוש הטסט, אפשר וכדאי לסיים עם זה באינטרנט /אונליין. דקה בדיוק, מכניסים מספר רכב, ומספר זהות, פרטי אשראי ו”יאללה ביי”.

 

חידוש רישיון (טסט) לרכב: תשובות לכל השאלות המעיקות

 

הכנה לטסט בכסף
09:00 בבוקר. שמים את הרכב במוסך או מבקשים לקחת את הרכב מהבית
אוטומטיבי מוסך
מרכז השירות. מבט מבפנים

 

לצערי, זה החלק הקל. מישהו צריך ללכת עם הרישיון רכב המחודש והביטוח רכב המחודש לשנה הקרובה, וללכת פיזית למכון טסטים. ושם אני נתקעת. בעבר זה היה בן הזוג שלוקח את הרכב, אחרי שסינג’רתי אותו שוב ושוב, או אני שהלכתי פעם פעמיים (וזה לא היה נורא, בגדול), אבל לא היה את טירוף התורים שיש היום, חם, ולחוץ, ומעייף, וחלילה צריך להחליף משהו ברכב ולחזור לטסטר… זה במקרה הטוב ייקח חצי יום.

הפעם, עלה לי רעיון. זכרתי שהמוסך הכללי שאני הולכת אליו מדי שנה, מאז שנגמרה לי האחריות על הרכב, היה עושה שירות “עד הבית” בזמן הקורונה. והנה, אחרי 4 שנים, נזכרתי שיש סיכוי גדול שהם עושים גם שירות טסטים. מה שאני הכי אוהבת, זה לא משנה עם אילו שאלות אני מגיעה אליהם, תמיד אומרים לי כן. וגם במקרה הזה. יש שירות כזה, הוא נקרא “שירות הכנה לטסט”, בו לוקחים לך את הרכב, מכינים אותו לטסט, מעבירים אותו בפועל טסט, והרכב מחכה לך במוסך, עד שתגיע לקחת אותו.

 

מכון טסטים
התור לטסט. חצי יום במקרה הטוב
טסט לרכב
אפשר לשבת בבית קפה, או ללכת לעבודה, אם מקום העבודה בסביבה

 

יש שתי אפשרויות, או שאתם שמים את הרכב ב-09:00 במוסך, וחוזרים לקחת אותו ב-16:00, אחרי העבודה (מתאים בעיקר למי שעובד באזור הרצליה פיתוח והסביבה). או שאתם מאחדים את הטיפול השנתי עם הטסט לרכב, ואז גם יקחו לכם את הרכב מהבית, ללא תוספת תשלום ויחזירו לכם את הרכב בסוף היום הביתה (לתושבי הרצליה והסביבה, במקרה הזה). אני הגעתי פיזית למוסך, כדי לשלם רק על ההכנה לטסט. שמתי את הרכב באוטומטיבי, והלכתי לחפש בית קפה לאכול ארוחת בוקר, וביקשתי שיעדכנו אותי ברגע שהרכב מוכן.

 

השירות עולה 150 ש”ח, לפני מע”מ
אין תוספת על שינוע הרכב מהבית וחזרה, במידה ואתם מאחדים את הטיפול השנתי עם שירות הטסטים.
כלומר, אם תבחרו לטפל טיפול שנתי ברכב, ולהעביר את הרכב טסט באותה הזדמנות.


*יש לתאם הגעה לפני

 

טסט לרכב
הרכב עבר טסט, אפשר לבוא לאסוף אותו עד סוף היום

 

חשוב לציין/לדעת

אם בהכנה לטסט המוסכניק נתקל בדברים שיש לתקן לפני הטסט הוא יעדכן אתכם, ויכניס לחשבון את התיקון. אם הרכב נבדק ולא היה שום דבר שמצריך תיקון, התשלום יהיה כמובן רק על “ההכנה לטסט” (150 ש”ח).

לי באופן אישי, זה יותר מהשתלם, כי הייתה לי ירידת אוויר בגלגל הימני, שהתבררה כפנצ’ר. הפנצ’ר תוקן, והרכב עבר טסט “חלק”. אז כך או כך, הייתי צריכה להגיע למוסך. והרכב עבר טיפול שנתי כבר לפני חצי שנה, אז טוב לי ש”יעברו” על הרכב שוב ויבדקו מה מצבו. בצהריים עודכנתי שהרכב מוכן, והוא ימתין לי עד סוף היום, אבל מכיוון שכבר הייתי באזור, ניגשתי לאסוף אותו מיד.

זו ללא ספק הפעם האחרונה שאני הולכת לבזבז חצי יום בחוץ בשביל טסט.

 

כתובת: הסדנאות 5, הרצליה
טלפון: 09-9501551
שעות פעילות: א’-ה’ 07:30 – 16:30

 

טיפול 30 אלף: חוות דעת על מרכז השירות אוטומטיבי הרצליה

אוטומטיבי הרצליה – מוסך מורשה שברולט קאדילק איסוזו

המדריך לרכב היברידי או חשמלי – טיפים לתחזוקה שוטפת

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *