נעים בסופש: קו אוטובוס חינמי בסופי-שבוע מהרצליה לכרמלית דרך רמת-שרון

 

נעים בסופ”ש – הקו מהרצליה לתל אביב דרך רמה”ש יחל לפעול בשבועות הקרובים, גם בחגים

 

הרצליה תצטרף בשבועות הקרובים למערך התחבורה הציבורית ‘נעים בסופ”ש’ עם קו אוטובוס שפועל בסופי שבוע בחינם, ישירות לתל אביב. מיזם ‘נעים בסופ”ש’, מופעל בערים רבות בארץ, ביניהן: רמת-השרון, הוד השרון, כפר-סבא, גבעתיים, קריית אונו, מודיעין ועוד.

 

הצטרפות הרצליה ל’נעים בסופ”ש’ תחל בשבועות הקרובים בתיאום מלא עם שירות ‘קווי החוף’ שמפעילה העירייה כיום, ובשיתוף פעולה מקצועי עם עיריית תל-אביב, כך שרציפות השירות לתושבי הרצליה תימשך באופן מלא. מסלולי הנסיעה של ‘נעים בסופ”ש’ יגיעו לתוך תל-אביב, לרחובות המרכזיים, עד למסוף “כרמלית” ומתל אביב לערים הנוספות השותפות לשירות.

 

ישנם 13 קווי אוטובוס, כאשר רשת הקווים ממוספרת במספרים 717-705

הצטרפות הרצליה ל’נעים בסופש’ תחל בשבועות הקרובים

 

הצטרפות הרצליה לשירות ‘נעים בסופ”ש’ מביאה עמה יתרונות משמעותיים רבים, ובהם:

‘נעים בסופ”‘ש’ תחבר את הרצליה ללב המטרופולין ותאפשר ניוד קל ונוח לערים נוספות שנהנות משירותי ‘נעים בסופ”ש’. בעקבות כך, גם תושבים רבים שאינם גרים בהרצליה יוכלו להגיע להרצליה בקלות, לחזק את העסקים המקומיים ולפתח את תיירות הפנים של העיר. האוטובוסים של ‘נעים בסופ”ש’ גדולים משמעותית ומכילים למעלה מ-50 מקומות ישיבה, לעומת 19 מקומות ישיבה במיניבוסים של ‘קווי החוף’.

‘נעים בסופ”ש’ יפעל גם בחגים, לעומת ‘קווי החוף’ שפועלים בסופ”ש בלבד.

 

מידע חשוב ושאלות

השירות הוא חינמי – פועל בימי שישי, מ-16:30 עד 01:00; ובשבת, מ-09:30 עד 19:00. מכיוון שייתכנו לעיתים שינויים בשעות הפעילות, מומלץ להתעדכן באפליקציות התחבורה רב-פס, אוטובוס קרוב ו-מוביט.

זמני ההגעה לתחנה יכולים להשתנות בעקבות עומסי תנועה, עצירה בתחנות ועומס נוסעים. מומלץ להתעדכן באפליקציות התחבורה רב-פס, אוטובוס קרוב ו- מוביט.

  • לא תתאפשר עלייה עם מזון או אלכוהול. מים מותר.

נוסע עם מוגבלות, המעוניין להשתמש בשירות, יוכל לעשות זאת בתיאום מראש מול המוקד הטלפוני, שמספרו 03-7313911, בשעות הפעילות של השירות.

אם אבד או נשכח חפץ באוטובוס, ניתן לפנות למוקד הטלפוני, שמספרו 03-7313911, בשעות הפעילות של השירות. מחוץ לשעות הפעילות, ניתן לפנות למוקד שירות 106.

 

אודות נעים בסופש

“מערך היסעים בסופי השבוע בין הרשויות אבו גוש, גבעתיים, הוד השרון, כפר סבא, מבשרת ציון, מודיעין-מכבים-רעות, מטה יהודה, נס ציונה, קריית אונו, רמת שרון, שוהם ותל אביב-יפו, המאפשר נסיעה אל מרכז הערים ובין השכונות, בשעות שבהן תחבורה ציבורית סדירה אינה פעילה”.

12 רשויות שותפות למערך התחבורה בסופי השבוע

13 – רשת הקווים ממוספרת במספרים 717-705

636 מספר התחנות הכולל לאורך כל מסלולי הקווים

 

הקו מהרצליה לתל אביב יפתח בשבועות הקרובים, ככל הנראה בתחילת חופשת הקיץ.

 

נתיב פלוס (2+): כל הפרטים על נתיבי התחבורה ייעודיים החדשים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *