סקודה קודיאק החדש 2024 7 מקומות בנזין ודיזל מ-215,000₪

 

סקודה קודיאק 2025
סקודה קודיאק 2024

 

חטיבת סקודה, מבית צ’מפיון מוטורס, החלה בשיווק סקודה קודיאק החדש, ה –SUV שבעה מקומות הפופולרי. כשמונה שנים לאחר השקת הדור הראשון של הקודיאק, ממנו נמסרו כ-866 אלף כלי רכב ללקוחות ברחבי העולם, מושק בארץ הדור השני, בסמוך להשקתו העולמית. 3 יחידות הנעה, רמת גימור אחת, החל מ-215,000 ש”ח

 

הקודיאק החדש, הקרוי על שם הדוב האלסקי, ממוקם בסגמנט ה-SUV שבעה מושבים: עם עיצוב חיצוני משודרג בעל חזית חדשה, מנועים משודרגים, תא נוסעים חדש הכולל בין היתר מערכת מולטימדיה חדשה במסך 13″ וחוגות Skoda Smart Dials, עם שימושיות גבוהה יותר, ומגוון מערכות נוחות ואבזור טכנולוגי ובטיחותי.

 

סקודה קודיאק דור שני
סקודה קודיאק החדש בדור שני. צילום: רונן טופלברג

 

סקודה קודיאק חוזר בדור שני עם מראה מחוספס יותר, וכולל אלמנטים משפת העיצוב החדשה של המותג, כמו מסגרת חדשה לשבכה הקדמית המשושה והמסיבית, כשלוגו המותג החדש ממוקם על גבי מכסה המנוע המפוסל בגימור כרום מט כהה. מתחת לשבכה ניתן למצוא את כונסי האוויר במבנה חלת דבש, לצד קשתות הגלגלים המובלטות המעצימות את המראה השרירי של הרכב. הקודיאק מציע אווירודינמיות משופרת לטובת חיסכון בדלק, עם מקדם גרר של 0.282 בזכות עיצוב מחדש של הפגושים הקדמיים והאחוריים, הנמכת הגג שעבר אופטימיזציה אווירודינמית ומשתפל לכיוון האחורי, מראות חיצוניות אווירודינמיות מבעבר, גלגלים שעברו אופטימיזציה אווירודינמית ועוד.

עם תוספת של יותר משישה סנטימטרים באורכו, הקודיאק מציע כעת אפילו יותר מרחב פנימי עבור עד שבעה נוסעים ומגדיל משמעותי את תא המטען ל- 289 ליטר לצד 7 מושבים. החלק האחורי מציע דלת תא מטען גדולה ורחבה עם סף נמוך לשימושיות אופטימלית, כשהכיתוב הממוקם במרכז דלת תא המטען מוצע אף הוא בגימור הכרום הייחודי אותו אף ניתן למצוא בקורת D האחורית. מתחת לדלת תא המטען ממוקם דיפיוזר אחורי גדול ומעוצב, כשמשלימים את המראה הם חישוקי 17′ מעוצבים.

 

סקודה קודיאק מידות
ארוך יותר, נמוך וצר יותר. סקודה קודיאק החדש

@queenoftheroad.il סקודה קודיאק 2024-25 בדור השני החדש נוחת בישראל היום. 3 גרסאות הנעה, מיילד הייבריד 1.5 וגרסאות 2.0 דיזל, 7 מקומות בלבד. החל מ215,000₪ #skodakodiaq #skoda #skodakodiaq4x4 ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש

 

סקודה קודיאק החדש 2024 מציע תא נוסעים חדש לגמרי, עם מערכת שליטה חדשה. מערכת המולטימדיה כוללת מסך צבעוני בגודל 13 אינץ’, כשמתחתיו ממוקמים חוגות ה-Skoda Smart Dials החדשות, המספקות גישה מהירה לפונקציות של הרכב. לקונסולה המרכזית מראה נקי ומסודר, עם שני חלקים לנוסע ולנהג המופרדים על ידי מסך המולטימדיה. תא הכפפות מפוצל לשניים, עליון ותחתון, בעוד בורר ההילוכים הוזז למאחורי ההגה, כשכל הקונסולה עטופה ומוצעת מחומרים ברי קיימא.

תא הנוסעים מציע שלל אפשרויות חיבור עם ארבע יציאות USB-C בהספק של 45 W המבטיחות טעינה מהירה של טלפונים חכמים, טאבלטים או מחשבים ניידים. משטח ההטענה האלחוטי הוגדל וכעת מאפשר טעינה של שני טלפונים חכמים במקביל ב-15 W וכולל פונקציית אוורור. כחלק מפתרונות ה- Simply Clever הקודיאק ממשיך להציע שורת מושבים שנייה מרווחת שנעה על מסילה.

כל גרסאות המנוע של הקודיאק יוצעו בשלב הראשון של ההשקה ברמת גימור Advance הכוללת כסטנדרט: מערכת Kessy-Go – הנעה ללא מפתח, חלון גג פנורמי עם שליטה חשמלית, מושבים קדמיים מחוממים, עם כוונון גובה ותמיכה בגב תחתון, בקרת אקלים דיגיטלית תלת אזורית עם פתחי מיזוג למושבים האחוריים, “קוקפיט וירטואלי” לוח מחוונים דיגיטלי צבעוני בגודל 10.25″ בעל מספר תצוגות הניתנות להחלפה, תא ייעודי לטלפון הנייד עם טעינה אלחוטית ל-2 טלפונים חכמים, חלונות אחוריים כהים, פסי נשיאה (ריילסים) בגג הרכב בצבע כסוף, חישוקי סגסוגת “17 ועוד.

 

סקודה קודיאק מחירון
סקודה קודיאק החדש מחירים

 

היצע המנועים בקודיאק החדש כולל שלושה סוגי הנעה:

מנוע 1.5 ליטר TSI אשר לראשונה מגיע עם טכנולוגיית Mild Hybrid, מסדרת evo2 היעילה יותר בתפוקתה וחסכונית מבעבר. מנוע ה-1.5 ליטר TSI מציע הספק של 150 כ”ס המושגים ב-5,000-6,000 סל”ד ומומנט שיא של 25.5 קג”מ המושג ב-1,500-3,500 סל”ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG בעלת שבעה הילוכים. המהירות המרבית של גרסה זו היא 205 קמ”ש עם תאוצה של 9.9 שניות מ-0 ל-100 קמ”ש – 215,000 ש”ח

מנוע 2.0 ליטר TDI בעל הספק של 150 כ”ס המושגים ב-3,000-4,200 סל”ד ומומנט שיא של 36.7 קג”מ המושג ב-1,600-2,750 סל”ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG בעלת שבעה הילוכים. המהירות המרבית של גרסה זו היא 203 קמ”ש, עם תאוצה של 9.8 שניות מ-0 ל-100 קמ”ש – 250,000 ש”ח

מנוע 2.0 ליטר TDI עם הנעה כפולה 4X4, בעל הספק של 193 כ”ס המושגים ב-3,500-4,200 סל”ד ומומנט שיא של 40.8 קג”מ המושג ב-1,750-3,250 סל”ד. גם מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG בעלת שבעה הילוכים. המהירות המרבית של גרסה זו היא 217 קמ”ש, עם תאוצה של 8 שניות בלבד מ-0 ל-100 קמ”ש. – 270,000 ש”ח

 

סקודה קודיאק החדש מפרט
אין צפי לגרסת פלאג אין… סקודה קודיאק החדש 2024
סקודה קודיאק פתחי אוורור
תא מטען עם קיפול שורת המושבים השלישית. סקודה קודיאק

 

סקודה קודיאק החדש מציע חבילת בטיחות משודרגת עם מערכות עזר אקטיביות כסטנדרט הכוללת:

מערכת אקטיבית Front Assist לניטור מרחק מלפנים לסיוע בבלימת הרכב בעת זיהוי סכנת התנגשות, כולל זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, מערכת אקטיבית Lane Assist המסייעת בתיקוני היגוי ומונעת סטייה לא מכוונת מנתיב הנסיעה, מערכת Side Assist המתריעה על כלי רכב ב”שטח מת”, מערכת Rear traffic alert – המתריעה על תנועה חוצה מאחור ובולמת את הרכב בעת זיהוי סכנת התנגשות, מערכת אקטיבית למניעת התנגשות צד ב”שטח מת”, מערכת אזהרה לפתיחת דלת, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית Adaptive Cruise Control, מערכת אקטיבית Maneuver Assist המזהה מכשולים מלפני ומאחורי הרכב ובולמת את הרכב בעת זיהוי סכנת התנגשות, מצלמה אחורית מקורית עם 2 תצוגות ראייה, 7 כריות אוויר ועוד.

 

מחיר סקודה קודיאק 1.5 ליטר TSI mHEV ברמת גימור Advance יחל ב-214,990 שקלים

בתוספת אגרת רישוי בסך 2,643 ₪.

 

פגשנו אותו בהשקה הבינלאומית:

 

 

הצטרפו לערוץ עדכוני הרכב של מלכת הכביש בוואטסאפ – רק חדשות, ללא התכתבויות

 

* כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית. נתונים אלה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים. אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה וצריכת דלק. כמו כן, פליטת המזהמים וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש, מזג אוויר, תנאי הדרך ועוד.

** אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר אינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

*** מערכות העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *