ניסאן מורידה מחירים לדגמי הקשקאי ואקסטרייל עד 22,500₪ הנחה
ניסאן מורידה מחירים לדגמי ה-e-POWER ההיברידיים שלה ולדגמים נוספים, עד 22 אלף ש”ח הנחה
פריסבי, יבואנית ניסאן בישראל מודיעה הבוקר על יציאה למהלך הוזלת דגמי הדגל של המותג בטכנולוגיית ה-e-power החדשנית שהוצגה בשנה האחרונה, יחד עם זאת, התקשתה להוות תחרות לדגמים ההיברידיים והחשמליים בישראל. במאמץ משותף מול ניסאן העולמית, פריסבי הצליחה לגבש מחירון חדש ותחרותי עוד יותר לדגמים אלו לצד חלק מדגמים נוספים.
“טכנולוגיית ה-e-POWER של ניסאן היא למעשה פתרון טכנולוגי ייחודי לנהיגה בחוויה חשמלית מלאה ללא חרדת טווח וללא צורך בטעינה. הנהג חווה נסיעה חלקה ושקטה, ביצועים וזריזות שהיו שמורים עד כה לדגמים חשמליים בלבד”.
מחקרים שנערכו בקבוצת פריסבי מצביעים על כך שהחסם העיקרי ברכישת רכב חשמלי נובע מחוסר יכולת להתקין עמדת טעינה ומחרדת טווח, משמע ׳להתקע׳ עם הרכב ללא אפשרות להטעינו. אל מול הדגמים ההיברידיים מציעה טכנולוגיית e-POWER נסיעה חלקה ונעימה יותר. בעוד שברכבים היברידיים ׳רגילים׳ המערכת מחליפה בין ההנעה מבנזין לחשמל בתדירות גבוהה, בדגמי e-POWER מנוע הבנזין משמש לטעינת המצברים החשמליים בלבד כך שלמנוע הבנזין אין מגע ישיר ליחידות ההנעה – רק להנעה חשמלית.
המערכת מוצעת בדגמי קשקאי Qashqai ואקסטרייל X-Trail וזכתה לסקרנות רבה בארץ ובעולם. יחד עם זאת, למכירות מוגבלות בשל מחיר גבוה, ובכך פגעה בנתח השוק של ניסאן במהלך הסטת ציבור הנהגים הישראלי לדגמי חשמל ורכבים היברידיים. עם החלת מהלך זה פריסבי לצד ניסאן צופים לחזרתה של ניסאן למקום הראוי בישראל למותג אהוב ומוערך, הידוע באמינותו וחדשנותו. לצד שינוי המחירון בדגמי ה-e power תוצע הוזלה גם בדגמים נוספים,
להלן ההוזלות –
דגם ורמת גימור | מחיר קודם | מחיר חדש | הפרש בש״ח |
אקסטרייל Acenta Tech e4ORCE 1.5L | 262,990 | 240,490 | 22,500 – |
אקסטרייל Acenta Tech ePOWER 5 seats 1.5L | 242,990 | 232,490 | 10,500 – |
אקסטרייל Acenta Top e4ORCE 1.5L | 249,990 | 227,490 | 22,500 – |
אקסטרייל Acenta Top ePOWER 5 seats 1.5L | 233,990 | 219,490 | 14,500 – |
אקסטרייל M-Hyb 1.5T בנזין אוטומט Acenta Tech | 232,990 | 222,490 | 10,500 – |
אקסטרייל M-Hyb 1.5T בנזין אוטומט Acenta Top | 219,990 | 207,490 | 12,500 – |
אקסטרייל M-Hyb 1.5T בנזין אוטומט Tekna | 244,990 | 237,490 | 7,500 – |
אקסטרייל Tekna e4ORCE 1.5L | 274,990 | 260,490 | 14,500 – |
אקסטרייל Tekna ePOWER 5 seats 1.5L | 254,990 | 247,490 | 7,500 – |
קשקאי e-POWER 1.5T בנזין אוטומט Acenta Tech | 219,990 | 212,490 | 7,500 – |
קשקאי e-POWER 1.5T בנזין אוטומט Acenta Top | 207,990 | 197,490 | 10,500 – |
קשקאי e-POWER 1.5T בנזין אוטומט Tekna | 232,990 | 227,490 | 5,500 – |
קשקאי e-POWER 1.5T בנזין אוטומט Tekna TT | 235,990 | 230,490 | 5,500 – |
ג וק 1.6 היברידי Acenta-Tech TT | 159,990 | 159,490 | 500- |
ג וק 1.6 היברידי Acenta-Tech | 154,990 | 154,490 | 500- |
קשקאי M-Hyb 1.3T בנזין אוטומט Acenta Tech | 189,990 | 187,490 | 2,500 – |
קשקאי M-Hyb 1.3T בנזין אוטומט Acenta Top | 179,990 | 177,490 | 2,500 – |
כנראה בפריסבי(קרסו) סוף סוף הבינו שמחיר גבוה ירחיק לקוחות ומכירות דלילות גרמו ללחץ.
האקס טרייל הקודם היווה הצלחה בשל 7 מקומות ותמחור מצויין.
המחירים עדיין גבוהים מידי – טסלה מודל Y עם מנוע חשמלי אחורי עולה 225 אלף 5 מקומות מול אקסטרייל שעולה לרכב 5 מקומות 247,500 (E power) ולזה נוסיף עלות רישוי של כ3000 ש”ח יותר וזה הפרש של 25 אלף ש”ח עדיין לא רלוונטי גם ההפרש וגם ההישענות על דלק לטכנולוגיה מצויינת עם צריכת דלק כמעט של דגם הבנזין כי הסוללה קטנה ומנוע הבנזין תמיד בפעולה ובכל מבחן דרך צויין שבמקרי קיצון חסר כוח כי המנוע לא מספיק לטעינת הסוללה. ובנוסף טיפולים כמו בכל רכב בנזין.
פריסבי יקרים – תקופת הקורונה שבה העליתם מחירים כמו מטורפים וחוויתם ירידה במחזורים אבל עלייה ברווחים נגמרה…תשנו דיסקט….תמחרו אקסטרייל בנזין סביב 200 עד 210 לדגם הטקנה ויש לכם להיט ביד אם לא אתם פשוט תצטרכו להעלים את הדגם מהשוק הישראלי כפי שעשיתם בעבר