מרכזי השירות של UMI (שברולט קאדילק) פתוחים ללקוחות
מרכזי השירות וטיפולים של UMI, שברולט, קאדילק, איסוזו ועוד, עובדים במתכונת רגילה תוך משנה זהירות והקפדה על הכללים
המציאות החדשה בארץ ובעולם, בצל מפגת הקורונה, נוגעת בכל תחומי החיים שלנו, כמו גם בעולם הרכב והמוסכים. סוכנויות הרכב ומרכזי השירות והמוסכים עובדים נכון ליום הזה כרגיל, עד כמה שניתן, עד שתגיע הוראה אחרת ממשרד הבריאות.
מרכזי השירות של UMI, המטפלים במותגי הרכב שברולט, קאדילק איסוזו וכל דגמי GM, ערוכים לטפל בלקוחות, תוך שמירה על הוראות הממשלה, שמירה על היגיינה אישית, שמירה על מרחק של שני מטר מלקוח.
שי עידן, מנהל מרכז השירות אוטומטיבי בהרצליה: “בימים האחרונים יש תנועה דלילה יותר של אנשים במרכזי השירות. נכון להיום אנחנו עובדים כרגיל, תחת המגבלות והנחיות משרד הבריאות. לקוחות UMI מוזמנים להגיע למרכז השירות לטפל ברכבם, ללא חשש”.
לקוחות שצריכים להעביר את הרכב טיפול שנתי או תקופתי מוזמנים להגיע למרכזי השירות, עם מסכות, כל אחד ואחת לפי תחושתו/ה.
**לטובת לקוחותינו, אלה הן ההוראות המרכזיות של משרד הבריאות למניעת הדבקה:
- להקפיד על רחיצת ידיים עם מים וסבון או בחומר חיטוי על בסיס אלכוהול לעיתים קרובות.
- להימנע מקשר הדוק עם אנשים הסובלים ממחלה נשימתית חדה.
- לשמור ככל האפשר על מרחק של 2 מטרים מכל אדם אחר.
- להימנע מלחיצות ידיים או כל מגע פיזי אחר.
- להימנע ממגע עם הפה, האף והעיניים.
- להקפיד על שיעול ועיטוש למרפק או למטפחת חד פעמית ולהשליך אותה לאשפה.
- להימנע משהייה במקומות ציבוריים כאשר מרגישים חולים.
אוטומטיבי הרצליה הסדנאות 5, הרצליה
תשובות לשאלות על אמינות רכבי שברולט קאדילק