משאיות Super MAN לשנת 2024 בדור חדש של מערכות בטיחות

 

 

חברת מאן המיוצגת בישראל ע”י קבוצת מכשירי תנועה מציגה את הדור החדש בבטיחות של משאיות. החל מיוני 2024 למשאיות מאן יתווספו אביזרי בטיחות חדשים לטובת שיפור הבטיחות

 

חברת MAN TRUCK& BUS מגרמניה המיוצגת בישראל ע”י קבוצת מכשירי תנועה הינה אחת מיצרניות הרכב הכבד הוותיקות והמובילות בעולם, המספקת פתרונות תחבורה מותאמים לרכבים שבין 4-250 טון. כעת, החברה מציידת את דגמי משאיות Super MAN לשנת 2024 בדור חדש של מערכות בטיחות. בנוסף, שיפורי מנועים השיגו גם חסכון בדלק. 

במבחן השוואה באירופה שערך מגזין Trucker היוקרתי זכתה משאית MAN TGX 18.480 במקום ראשון בצריכת הדלק בהשוואה למשאיות אירופאיות אחרות באותה קטגוריה. הפער בצריכת הדלק הגיעה אף ל 4% פחות בצריכת הדלק! בנוסף, עודכנו הספקי מנועי המשאיות (מנועי 12.4 ליטר) והושק הספק מנוע חדש בעל 540 כ”ס במנוע D26 המפורסם של MAN. בזכות עדכון זה, יש שיפור בצריכת דלק של עד 3.3% בהשוואה לסדרת המנועים הקודמת שגם היא נחשבה ליעילה ולחסכונית בתחום.  

 

החל מחודש יוני 2024, למשאיות המיוצרות ב-MAN יתווספו אביזרי הבטיחות חדשים:

  • מערכת זיהוי קדמי Front Detection – מערכת המנטרת אזורים הסמוכים למשאית במצב סטטי או בעת נסיעה במהירות נמוכה (עד 10 קמ”ש) ומתריעה בפני הנהג על סכנת פגיעה בהולכי רגל או רוכבי אופניים.
  • מערכת בלימה אוטומטית EBA PLUS – במצבי חירום המערכת תבלום באופן אוטומטי ללא התערבות נהג החל מ 10 קמ”ש.
  • מערכת התרעת מרחק Distance Warning System – מסייעת לשמור על מרחק בטיחות מהרכב שנוסע לפני המשאית.
  • מערכת עזר לפניה Turn Assist – מערכת המסייעת לנהג למנוע פגיעה בהולכי רגל ורוכבי אופניים בעת פנייה ימינה.
  • מערכת התרעה נגד ירידה בערנות הנהג Attention Guard – המערכת פעילה כאשר מזוהה ירידה ברמת הערנות של הנהג, עד כדי פגיעה ברמת הבטיחות של נהיגתו וסיכון חייו וחייהם של משתמשי הדרך האחרים.
  • מערכת לזיהוי תמרורים Traffic Sign Detection – המערכת מציגה בלוח השעונים את המהירות המותרת בכביש שבו נוסעת המשאית. אם הנהג יחרוג ממהירות זו נורת המהירות תהבהב ותופעל התרעה קולית.
  • מערכת עצירה בטוחה  SafeStop Assist – המערכת מזהה כאשר הנהג לא נוהג באופן אקטיבי במשאית. במידה והנהג לא פעיל ברכב המערכת תבלום את הרכב באופן אוטומטי עד לעצירה מוחלטת. מערכת זו תותקן בדגמים ספציפיים. 

בנוסף מצוידות המשאיות מהדור החדש במצלמות רוורס, מערכות לניטור לחץ אויר בצמיגים, מצב המצברים ואבטחת סייבר. בחלק מהדגמים אף שולב גיר אוטומטי כתחליף לגיר הרובוטי MAN TipMatic.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *