ניסאן קשקאי 2024 מתיחת פנים (1.3 ליטר מיילד הייבריד) מ-176,990₪

 

ניסאן קשקאי 2024 מחיר
ניסאן קשקאי 2024

 

ניסאן קשקאי 2024 חוזר אחרי מתיחת פנים מקיפה. מאז הושק הדור השלישי של הקשקאי, הוא מכר כ-350,000 יחידות באירופה. כדי לשמור על מקומו בסגמנט הקשוח של הקרוסאוברים המשפחתיים, הקשקאי מקבל עדכוני עיצוב חיצוניים ושדרוגים טכנולוגיים, (מערכת מולטימדיה חדשה ושירותי קישוריות מתקדמים). ניסאן קשקאי החדש 2024 עם מנוע 1.3 ל’ טורבו, החל מ-176,990₪

 

עדכונים חיצוניים

ניסאן קשקאי המעודכן, אחרי מתיחת הפנים מקבל נגיעות עיצוב “דינמיות” ומודרניות הודות לעיצוב החדש. הגריל הקדמי של הקשקאי עודכן ויוצר רושם ראשוני בולט יותר. הוא מורכב מעשרות אלמנטים מבריקים תלת ממדים – “פסיקים”, הצבועים בשחור מבריק, שנראים “מרחפים”, ברווח שבין שפת מכסה המנוע למחזיק לוחית המספר. לצד החלק המרכזי, ה”פסיקים” יוצרים צורה משולשת מהפנסים החדשים, שנותנת לדגם מראה ייחודי שלא ניתן לפספס. 

הפנסים החדשים מביאים תחושת ייעוד ונוכחות, עם מראה חד ותאורה גבוהה אדפטיבית, אשר שימושית במיוחד להגברת הראות בתנאי תאורה חלשה וערפל. אורות היום מורכבים מעדשות קטנות ומקיפים כעת את עדשת הפנס הראשי, עם “NISSAN” מואר בקצה החיצוני. אלמנט תאורת היום העליון הופך לאיתות הפניה כאשר הוא מופעל(בהתאם לרמת גימור).

 

 

ניסאן קשקאי 2024 חוות דעת
עיצוב חדש לחזית ומערכות בטיחות מתקדמות חדשות
ניסאן קשקאי מחיר
ניסאן קשקאי 2024 החל מ-176,990 ש”ח

 

מאחור, אלמנט תאורת הבומרנג הדק שממסגר את הצד העליון וממשיך דרך הפנס האחורי. כמו כן, במבט בפרופיל, הקשקאי המעודכן נהנה מגימור שחור מבריק חדש על המרכב מתחת לדלתות וקשתות הגלגלים. גלגלי סגסוגת חדשים בחיתוך יהלום בגודל 17 אינץ’ כסטנדרט בקשקאי, לדרגות הגבוהות יותר, יש סגסוגת חדשה בגדלים 18, ו-19 אינץ’. 

שלושה צבעים חדשים נוספו לפלטת הצבעים של ​​הקשקאי. לבן פנינה מעודכן וכולל גוון נקי יותר, שחור פנינה מחליף את האופציה השחורה הקודמת ובעל גוון שחור עשיר יותר, וצבע חדש – “אוקיינוס עמוק”. ארבעה מצבעי הקשקאי – לבן פנינה, אוקיינוס ​​עמוק, כחול מגנטי ואפור קרמי – כולם זמינים בשני גוונים, עם גג שחור (בהתאם לרמת גימור).

 

ניסאן קשקאי סקירה
יחידת הנעה “מיילד הייבריד”, עם מנוע טורבו 1.3 ל’

 

יחידת ההנעה הקדמית של הקשקאי היא היברידית מתונה (ולא היברידית מלאה), כוללת מנוע בנזין 1.3 ל’ טורבו (4 צילנדרים), הספק של 156 כ”ס, ב-5,500 סל”ד, ומומנט של 27.5 קג”מ, החל מ-1,800 סל”ד. תיבת ההילוכים היא רציפה, וההאצה מהמקום ל-100 קמ”ש, אורכת כ-9.2 שניות.

 

ניסאן קשקאי חדש
ניסאן קשקאי 2024. תא נהג

 

אבזור 

הקונסולה המרכזית כוללת שימוש בחומרים חדשים, מסביב לבורר ההילוכים, וגם תוספת בין לוח המחוונים העליון לתא הכפפות, עם תשומת לב לפרטים. נוספה תאורה היקפית – תאורת אווירה מלאה (בהתאם לרמת גימור), נוריות LED מתקדמות הממוקמות באופן דיסקרטי כדי לאפשר לנהג (או לנוסע) להתאים אישית את תאורת הפנים בהתאם למצב הרוח. נוריות ממוקמות גם מאחור (בהתאם לרמת הגימור). ניתן לשלוט בהגדרות תאורת הסביבה באמצעות מסך המידע והמולטימדיה.

“פנים הקשקאי בעל מראה טכני יותר, מרקם חיצוני ופנימי משופר, ועם הרבה פרטים המושכים את העין. עבדנו קשה עם עמיתינו על התאורה הקדמית והאחורית המדויקת שמשתלבת בצורה חלקה יותר, וגם חומרים החדשים שלוקחים את חווית הנסיעה לקצה”, אמר מתיו וויבר, סמנכ”ל עיצוב ניסאן באירופה.

 

ניסאן קשקאי 2024 מחירון
לוח מחוונים דיגיטלי
ניסאן קשקאי 2024 היברידי
משטח טעינה לנייד וקישוריות מלאה לסמארטפון

 

טכנולוגיה משודרגת

(Around View Monitor) AVM הוא אחד מהמאפיינים המיוחדים בניסאן קשקאי המעודכן. זוהי טכנולוגיה ייחודית של ניסאן (שראשיתה ב-2007). בעת נסיעה לאחור, באמצעות שילוב של ארבע מצלמות חיצוניות תוכלו לקבל מבט ממעוף הציפור של הרכב, ובכך לאפשר תמרוני חניה בביטחון מירבי. טכנולוגיית AVM החדשה משתמשת במצלמות היקפיות כדי לספק תצוגה ברורה בכל תנאי אור וכוללת כעת פונקציית תלת מימד המאפשרת לנהג לראות את המכונית לא רק מלמעלה, אלא מלפנים, מאחור, מהצדדים או מהפינות כדי לזהות סיכון בצורה מיטבית. 

בנוסף, הקשקאי מגיע עם טכנולוגיה הנקראת “נוף מכסה המנוע בלתי נראה”. באמצעותה נהג יכול לראות את מיקום הגלגלים הקדמיים כאילו מסתכל עליהם ממש מאחור, מה שמאפשר לתמרן במדויק במקומות צפופים. תצוגה זו גם משתמשת בלמידת מכונה כדי ליצור את תמונה מציאותית ולתת תחושה של פרספקטיבה.

פיצ’ר מתקדם נוסף הוא “זיכרון נקודת חניה” המאפשר לנהג הקשקאי לשמור מקומות חניה אליהם הוא מגיע לעיתים תכופות. הרכב מזהה את המיקום באופן אוטומטי באמצעות GPS, ושומר אותו במאגר המידע של הרכב – שימושי במיוחד לחניות שמורות בבית ובמקום העבודה. בנוסף, טכנולוגיית AVM מאפשרת לנהג לבצע כניסה בטוחה מיציאה קשה לכביש שבו הראות מוגבלת, אמצעות מצלמה קדמית עם זווית רחבה. 

 

 ניסאן קשקאי 2024 מפרט טכני
ניסאן קשקאי מפרט טכני

ניסאן קשקאי החדש מפרט טכני

 

בוצעו גם שינויים במסך המידע לנהג. עיצוב החוגות בתצוגה משתנה לאדום במצב ספורט, לירוק במצב אקו או לאפור במצב סטנדרט – במצב תצוגה “רגיל” או “משופר”. 

חבילת מערכות הסיוע לנהג שודרגה כדי לספק ערנות והתערבות משופרים. פונקציות בלימת החירום האוטונומית כוילו מחדש כדי לחדד את זיהוי הסיכון וכדי להגיב מהר יותר במקרה של סיכון להתנגשות. זה חל על פונקציות בלם חירום קדמי להולכי רגל, ובלם חירום אחורי.

במקרה של בלימת חירום, אות עצירת החירום יופעל. זה מפעיל את הבהוב של פנסי הבלם האחוריים כדי למשוך את תשומת הלב של כלי הרכב מאחור. הוא מופעל כאשר לחץ בלם פתאומי מופעל במהירות של מעל 60 קמ”ש. מערכת השמירה על נתיב החירום מופעלת כעת אוטומטית עם התנעת הקשקאי. זה מפעיל את פעולתן של מערכות אזהרת סטייה מנתיב ומניעת סטייה מנתיב במהירויות מעל 60 קמ”ש. 

כמו כן, שודרגה מערכת ה-Intelligent Speed ​​Assistance המסייעת לנהג להתאים את מערכת הרכב למהירות המותרת באמצעות מצלמה לקריאת תמרורים של הגבלת מהירות וכן נתוני GPS (בהתאם לרמת הגימור). סמל מהבהב מושך את תשומת ליבו של הנהג כשהוא מעל המהירות המותרת. בנוסף, הקשקאי מצויד ב-Driver Assist Custom Mode המהיר והפשוט, המאפשר לנהגים להתאים במהירות את רמת ההתערבות המדויקת מטכנולוגיות הסיוע השונות בהתאם להעדפותיהם. 

 

קשקאי טקנה
4 רמות גימור 176,990-203,990₪

 

Google מובנה

ניסאן קשקאי המחודש, הוא הדגם הראשון של ניסאן עם גוגל מובנה, כחלק ממערכת המידע והמולטימדיה (בהתאם לרמת גימור). הקשקאי המעודכן מגיע כסטנדרט עם מפות גוגל, ולאחר שנכנסתם, עם חשבון Google אישי, ניתן לגשת למיקומים ולנקודות העניין המועדפות. מה שיפחית את התלות בטלפון סלולרי וברשת טלפונים סלולריים. המערכת מקבלת עדכונים מהאוויר.

Google Assistant מאפשר לנהג להשתמש בקולו לעזרה ללא ידיים תוך כדי תנועה. לדוגמה, נהגים יכולים לומר “היי גוגל” כדי לשלוט במערכת האוורור של הרכב. בנוסף, נהגים יכולים לבצע שיחות טלפון ולהאזין להוראות שמע מבלי להסיר את עיניהם מהכביש.

 

מחירים 

 

רמת גימור –  ACENTA ACENTA TECH TEKNA TEKNA TT
ניסאן קשקאי טורבו בנזין 1.3L היברידי מתון  176,990₪ 186,990₪ 199,990₪  203,990₪

 

*תוספת צבע מטאלי –  2,490 ש״ח

 

אמיר בלכר, מנכ״ל ניסאן בפריסבי: “קשקאי החדש מתעדכן והופך לעוד יותר מתקדם, מעוצב וטכנולוגי. הקרוסאובר היפני האולטימטיבי היה חוד החנית בקטגוריה מאז השקתו וסמל סטטוס לקוחות קשקאי חוזרים ורוכשים את הדגם דור אחרי דור ואנחנו שמחים להציג בפניהם וכמובן לכולם את הקשקאי הכי מעודכן שיש”.

 

ניסאן קשקאי החדש 2023 (e-POWER היברידי) מ-207,990 שקלים

ניסאן קשקאי החדש 2022 גרסת PURE במחיר 159,990 שקלים

ניסאן קשקאי החדש 2021 (1.3 ל’ 156 כ”ס) מבחן דרכים

ניסאן קשקאי החדש 2021 בישראל (מנוע 1.33 ל’) מ-159,990 ש”ח

ניסאן קשקאי החדש (דור 3) בחשיפה בינלאומית – בישראל בסוף 2021

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *