נחשפה גרסת העל של לנד רובר דיפנדר – DEFENDER OCTA

לנד רובר דיפנדר 2025
גרסת העל של רכב השטח לנד רובר דיפנדר

 

DEFENDER OCTA – נחשפה גרסת העל של רכב השטח לנד רובר דיפנדר,  הנתונים הטכניים מרשימים

 

מותג השטח הבריטי המלכותי, חושף היום את הדגם הקשוח והיוקרתי ביותר במשפחת הדיפנדר. “כמו היהלום, המינרל הקשה והנחשק ביותר בטבע שבהשראתו קיבל הדיפנדר החדש את שמו, ה-OCTA הוא שילוב נדיר של קשיחות ויוקרה ותכנונו מעניק חווית נהיגה ללא פשרות בכביש כמו בשטח”.

היכולות הדינמיות החדשות שמציג ה-OCTA, מציבות רף חדש של ביצועים: עם מנוע Twin Turbo V8 מיילד-הייבריד משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית, המפיקים 635 כ”ס עם תאוצה של אפס למאה ב-4 שניות. ה-OCTA מסוגל להגיע למהירות של 250 קמ”ש ולצלול במים עד גובה של מטר.

 

LAND ROVER DEFENDER OCTA
לנד רובר דיפנדר OCTA

 

ה-OCTA בעל ממדי הגוף הרחבים, פותח לאחר סדרת ניסויים ומבחנים על מנת להעניק ביטחון ושליטה בכל תוואי שטח, כולל רכיבי מתלים מעודכנים ובולמים אקטיביים ייחודיים. ה-OCTA כולל גם דיסקי בלם קדמיים משודרגים של 400 מ”מ עם קליפרים של Brembo ויחס ההיגוי המהיר ביותר מכל דיפנדר עד כה, לתגובות מיידיות. 

ה-OCTA מציג גם כן לראשונה את טכנולוגיית המתלים 6D Dynamics המקושרת הידראולית בפעם הראשונה בדיפנדר וצמיגים בקוטר 33 אינץ’, הגדולים ביותר שהותקנו אי פעם לדיפנדר, כולל צמיג Goodyear Advanced All-Terrain1 שפותח במיוחד עבור דגם ה-OCTA. זה הצריך קשתות גלגלים מורחבות, המשלימות את המרכב הקדמי המותאם לשטח עם עיצובי גריל ייחודיים, המאפשרים זרימת אוויר גדולה יותר מתחת למכסה המנוע, פגוש אחורי חדש המשלב מערכת פליטה אקטיבית עם ארבע יציאות והגנה קשיחה לגחון כולל סגסוגת אלומיניום קדמית מתחת למגן.

 

OCTA
“צלילה” עד עומק מטר. דיפנדר אוקטה

 

לראשונה מצב נהיגה OCTA

 

מצבי ההנעה המשופרים של ה-OCTA, כוללים את מצב הנוחות המוגדר כברירת מחדל ומצב דינמי המספק חווייה משופרת בנהיגה בכביש. לחיצה ארוכה על בורר המצבים פותח אופציה חדשה שלא הייתה עד היום: מצב OCTA – מצב נהיגת שטח הייעודי הראשון אי פעם של דיפנדר, עם כיולים ספציפיים עבור חול, בוץ וחריצים, שלג חצץ דשא וזחילת סלעים – בסיוע עזרי נהג בשטח כגון, Clear Sight Ground View 3, אשר למעשה הופך את מכסה המנוע לשקוף לשיפור הראות והבטחה מחוץ למסלול.  אפשרות זו פותחה במיוחד על מנת להבטיח שליטה אולטימטיבית ברכב וביטחון אבסולוטי לנהג. 

קולקציית הצבעים של ה-OCTA כוללת שני גימורי פרימיום מתכתיים חדשים בלעדיים: פטרה נחושת וירוק פארו וצבע גג ודלת תא המטען בצבע שחור מבריק. 

 

DEFENDER OCTA
לנד רובר דיפנדר אוקטה

 

בפנים הרכב, הותקנו מושבי ביצועים חדשים עם טכנולוגיית Body and Soul Seat שפותחה בשיתוף פעולה עם מומחים מתעשיית המוזיקה SUBPAC ואוניברסיטת קובנטרי, המאפשרים לנהג ולנוסע מלפנים לא רק לשמוע את המוזיקה אלא גם להרגיש אותה. בנוסף, ישנן שש אפשרויות/פונקציות “בריאות”, כדי לעזור להרגיע את הנוסעים במידה ונוסעים בדרכי שטח מאתגרים במיוחד.

מארק קמרון, מנכ”ל Defender: “עם הדיפנדר OCTA החדש הצלחנו לנצל את מלוא הפוטנציאל של Defender. זוהי עצם ההגדרה של רוחב היכולת, ומהווה עדות למה שאנו יכולים להשיג באמצעות הטכנולוגיות והכישרונות הטובים ביותר בחטיבת ההנדסה שלנו. עם מנוע ה-V8 החזק שלו, טכנולוגיית המתלים פורצת הדרך 6D Dynamics, הגימורים המעודנים והפירוט הייחודי שלו, הוא נדיר וקשוח להפליא״.

נדב טל, סמנכ״ל מכירות ומוצר בחברת המזרח, יבואנית לנד רובר: הדיפנדר OCTA החדש הוא הוכחה נוספת לחדשנות פורצת הדרך שמציג היצרן פעם אחר פעם. הדיפנדר העוצמתי שאנו מכירים, מקבל ב OCTA-סט יכולות נדירות שאין כדוגמתו בעולם ומעניק לנהג את הכלי האולטימטיבי לכל אתגר. בקרוב, גם לקוחות לנד רובר בישראל יוכלו לחוות את חווית הנהיגה הייחודית של רכב מסעות והרפתקאות ונוחות עילאית״.   

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *